Promo stavba Brabham BT 52/52B / RR / RR / 1:24

Modely, které se připravují k vydání...
Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3134
Registrován: 20 srpen 2006 13:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Promo stavba Brabham BT 52/52B / RR / RR / 1:24

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 14 březen 2009 21:17

Jak se již v novinkách zmínil Rado Radievicz s prosbou poskytnutí pomoci při slepení verzí nově vzniknuvšího modelu vozu F1 z osmdesátých let a to brabhamu BT 52/52B, tak aby jej mohl co nejdříve vydat, tak se tedy i stalo a dvě verze jsou už ve stádiu lepení, o třetí zatím nemám žádné zpravy.

Osobně jsem obdržel verzi BT 52 pilota N.Piqueta z GP Brazílie 1983.

Něco málo už z tohoto modelu mám postaveno a tak zde ukážu nějaké ty fotečky motoru, rozvodovky s převodovkou a zadní nápravy. Mezi fotečkama naleznete i pár detailů na dané celky modelu. Bude zde i fotečka mého malého kapesního nožíku, kterým rýhuji nebo nařezávám ohyby a to podle momentální ostrosti špičky nožíku.

A nyní k těm fotkám. Je znát v jakém režimu a kdy zhruba byly fotky pořízeny...ve dne, nebo při umělém osvětlení, nebo také jiný režim zvolený pro focení přímo v nastavení foťáku. No a hodně potom v PC zesvětleny stíny, aby bylo vidět jak vlastně slepený celek vypadá.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek

Obrázek


No a doufám, že i další dvě verze se v tomto vláknu objeví.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!
Nová Galerie

Uživatelský avatar
novakv
Site Admin
Příspěvky: 482
Registrován: 05 prosinec 2003 15:28
Bydliště: Kobylnice

Příspěvekod novakv » 15 březen 2009 08:50

Přidávám také nějaké fotky ze součesného stavu druhé testovací verze a sice:
"Brabham BT 52B BMW, Nelson Piquet, GP Itálie 1983"

Ač lepím co mi síly stačí a flákám přesnost, TEOvi prostě nestačím. Přesnost lepení se mi zatím bohužel docela dost projevuje, takže musím trošku zvolnit a dávat si větší pozor. Byla by to škoda "sprznit" tak pěkný model. Motor naštěstí nemusí být vidět, takže mám ještě drobnou šanci na nápravu.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek


Obrázek
Dokončeno: Williams FW07, 1980, G. Lees
Obrázek

Uživatelský avatar
Poosi
Příspěvky: 24
Registrován: 03 únor 2004 21:18

Příspěvekod Poosi » 15 březen 2009 11:48

Tak zdravím všechny já jsem ten třetí do party
stavím Brabham BT-52B Ricardo Patrese GP JAR

hned na počátku se mi ne vlastní vynou stala menší nehoda takže jsem krapet pozadu ale myslím že vše vyřeším a nasadím ¨forsឨ

ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3134
Registrován: 20 srpen 2006 13:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 15 březen 2009 15:47

Po dojkončení modelu jsem se pustil do koleček, abych je měl když tak připravené k nasazení na nápravy před lepením motoru k trupu. Tím budu moci dosáhnout co nejlepší souososti obou náprav a dosednutí všech čtyř kol na podložku.

Co nyní budu popisovat platí pro přední i zadní kola. Konstrukce kol od Rada je trošku jinačí než jsme navyklí. Kolo se skládá s disku, který je slepen jako jeden celek od jednoho boku kola, ke druhému. Tomuto bych řekl, že jsou konstrukčně uspůsobeny i bombírované boky kol. Disk je o pár desetinek milimetru širší než běhoun kola, na to je potřeba pamatovat. I v tomto případě lze použít při lepení metodu lepenkového boku kola pro jeho zpevnění, ale je třeba na tato čela použít navýšení materiálu, na to je postačující kreslící čtvrtka 200 - 220gr, tak aby na každé straně bylo zhruba tak 0,3 mm navíc, pro zdárné slepení s diskem a následné nalepení nabombírovaných bočnic.

Díly disku, běhounu a lepenkových bočnic připravené ke kompletaci.

Obrázek

Do lepenkového boku vsunete a přilepíte disk.

Obrázek

Tento celek zasuneme do běhounu a taktéž zalepíme, a můžeme zaretušovat.

Obrázek Obrázek Obrázek

Na volnou stranu kola nasuneme druhý lepenkový bok, když jsme předem na vnitřní hranu běhounu nanesli přiměřené množství lepidla, Chlopničky disku předem upravíme tak aby nám prolezly dírou v boku ven, a mi je následně mohli přilepit z venku lepenkové bočnice, s následnou retuší.

