to fefee,
nakreslil som ako som to pochopil z ortogonalnej foto a z dalsich. Velky zalomeny dizuzor vytrca za dva mensie po stranach. tak to bolo vo francuzku - ako je spodna kresba ? Inak ten isty problem mam aj z Renaultom RE60, tiez nemam poriadnu fotku zozadu.
m.
Vskutku zajímavý způsob stavby . Já části spojuji co nejdřív to jde.
Když jsem tu předchozí fotku viděl tak mě napadl jeden dotaz. Jak děláš zadní křídla pokud je lepeno natupo, aby dobře drželo symetrii a něco vydrželo? To Tvé vypadá opravdu bytelně ...
U MP4/7 od Špinlera jsem křídlo opravoval několikrát. Teď po výstavě v policejním muzeu jsem se do toho chtěl pustit opět, ale pak jsem zjistil, že formule dostala navíc zásah na "komín" za jezdcem a oprava není možná.
No nic, nezoufám, protože si alespoň postavím Sennu místo Bergera.
V prvom rade ide o 160g papier takze dokopy 320g + lepidlo. Zatazene 2 dni, potom velmi jemne symetricke zlepenie a nakoniec zo spodnej casti kde to nebude vidiet nahadzem lepidla co to da. Vyzera to potom zospodu dost divne ale drzi to pokope.
Tento model vsak pripravujem ako kridlo s klasickymi chlopnami, aj ked to nie je ono, drzi to lepsie ...
Marec
marec píše:pre lakovanim - komin nie je v poriadku, planujem postavit verziu Monaco - Martin Brundle, tam budu diely definitivne. m.
Držím palce
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.
Takže se zdá, že model jsme s marcem doladily a hotová je už i verze Monaco-M.Brundle. Začínám lepit a průběžně sem budu vkládat fotky. M.j. zbývá ještě dodělat návod a očíslovat díly.
Model je sfinalizovany a pripraveny k beta testu. Po finalnom vychytani modelu by malo v roku 2011 dojst k jeho vydaniu - prva verzia - Martin Brundle, GP France 1994.