Po dojkončení modelu jsem se pustil do koleček, abych je měl když tak připravené k nasazení na nápravy před lepením motoru k trupu. Tím budu moci dosáhnout co nejlepší souososti obou náprav a dosednutí všech čtyř kol na podložku.
Co nyní budu popisovat platí pro přední i zadní kola. Konstrukce kol od Rada je trošku jinačí než jsme navyklí. Kolo se skládá s disku, který je slepen jako jeden celek od jednoho boku kola, ke druhému. Tomuto bych řekl, že jsou konstrukčně uspůsobeny i bombírované boky kol. Disk je o pár desetinek milimetru širší než běhoun kola, na to je potřeba pamatovat. I v tomto případě lze použít při lepení metodu lepenkového boku kola pro jeho zpevnění, ale je třeba na tato čela použít navýšení materiálu, na to je postačující kreslící čtvrtka 200 - 220gr, tak aby na každé straně bylo zhruba tak 0,3 mm navíc, pro zdárné slepení s diskem a následné nalepení nabombírovaných bočnic.
Díly disku, běhounu a lepenkových bočnic připravené ke kompletaci.
Do lepenkového boku vsunete a přilepíte disk.
Tento celek zasuneme do běhounu a taktéž zalepíme, a můžeme zaretušovat.
Na volnou stranu kola nasuneme druhý lepenkový bok, když jsme předem na vnitřní hranu běhounu nanesli přiměřené množství lepidla, Chlopničky disku předem upravíme tak aby nám prolezly dírou v boku ven, a mi je následně mohli přilepit z venku lepenkové bočnice, s následnou retuší.
Připravíme si bombírované, nebo do stříšek dělané boky kol a ty po nanesení lepidla na hrany boků vzniklého kola nalepíme. Po přilepení lze hranu běhounu a boku kola nějakým předmětem lehce přhladit do kulatého přechodu. Odstraníte tím ostrou nežádoucí hranu a kolo je poté reálnějšího tvaru. Na ukázku zadní i přední kola.