Betu som robil v roku 2011, prehľadal som pc a maily a našiel som nasledovné (dávam to sem, nech to potom nemusím znova hľadať):
Pripomienky:
- prikláňam sa skôr k označeniu Ferrari 640
- pozri sa v detaile na presklenie kokpitu - vpravo je ukončené, vľavo nie (platí pre obe jazdecké alternatívy)
- diel 2 má prehodené označenie ohýbania - platí pre všetky symboly
- over šírku kokpitu 3 v prednej časti - je o 1mm užšia, než boky kokpitu 1 v tých istých miestach - neviem či to tak má byť, pri stavbe a v návode som to vyriešil tak, že táto časť sa k vonkajšej časti karoserie neprilepila
- diel 10 nie je vo vystrihovačke číselne označený
- vo vystrihovačke sa nachádzajú diely 11 a 12 dvakrát - raz ako chladiče, raz ako diely difúzoru. Preto navrhujem prečíslovať diely difúzoru na 13 a 14, pôvodné diely 13 a 14 prečíslovať na 20a, 22a (s touto alternatívou počítam ako v ďalších pripomienkach, tak i v návode)
- treba opraviť číslovanie miest, kam sa majú lepiť ďalšie diely na podvozok 9 - číslo 4 v prednej časti zameniť za 8, čísla 13 a 14 zameniť za 20a a 22a
- pri dieloch 16 prehodiť farebné podloženie
- diel 19 nie je vo vystrihovačke číselne označený
- na žltej časti dielu 19 je uvedené, že ju treba odstrihnúť po vlepení kokpitu, ale ten sa tam nevlepuje, navrhujem to opraviť na odstřihnouť po vlepení krytu motora
- spájaniu dielov 25, 26, a 27, 28 by pomohlo, keby boli diely 26 a 28 doplnené o tri malé chlopničky (ako napr. bývajú pri spätných zrkadlách formúl zo 70 tych rokov)
- na diel 50 sa z rubu nelepí diel 51 ale 49
- spodnej časti farebnej strany je navyše číslo 55 smerujúce na diel 12, na ľavej strane toho istého listu je číslo 16
Z diskusie u cashpicka vyplynuli nasledovné pripomienky:
- vypustit čierne obrysové čiary pri červených dielovh
- linka štartových čísiel je výraznejšia
- rádius horného plátu predného krídla
- spracovanie komína
- farba a tvar sedačky
A ešte som mal poznámku, že na začiatku sezóny malo auto iný airbox, že by stálo zvážiť aj túto verziu.
V PC som našiel aj návod, ktorý som pri tej príležitosti napísal, takže opraviť chyby a je to prakticky pripravené.
Na škodu tohto modelu, neprospelo ani to, že vo veľmi dobrej kvalite sa objavil aj na jednom warezovom fóre a beta bola reakciou - aby modelári mali možnosť zaobstarať si originál namiesto kópie. V tom čase už mal Špinler krízu a k úpravám nedošlo.