Obrázek Obrázek Obrázek

Připravíme si bombírované, nebo do stříšek dělané boky kol a ty po nanesení lepidla na hrany boků vzniklého kola nalepíme. Po přilepení lze hranu běhounu a boku kola nějakým předmětem lehce přhladit do kulatého přechodu. Odstraníte tím ostrou nežádoucí hranu a kolo je poté reálnějšího tvaru. Na ukázku zadní i přední kola.

Obrázek Obrázek
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie

Uživatelský avatar
novakv
Site Admin
Příspěvky: 482
Registrován: 05 prosinec 2003 15:28
Bydliště: Kobylnice

Příspěvekod novakv » 15 březen 2009 19:41

Dokončil jsem zadní zavěšení:

Obrázek Obrázek Obrázek
Dokončeno: Williams FW07, 1980, G. Lees
Obrázek

Uživatelský avatar
Rado Radevicz
Příspěvky: 570
Registrován: 16 září 2008 21:06
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Promo stavba Brabham BT 52/52B / RR / RR / 1:24

Příspěvekod Rado Radevicz » 16 březen 2009 15:24

TEO píše:Jak se již v novinkách zmínil Rado Radievicz s prosbou poskytnutí pomoci při slepení verzí nově vzniknuvšího modelu vozu F1 z osmdesátých let a to brabhamu BT 52/52B...


Zdravim vsechny, jen bych doplnil info ohledne kvality tisku modelu techto overovacich staveb, jsou to pracovni vytisky slabsiho rozliseni a nevylazenych barev..nejedna se o finalni tisk.

RR
Naposledy upravil(a) Rado Radevicz dne 20 březen 2009 00:30, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
novakv
Site Admin
Příspěvky: 482
Registrován: 05 prosinec 2003 15:28
Bydliště: Kobylnice

Příspěvekod novakv » 16 březen 2009 17:03

Aby byla trochu změna, pustil jsem se do trupu.Kokpit je prozatím pouze zkusmo vložený, na trupu ještě chybí kryty mechaniky zavěšení a prosklený štítek.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Dokončeno: Williams FW07, 1980, G. Lees
Obrázek

Uživatelský avatar
Poosi
Příspěvky: 24
Registrován: 03 únor 2004 21:18

Příspěvekod Poosi » 18 březen 2009 00:28

Táák bez komentáře ten bude později asi takto jsem daleko já
ObrázekObrázek
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Poosi
Příspěvky: 24
Registrován: 03 únor 2004 21:18

Příspěvekod Poosi » 18 březen 2009 15:53

Čau jen se nelekejte té černoty všechny díly co budou v orig.černé (aspon myslím) jsem přetřel černou temperou tetkom je to moc matné ale až to šplíchnu lakem tak to bude polomat a mělo by to být OK jinak za kvalitu fotek nooo nevím jak to fotíte vy moc zkušeností nemám vy to máte hezčí já když to víc přiblížím tak je to buď moc tmavé nebo naopak jestli máte nějakej fígl tak poraďte dík

Uživatelský avatar
novakv
Site Admin
Příspěvky: 482
Registrován: 05 prosinec 2003 15:28
Bydliště: Kobylnice

Příspěvekod novakv » 18 březen 2009 16:18

Pomalu vpřed. Celky sestavené nasucho.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Dokončeno: Williams FW07, 1980, G. Lees
Obrázek

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3134
Registrován: 20 srpen 2006 13:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 19 březen 2009 00:14

Pár fotek přidám také.......

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie

Uživatelský avatar
novakv
Site Admin
Příspěvky: 482
Registrován: 05 prosinec 2003 15:28
Bydliště: Kobylnice

Příspěvekod novakv » 19 březen 2009 21:06

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Dokončeno: Williams FW07, 1980, G. Lees
Obrázek

Uživatelský avatar
Poosi
Příspěvky: 24
Registrován: 03 únor 2004 21:18

Příspěvekod Poosi » 19 březen 2009 23:52

ObrázekObrázekObrázekObrázek

Honza
Příspěvky: 449
Registrován: 29 září 2003 07:50
Bydliště: Kolínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Honza » 20 březen 2009 10:44

to novakv:

Nemám u sebe real fotku pro porovnání, ale myslím že v otvoru na žaluzie v levém pontonu máš obráceně ten sklon žaluzií ( ty čárky) žaluzie by měly odvádět horký vzduch ven, ne dovnitř.

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3134
Registrován: 20 srpen 2006 13:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 20 březen 2009 10:57

Honzo máš pravdu. Ten sklon žaluzek u Víti by měl být opačně, směrem dozadu a ty ohnuté plošky nahoru.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 10 hostů

cron