Stránka 1 z 6
Ferrari 643 - 1991, GP Britain, 1:24
Napsal: 21 únor 2013 20:03
od marec
Ferrari 643 - 1991, GP Britain, 1:24

Re: Ferrari 643 - 1991, GP Britain, 1:24
Napsal: 21 únor 2013 20:04
od Novis
Sice nejsem "rudoch"

ale každé ferko potěší. Poslední dobou mám pocit, že vzniká jedno za druhým a kruh se pomalu uzavírá (i když 50. a 60.léta jsou téměř pole neoraná). Ať se daří!
Možná by to ale už příště chtělo vystřídat nějakým tím williamsem

Re: Ferrari 643 - 1991, GP Britain, 1:24
Napsal: 21 únor 2013 20:19
od frydek665
Jsem rudoch a jsem rád, že jsi se do tohoto modelu pustil. Jsem zvědavý a těším se, jak vyřešíš komín, který je u tohoto typu hodně kulatý...
Ať se daří!
Re: Ferrari 643 - 1991, GP Britain, 1:24
Napsal: 22 únor 2013 06:28
od bernie
2 Novis:
Máš jistě pravdu, že v 50. a 60. letech je poměrně veká vzduchová kapsa, ale vydaných 22 modelů /1964 s 1965/ z 16ti velkých cen, kde u sezony 1965 chybí obsazení pouze Jižní Afriky a ostatních devět podniků šampionátu má vždy minimálně jeden vůz. To je ti málo?
Pravda, že mém časovém podání, by to mělo být za 3/4roku doražené, když bych bez přestávky sedl k plechovce červené barvy

Re: Ferrari 643 - 1991, GP Britain, 1:24
Napsal: 22 únor 2013 06:49
od marec
Novisi uz to tu raz Jarek pisal, zhruba este pred 2-3 rokmi bol stav ze medzi rokmi 1982 a 2000 nebolo vonku ziadne papierove ferrari, to znamena 18 (!) rocna diera. Na to ze ide o stajnu c.1 si myslim ze ide o fajn vec, ked tu tie veci budu, dnes viem o modeloch 1985, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1995, 1997. Stale je tu zvysnych 10 papierakov, ktore zatial neexistuju.
M.
Re: Ferrari 643 - 1991, GP Britain, 1:24
Napsal: 22 únor 2013 07:24
od Novis
bernie píše:2 Novis:
Máš jistě pravdu, že v 50. a 60. letech je poměrně veká vzduchová kapsa, ale vydaných 22 modelů /1964 s 1965/ z 16ti velkých cen, kde u sezony 1965 chybí obsazení pouze Jižní Afriky a ostatních devět podniků šampionátu má vždy minimálně jeden vůz. To je ti málo?
Když se to vezme takhle, tak 22 modelů je opravdu dost (chtít je všechny slepit, je nejlepší cesta, jak se co nejrychleji dostat k Chocholouškovi

). Já myslel zastoupení jednotlivých let (přesně jak píše Marec) - je tu 20 let mezi 1950 a 1969 a z toho jsou pokryty 3 ročníky. Tím neříkám, že je potřebuju pokrýt. Pokud někdy slepím alespoň jeden z vydaných F500, 158 nebo 1512, tak to budu považovat za dostatečný úšpěch

