Lotus 49B MK I a MKII 1:24 / FT - různé verze

Modely, které se připravují k vydání...
Uživatelský avatar
Ali
Příspěvky: 1703
Registrován: 24 květen 2009 12:28
Bydliště: Lysice

Příspěvekod Ali » 03 srpen 2011 20:15

Volant jsem ještě neopravil :oops:
Dalším dílkem, který zase moc nenapoví o této verzi je nádržka :lol:
Na rozdíl od Víťové (nebo od Reného probíhající) stavby jsou k dispozici pálená žebra. Sice jsem je nakonec nepoužil, ale snad se budou hodit.
Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4741
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 03 srpen 2011 20:39

Myslím, že kdo je schopen bezchybně slepit tuto nádržku, ten už slepí všechno na světě :lol:
Alešu, jsi za vodou 8) .

Uživatelský avatar
Ali
Příspěvky: 1703
Registrován: 24 květen 2009 12:28
Bydliště: Lysice

Příspěvekod Ali » 04 srpen 2011 05:04

Petře ta nádržka není na slepení tak moc náročná(i když se jedná o docela drobný díl). Chce to postupovat pomalu a předem si ji pěkně natvarovat.

Uživatelský avatar
milan paulus
Příspěvky: 1266
Registrován: 15 červen 2010 10:18
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod milan paulus » 04 srpen 2011 06:08

Maličká.... O to větší uznání. Připojuju se k Frýďovi.

Uživatelský avatar
novakv
Site Admin
Příspěvky: 483
Registrován: 05 prosinec 2003 15:28
Bydliště: Kobylnice

Příspěvekod novakv » 04 srpen 2011 08:02

Byl jsem přesvědčený, že se pálená žebra na nádržku vypalovaly, tak mi to nedalo a opravdu u Sifferta ještě nebyly. Byly jen vytištěny. Osobně jsem je navrhoval a doporučoval pro stavbu, tak jen zírám jak si nádržku dokázal postavit i bez nich. Tedy ne že by to nebylo možné, ale mě osobně moc pomohly :-)
Dokončeno: Williams FW07, 1980, G. Lees
Obrázek

Uživatelský avatar
Ali
Příspěvky: 1703
Registrován: 24 květen 2009 12:28
Bydliště: Lysice

Příspěvekod Ali » 08 srpen 2011 17:18

A jedeme dál 8)
Tentokrát motor, převodovka zadní zavěšení a spol:
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Dokončená nádržka a zrcátka:
Obrázek
Pokud Vás zajímá stavba trupu a hlavně zbarvení vozu tak.....................................si musíte ještě počkat :)

Uživatelský avatar
milan paulus
Příspěvky: 1266
Registrován: 15 červen 2010 10:18
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod milan paulus » 08 srpen 2011 18:15

Vypadá to perfektně. Vždycky nejvíc koukám na motory,taková moje úchylka..... A tohle je moc hezký!!!

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 08 srpen 2011 18:40

První změnu lze zachytit na motoru a zrcátka něco napovídají o verzi vozu :wink:
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Robert Blaschke
Příspěvky: 2365
Registrován: 28 červenec 2008 20:25
Bydliště: teraz Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Robert Blaschke » 08 srpen 2011 19:23

Práve som si tiež doma zlepil tento FORD Cosworth - k Matre 80 - a hovorím, že pred každým, kto ten motor zlepil, dávam klobúk dolu :D :D :D

marec
Příspěvky: 2388
Registrován: 12 říjen 2006 06:47

Příspěvekod marec » 08 srpen 2011 19:28

To uz chce hodinarsky kurz. Pretoze ho nemam, doutniky zatial cakaju . M.
:D
Naposledy upravil(a) marec dne 09 srpen 2011 13:34, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Ali
Příspěvky: 1703
Registrován: 24 květen 2009 12:28
Bydliště: Lysice

Příspěvekod Ali » 08 srpen 2011 21:09

Motory jsou specialitou FT (to mi nikdo nevymluví :wink: )
Ke složitosti- já mám větší problémy spíše s trupy formulí než s motory. Na motoru se nějaké ty drobné chybky ztratí, ale na trupu je vše strašně vidět.

Uživatelský avatar
Ali
Příspěvky: 1703
Registrován: 24 květen 2009 12:28
Bydliště: Lysice

Příspěvekod Ali » 18 srpen 2011 06:42

Další pokračování, tentokrát již na trupu vozu. Tento L49 seskládá z 5-ti jednotlivých částí (stejně jako u verze MKII-představené dříve). Všechny části trupu krom prvního jsou podlepeny tenkým papírem (jedná se o zbylé volební lístky). Toto podlepení zamezí "prosvítání" žeber, ale žebra se musí trošku přebrousit.
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
René
Příspěvky: 803
Registrován: 30 listopad 2003 23:20
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod René » 18 srpen 2011 06:55

Perfekt, vyzerá výborne - fotka po segmentoch nemá chybu.
Ali, tie volebné lístky sú menšia gramáž ako obyčajný kancelársky papier?
Ja som podlepoval kancelárskym a bolo to už veľa - z rebier som už pomerne dosť obrusoval.
Čo sa stalo dvojke?

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4741
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Příspěvekod frydek665 » 18 srpen 2011 06:59

Alešu super, nádhera. Trup je jako živý :lol: . Jen malá otázečka. Od začátku stavby píšeš Lotus 49, ale měl by to být Lotus 49B, nebo ne? V doutnících mám značné mezery, dříve jsem se o ně vůbec nezajímal a teď se to velmi pozvolna snažím dohnat. A ještě malá podotázka: je to model vozu Grahama Hilla?

Uživatelský avatar
Ali
Příspěvky: 1703
Registrován: 24 květen 2009 12:28
Bydliště: Lysice

Příspěvekod Ali » 18 srpen 2011 07:02

René děkuju.
Běžný 80gr kanclpapír má tloušťku cca 0,1mm, tyto volební lístky mají 0,04mm (měřeno posuvkou)
Dvojka je záměrně obroušená, aby při jejím přelepu nevzniknul nežádoucí "schodek". Toto dělám u všech doutníků- je-li k dispozici přelep čísla.


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů

cron