Příspěvekod 11111 » 27 leden 2010 19:10
Bohužel ne, ten už byl dříve postaven, začal se stavět Lotus 49B šasí číslo R7 v případě Jo Sifferta
L49B u kterého bylo změněno zavěšení a s tím souvisejíci změna odjímatelné přední části trupu se týká šasi R5-R11 přičemž R6, R7, R8 a R10 byly v roce 1970 přestavěny do 49C.
Nelze si plést dojmy s průjmy.
L49B od L49 se neliší tím že otvory od chladiče jsou směrem nahoru, ale změnou zavěšení jak ve předu, tak v zadu a výměnou rozvodovky a převodovky ZF za Hewland. Právě otvory od chladiče směrem nahoru přišly až později, přičemž první start L49B byl 26.5.1968 v Monaku. My tuto verzi nazýváme pracovně přechodný typ, ale v žádné literatuře toto rozlišení není. Nezasvěcený může tedy lehce zaměnit L49 s L49B pokud rozlišuje tyto dva typy pouze nejnápadnějším výústěním teplého vzduchu od chladiče do stran, nebo nahoru.
Naposledy upravil(a)
11111 dne 27 leden 2010 19:33, celkem upraveno 3 x.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969