Pro porovnámí jsem si vytáhl fotky z přibližně stejného pohledu. Bohužel ani tady proporce a tvary nesedí...
krátký "nos" vozu chybně svažující se dolů což je poznat na držáku předního křídla který je poloviční ve vertikální ose
neodpovídající ukončení nosu, neodpovídající tvar, což je poznat na grafice, viz černý proužek
přední kamera špatně umístěná, opět zapříčiněno špatným tvarem a délkou nosu
ochrana hlavy pilota před létajícím Coulthardem je vysoká, špatný úhel náběhu zepředu, při pohledu zepředu špatný tvar. Není zohledněn tvar ve vertikální ose.
tvar vstupu do airboxu je na fotce těžko rozeznatelný, nedokážu specifikovat chybu, možná mate i špatná grafika žlutozeleného proužku
kamera na airboxu je špatně umístěná, ale také špatně proporčně
Vstupu k chladičům bočnic začínají u originálu ve stejném místě jako podlaha vozu
přidaný proužek okolo vstupu k chladičům, jeho úhel sklonu neodpovídá
i z těchto bočních pohledů je patrné že model je přes vstupy k chladičům širší než originál
podlaha vozu pod vstupy také neodpovídá, nemá být tak masívní "tykadlo" na bocích
deflektory jsou uzpůsobeny chybě vzniklé na podlaze vozu a jsou tudíž deformované
tvar bočnic za vstupy k chladičům zcela neodpovídá skutečnosti
vlna mezi airboxem a bočnicemi je neproporční i přes zjednodušený tvar s ostrými přechody
Bočnice zadního křídla mají spodní hranu příliš vysoko.
Šíře zadních kol neodpovídá, zdají se úzká.