Stránka 1 z 3

ATS D4, M.Surer GP Anglie / PKAA / M.Antonický / 1:24

Napsal: 20 leden 2010 21:51
od Zdeněk-TEO
Mým devadesátdevátým model F1 se stává ATS D4 pilota Marca Surera, který pro nás konstrukčně připravil Michal Antonický. Jedná se o vůz který startoval ve Velké ceně Anglie v Brands Hatch v roce 1980.

No a nyní malé nakouknutí na začínající stavbu modelu. Zvolil jsem opět lepení motoru. A ještě podotknu, že se jedná o tisk z nové mašiny C1.

Obrázek

Napsal: 21 leden 2010 12:17
od Vlcacka
Tak v tom případě nebude od věci stý model přelít šampaňským a sebe pak taky. :lol: Jsem zvědavá, na koho to číslo padne. :wink:

Napsal: 21 leden 2010 18:32
od Zdeněk-TEO
Vendy....předběžně už vím, který model a autor bude tím mým stým modelem, co jsem slípnul do doby mého návratu k lepení, který byl před zhruba čtyřmi roky. Určitě to bude beta test, kterých mám za sebou něco málo pod padesát, takže dobrá půlka celé mé sbírky. Do toho jsem si také oddechově střihnul i do domečků a nějaké té vélké dopravní techniky, což dá dohromady něco okolo 140 modelů.

Napsal: 21 leden 2010 19:06
od frydek665
Doporučoval bych stovku oslavit jen tak decentně a veškerou slávu zaměřit na pětistovku. Ta by pak měla proběhnout ve velkém stylu: kapela, ohňostroj, hektolitry šampaňského, gratulace od prezidenta i od Ecclestona. Tak ať je to co nejdřív.

Napsal: 22 leden 2010 09:36
od kvr
Dobrá oslava by byla po dokončení všech vozů všech výrobců. Má vůbec někdo představu, kolik jich je?

Nějak se nám tu se stovkařema roztrhl pytel, takže znovu gratulace. Mi jich ještě pár chybí: Obrázek

Napsal: 22 leden 2010 09:59
od Nekolný Rostislav
A co tak založit klub stovkařů,nějaká pravidla do vstupu by nebyl problém vytvořit.Já osobně mám postavených 91 modelů a jak nestavím doutníky,tak můj 100 model bude některý z nich.Jinak gratulace každému kdo postaví aspoň jeden model.

Napsal: 22 leden 2010 10:04
od Tomas Vyslouzil
Vydaných vozů by mělo být podle všeho 257. Dalších více než sto je ve fázi vývoje, beta staveb, hotových ale nevydaných atd.

Petr Špinler..................................124
Rado Radevicz...............................27
Michal Antonický............................27
Forum Team...................................20
Jan Polák.......................................19
Miroslav Fabián (mfabi)..................11
Richard Vyškovský.........................10
Ján Priškin (Yanno)..........................9
Petr Špinler & Milan Bezruč..............4
Richard Vyškovský & Pavel Blecha....2
František Cabadaj (fefee)................2
Michal Antonický & Jaroslav Krulich...1
Jaroslav Krulich................................1

Napsal: 22 leden 2010 20:04
od Zdeněk-TEO
Mírně jsem opět popošel kupředu. Tato stavba je spíše určena pro nafocení modelu k prezentaci na NETu. Beta stavbu jsem prováděl na předešlé verzi pilota ERTLA.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: 23 leden 2010 16:24
od Zdeněk-TEO
Na fotkách, které Vám nyní předvedu, bude krásně vidět rozdíl nasvícení. Postupně jsou foceny za krásného denního světla k umělému osvětlení pod lampičkou. Při focení jsem použil stejné nastavení foťáku.

A také jsem se rozhodnul udělat kryt nad motorem sundavací.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: 23 leden 2010 18:13
od Zdeněk-TEO
V předešlém příspěvku jsem psal k možnosti sundavacího krytu motoru. Tak si dovoluji sem dát pár fotek detailů, jak jsem se rozhodnul v´še vyřešit. Zatím jde pouze o detail nasunutí horní části krytu k nádrži vozu. Zde jsem v zadním čele nádrže vytvořil technologické prořezy pro zasunutí krytu pomocí malých chlopniček. A tak jako všichni, tak i já si části modelu během stavby dávám k sobě na sucho a zkouším jak to vše bude vypadat.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: 23 leden 2010 18:33
od René
Zdeňku s tým sitom to vyzerá výborne a aj ten nápad so zakrytím je skvelý - keby si dal len tú poslednú fotku tak mi ani nenapadne že sa ten kryt dá dať dolu :wink: .

Napsal: 23 leden 2010 18:50
od Zdeněk-TEO
Renďo, ale ten nápad z oddělávacím krytem motoru není zcela můj. Už dříve toto udělal Jarek Šíma (11111) u svého modelu ATS.

Napsal: 23 leden 2010 19:18
od René
Viem ale myslel som to tak že si to tu použil tiež pri tomto type a vyzerá to velmi dobre.

Napsal: 23 leden 2010 21:23
od Zdeněk-TEO
Tak jsem opět trošku popošel kupředu. Kabeláž na motoru tohoto modelu jsem ještě neměl hotovou. Zahrabal jsem mezi materiály co mám na modelařinu a vyštrachal klasickou černou režnou nit. Je sice o něco tlustější, ale zase nechlupatí. Takže by to snad mohl být ten správný matroš na kabeláž. Další prací je seštělování systému nasouvání krytu motoru na model. Zatím to mám zhotovené jen na jedné straně. Doufám že se mi to podaří i na druhé stejně dobře.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: 24 leden 2010 11:15
od Zdeněk-TEO
Tak odnímací kryt motoru se konat nebude. Na druhé straně mi tam vznikla větší mezera než bych si přál. No a také jsem trošku domršil výfuky. Tak prostě kryt nalepím napevno abych tyto nedostatky schoval. Bohužel.