Stránka 1 z 2

Ferrari F2004

Napsal: 24 červenec 2013 16:21
od frydek665
Dlouho jsem čekal, že se u nás někdo pustí do nejtriumfálnějšího Ferrari v historii F1. Teď se do něj pustili na ruském fóru:
http://f1papermodels.ru/phpBB/viewtopic ... 133&t=1327

Re: Ferrari F2004

Napsal: 24 červenec 2013 17:36
od Milan2
Bohužel to zase zazdí příšerným tiskem, děkuji ale nechci

Re: Ferrari F2004

Napsal: 24 červenec 2013 19:19
od makr
Tisk uvidíme až časem.
Zatím to vypadá moc dobře!
Ale je jistý, že kdyby byl model vydán u nás, že je, nebojím se říct jistý, že bude ve velmi dobré kvalitě. Jen škoda, že bude pouze Šumachr :-)...
Ale to už moc předbíháme.
Peťovi díky za info.

Re: Ferrari F2004

Napsal: 18 září 2013 19:04
od Novis
Vypadá to dost dobře. Taky se děsím tisku, třeba se chlapci polepší ;)

Re: Ferrari F2004

Napsal: 20 září 2013 16:53
od Novis
Vždyť je to Robertův model :shock:
Tak to určitě bude vydán u FT a o tisk nemusíme mít strach.

Re: Ferrari F2004

Napsal: 21 září 2013 13:10
od Milan2
To jsem si původně ani nevšiml že to je Robertův model, tak to je super, zřejmě bude vydán u FT takže o tisk se tam bát nemusíme

Re: Ferrari F2004

Napsal: 21 září 2013 15:14
od Novis
Co jsem tak přelouskal z azbuky, tak to byla taková Robertovo tajnůstka :) ...jméno autora se odtajnilo až po slepení modelu.

Re: Ferrari F2004

Napsal: 21 září 2013 16:33
od Robert Blaschke
Novis píše:... to byla taková Robertovo tajnůstka ...


Áno, je to tak.
Mám rád istý komediálny prvok v živote a tento model sa mi videl byť dobrou príležitosťou vymyslieť zase raz niečo netradičné v prezentácii.

K modelu - je to taký mix snahy o čo najvyššiu vernosť v istých partiách a tiež silných zjednodušení na miestach, kam sa človek moc nepozerá. Disky, ako zvyčajne, som neriešil.
Vybral som si GP Maďarska, pretože tam Ferrari získalo titul v konštruktéroch, ale tiež aj preto, lebo sa mi videlo zadné krídlo jednoduchšie, než inde :). Neskôr som zistil, že to bola dobrá voľba, lebo aj bočnice v zadnej časti tam už boli tvarovo trochu jednoduchšie než predtým a predné krídlo pozostáva len z dvoch elementov, čo je tiež lepšie, než konštruovať a lepiť tri plátky za sebou.

Samozrejme, nie je to pre začiatočníkov - podobne, ako žiaden z mojich modelov. Ale snažil som sa znížovať náročnosť, koľko mi len svedomie dovolilo.

Z výsledného dojmu som príjemne prekvapený, teraz m8m dojem, že je to najkrajší z mnou vytvorených modelov (a Sergej ho poskladal na výbornú).
Obrázek

Na vydaní pod FT sme sa už s Jarkom dohodli, aj keď o termíne je predčasné hovoriť.

Re: Ferrari F2004

Napsal: 21 září 2013 17:06
od frydek665
Tak to je bomba Robert! Jsem rád, že sis vybral zrovna toto auto. Jak je vidět, tak sis vybral i dobrého lepiče.

Re: Ferrari F2004

Napsal: 21 září 2013 17:48
od Robert Blaschke
frydek665 píše:Jsem rád, že sis vybral zrovna toto auto.


Ja v poslednej dobe pozerám viac-menej len po majstrovských vozoch a prišlo mi divné, že toto, ako píšeš, najtriumfálnejšie Ferrari z posledných dôb ešte nik neurobil -dokonca mám pocit, že ani samotní Ferraristi si ho moc necenia.

Re: Ferrari F2004

Napsal: 21 září 2013 18:03
od frydek665
Jo jo, taky mám pocit, že se na toto auto trochu zapomíná. Přitom nebýt hloupé kolize s Montoyou v monackém tunelu, mohl získat Schumacher šňůru 13 vítězství v řadě :shock: .

Re: Ferrari F2004

Napsal: 21 září 2013 18:37
od Umberto
Musím říct že konstrukčně mi toto auto příjde opravdu na výši. Strašně se mi líbí konstrukce nasávání u bočnic, Roberte opravdu klobouk dolů. Stihnou se vánoce nebo ne?

Re: Ferrari F2004

Napsal: 21 září 2013 19:51
od Robert Blaschke
Umberto píše:Stihnou se vánoce nebo ne?


To nie je otázka na mňa, ale skôr na Jarka. Ale tak či onak, na tieto Vianoce nevyzerá vôbec nič nového od FT.

Re: Ferrari F2004

Napsal: 21 září 2013 20:03
od Lucas80
.

Re: Ferrari F2004

Napsal: 21 září 2013 20:16
od Robert Blaschke
Difúzor je súčasť vystrihovačky, gombíky na volante vlastný tuning staviteľa.