Prasím tady vlákno tlacháním, takže už radši mlčim a těšim se na další pokrok při stavbě 643.
Re: Ferrari 643 - 1991, GP Britain, 1:24
Napsal: 22 únor 2013 09:09
od hepyno
marec píše:Na to ze ide o stajnu c.1 si myslim ze ide o fajn vec, ked tu tie veci budu, dnes viem o modeloch 1985, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1995, 1997. Stale je tu zvysnych 10 papierakov, ktore zatial neexistuju.
Bumažny vydal už aj 1994.
viewtopic.php?p=37287#p37287bernie píše:2 Novis:
Máš jistě pravdu, že v 50. a 60. letech je poměrně veká vzduchová kapsa, ale vydaných 22 modelů /1964 s 1965/ z 16ti velkých cen, kde u sezony 1965 chybí obsazení pouze Jižní Afriky a ostatních devět podniků šampionátu má vždy minimálně jeden vůz. To je ti málo?
Je to síce 22 modelov, ale je to len jeden typ auta Ferrari (resp, dva ak vezmeme do úvahy rozdielny motor pri 158 a 1512, pretože kajak je na drobnosti tiež rovnaký). A ani potom to nevyzerá o nič osviežujúcejšie, do konca roku 1969 v rôznych verziách jeden typ Matry (MS80), BRM(P83) , Lotusu (49) a Brabhamu (BT26).
50 modelov pokrývajúcich roky 1960-1969 sú tak len varianty piatich, resp. šiestich vozov.
Ale pre objektivitu dodám, že mi to ani nechýba, v obľube mám iné roky a F643 do nich patrí

Re: Ferrari 643 - 1991, GP Britain, 1:24
Napsal: 27 únor 2013 09:28
od marec
Bocnice.
Re: Ferrari 643 - 1991, GP Britain, 1:24
Napsal: 27 únor 2013 11:47
od Milan2
Nádhera, pro mě není ferárek nikdy dost

Na tohle se těším hrozně moc
Re: Ferrari 643 - 1991, GP Britain, 1:24
Napsal: 04 březen 2013 09:48
od marec
1


Re: Ferrari 643 - 1991, GP Britain, 1:24
Napsal: 11 březen 2013 16:01
od marec
Komin bude z jedneho kusu, pre zachovanie cisteho profilu a celkoveho dojmu z modelu.
Komin je zatial bez retuse.
M.

Re: Ferrari 643 - 1991, GP Britain, 1:24
Napsal: 11 březen 2013 16:23
od Zdeněk-TEO
Mariane, koukám ale, že je zde docela nebezpečí, že se do pláště komínu bude promačkávat pomocné žebro z tlustého kartonu.
Je možné, že se tento jev projeví třeba i po měsících na poličce vlivem vzdušné vlhkosti.
Re: Ferrari 643 - 1991, GP Britain, 1:24
Napsal: 11 březen 2013 17:10
od Umberto
Zdeněk-TEO píše:Mariane, koukám ale, že je zde docela nebezpečí, že se do pláště komínu bude promačkávat pomocné žebro z tlustého kartonu.
Je možné, že se tento jev projeví třeba i po měsících na poličce vlivem vzdušné vlhkosti.
Zdeno mě se zdá, že už teď jsou obě žebra promáčklé a na boku komínu je to vidět. Možná bude dobré podlepit komín volebním lístek pro vystužení.
Re: Ferrari 643 - 1991, GP Britain, 1:24
Napsal: 11 březen 2013 17:18
od Zdeněk-TEO
Udržet na modelu reálný vzhled je velice prima myšlenka, to bez diskusí model pozvedne. Ale na druhou stranu v zájmu modelovosti je potřeba zvážit co lze a co nikoli. I sám Michal tvrdí, že v tomto zájmu je potřeba někdy udělat kompromis. Ne, nechci být za chytrolína, je to jen takové to vnitřní pocitové vnímání co dokáže papír udělat a co ještě snese a co už ne. Každopádně model lepený stylem Jarka(11111), vytmelený, broušený a na takto vzniklé kopyto nalepené originál díly, by to určitě sneslo nejspíš kde co.
Re: Ferrari 643 - 1991, GP Britain, 1:24
Napsal: 11 březen 2013 22:00
od marec
Chlapi diky za prispevky. Budem hladat spôsob aby sa to dalo zlepit a aby tie rebra nerobili zle. V dalsom lepeni skusim komin podlepit, ak to nebude fungovat, skusim dalsiu vec. Pre mna je dolezite aby to bolo z jedneho kusu, vypada to velmi cisto a pomerne realisticky - principialne to z jedneho kusu ide, to je pozitivne
