Takže pokud to dobře chápu, bude tvarování nosníku následovné: těsně u trupu špičky vznikne na nosníku jakoby kuželový tvar, kdy největší poloměr rádiusu bude v přední části nosníku a jakoby špička kuželu potom tedy na zadní hraně nosníku. Tvar bude vypouklý směrem ven od trupu....je to tak?
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!! Nová Galerie
Iny luxus. Ked ta kara behala po pretekoch bola ostatnym pomaly na smiech, ja som ich bral ako cirkus na kolesach ked som videl toho supermana. Zial trpko sme sa pomylili, dnes ten cirkus valcuje vsetko co sa da. M.
Zpracovaná zadní náprava, na druhé fotce jsou na ose zadních kol nasunuty aerodynamické lemy: Další prací je osazení komínu. Základ je opět tvarování: Nejdříve přilepená opěrka hlavy- pro správnou polohu lemů kokpitu jsem navrhnul použití malého žebírka (je vidět na druhé fotce)-které zaručí správnou tvarovou návaznost na hlavní část komínu. Zároveň jsem zakrytoval i převodovku - s krytem převodovky Karel nepočítal, ale dovolil jsem si tento díl do vystřihovánky navrhnout : Slepení samotného komínu- ploutvička a spoj v horní části je řešen lepením natupo. Zelené rysky je možné proříznout a posléze do nich vsunout křidélka (já odstřihl chlopně křidélek a budu je lepit natupo-prořez v této části by mi docela komplikoval práci při tvarování) Přilepení komínu na model je už náročnější- zde se projevili drobné chyby kterých jsem se doposud dopustil: ne zcela přesně slepená převodovka (tato chyba je jen na vyfocené straně). Tohle je důvod proč jsem navrhnul její zakrytování- jinak by kolem komínu byla díra zde mi nezcela přesně sedla návaznost kresby - opět je na vině moje neopatrnost při lepení komínu, na druhé fotcce je vidět že komín mírně uhíbá mimo osu vozu: Lepení komínu je třeba věnovat velikou pozornost!
Zdá se mi, že si Aleš až příliš moc chyb bere na sebe. Odhalil jsem stavbou řadu mých grafických nedostatků a právě na otvoru komínu jsem neodhadl 3D tvarování a návaznost hlavy býčků v části pod otvorem. Plus k tomu chyba na nose vozu ve žluté barvě atd. Kdokoli uvidíte nějakou nesrovnalost pište, dokud se dá opravit.
Nezkoušel jsi to nechat z hardisku zachránit? Kolegovi na jaro také klekl notebook, harddisk byl poškozený, ale skoro všechna data se podařilo zachránit. Akorát že to stálo dost peněz.
Do dvojice k tomuto Supermanovi by spíše seděla verze StarWars. Nebo bylo kromě těchto dvou ještě nějaké další filmové zbarvení? Jo tenkrát byl ještě RedBull sympatický free tým. Teď už je to spíš ve stylu Bohuša ze známého filmu - "..a teď si vás kúpím všecky"
Opět mírný postup.Tentokrát přišla řada na detaily vozu. Boční komínky, jejich malá křidélka, výfuky a lemy kokpitu: Všechny tyto detaily jsou k celku lepeny na tupo a pokud se nepodcení jejich tvarování perfektně padnou na svoje půdorysy jež jsou zakresleny na bočnicích. I když místa na která se mají díly lepit nejsou potištěna je lepší papír skalpelem mírně zdrsnit, aby došlo k pevnějšímu spojení (toto platí hlavně u komínků a jejich křidélek, i když u křidélek komínků přišel ku pomoci navíc ještě vteřiňák) Další detaily, které zatím míří do pracovní krabičky: Zpracování bočních deflektorů je hračka. Sumasumárum ještě chybí tyto věci: přední náprava postavit model na kola (doufám, že všechny čtyři) zpracovat přední křídlo zpracovat zadní křídlo osadit detaily
Ahoj, ntb už mám přeinstalovaný a jelikož ho teď potřebuji a nemůžu si dovolit na něm experimentovat, tak jsem rád, že jede tak jak jede a nechávám ho být :-) ale cením si vašich rad :-)
Na řadě je přední náprava společně s přidáním deflektorů a křidélek Dle rad jsem přetvaroval držáky předního křídla: Zadní náprava doplněna o aerodynamické lemy náprav: A hurá na osazování detailů vozu: