Příspěvekod 11111 » 27 duben 2009 07:48
Zjednodušení, těžko se to popisuje...
Inspirovat by jsi se mohl u modelů Mirka Fabiána třeba. Bočnice kvádru nejsou zapotřebí, bočnice ti vytvoří jak popisuješ sedačka a její bočnice, Vznikající dutina mezi "kvádrem" a bočnicemi sedačky je zbytečná a dá se tak ušetřit i na tisku a tisknutelné ploše. Bočnice "nosu" auta se potom nemusí lepit okolo "kvádru" a není tady potenciální nebezpečí prolisů způsobených nepřesným slepením "kvádru" a jeho násilným umístěním mezi bočnice "nosu". Toto se mi stávalo často u modelů starších konstrukcí.
Není to žádná chyba modelu, klidně to tak ponechte, ale opravdu by se to dalo zjednodušit.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969