Děkuji Mariane, že se hned nečílíš. Mám pocit, že už začínáš dospívat i jako autor. Souhlasím, že komín z jednoho kusu model hodně pozvedne, jen najít ten způsob, jak to doladit - držím pěsti.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!! Nová Galerie
Marec, komín je super. No ale teď jsi dostal sám sebe do pěkné šlamastiky. Krásně ladné tvary komína kontrastují s ostrýma hranama bočnic. Možná, kdyby se ti s tím chtělo ještě trochu pohrát... Jinak model vypadá naprosto perfektně
Frydku diky - hrany bocnic budu musiet zostat takto ostre. Do "ruskeho" sposobu bocnic ferrarka by som nesiel, F643 ich nema tak oble ako 412T1. Model musi byt zlepitelny - myslim ze uz pri komine si niekto dobre zanadava ... Ale davam Ti za pravdu samozrejme. M.
Henkie, takto (co vidím na fotce) se dá říct že jsou zakulacený hrany na všech vozech. Velikost zaoblení bude minimální, že je netřeba řešit. Šikovnej modelář by je zaoblil stylem spoje bočnice-běhoun pneumatik. Pokaždý jde o to jak tvar posoudí autor. Jestli to do modelu zahrne, či nikoliv. Jestli to modelu pomůže, nebo uškodí. Jak už tu např. popisoval Yanno.
Heno ja mam zaostrene, to je jasne. O tych bocniciach som samozrejme tuho rozmyslal a ostra hrana je vysledok tohto tazkeho procesu Do bocnic a´la 412T1 z Ruska nepojdem. M.