Stránka 1 z 5
Red Bull RB6, Spain Montmelo 2010 / FT / R.Blaschke / 1:24
Napsal: 11 prosinec 2010 00:41
od René
Dnes som dostal na zlepenie beta verziu Red Bull RB6 od autora Roberta Blaschkeho.
Postaviť sa dajú verzie pre oboch jazdcov (Sebastian Vettel, Mark Webber).
Voz je z GP Španielska 2010.
Vystrihovánka má rozsah 3 strán A4.
Jej súčasťou sú aj vypalované rebrá a bočnice pre pneumatiky.
Napsal: 11 prosinec 2010 11:05
od Gerry
Výborně ....další auto, na které se moc těším....Držím palce k úspěšné stavbě!
Napsal: 11 prosinec 2010 14:16
od Tomys
Huráááááá sice ne McLaren, ale nejní to Ferrari .-))
Napsal: 11 prosinec 2010 17:00
od Zdeněk-TEO
Je to docela pocta dostat k lepení beta test modelu. Už jen ten pocit, že lepíš něco, co kromě autora ještě nikdo nelepil.
René přeji Ti přesné a pevné ruce, vnímavé oko, hodně předvídavosti, citu pro slepitelnost modelu obyčejnými modeláři, přívětivé myšlenky jak to konstrukčně autor vlastně řešil, hodně pozornosti nepřehlédnout sebemenší detail v návaznosti, značení a očíslování dílů, no a v konečném důsledku také pevné nervy, aby jsi psychicky zvládnul důležitost a náročnost beta testu jako takového.
P.S.: není to žádný med.
Napsal: 11 prosinec 2010 17:11
od blazo
tak to ti od srdce závisím že ho můžeš stavět a my ostatní si musíme ještě počkat ale za to co jsi odvedl u toho ferrari si to plně zasloužíš doufám že se ti ten redbull povede stejně dobře hodně štěstí
Napsal: 12 prosinec 2010 11:46
od René
Zdeňku nedá sa nič len súhlasiť, je to pre mňa nová skúsenosť a je to niečo iného ako ísť pekne podľa návodu, tu je treba myslieť omnoho viac krokov dopredu.
Stavbu som zahájil podlahou vozu. Ďalej budem pokračovať difúzorom.
Napsal: 12 prosinec 2010 15:08
od Alda
Taky ti přeju hodně úspěšnou stavbu a pevný ruce a nervy.
Akorát bych (já) nelepil spodní prkno k podlaze takto brzo...nechávám si to až na konec. Spodní deska mi musí sedět na stole..je to základ roviny, dobré geometrie a toho, aby se dál něco nekroutilo. A teďka už se ti bude kolébat. Já bych být tebou tak si slepím z kartonů nějaký dvě desky s výškou prkna, abys na nich mohl dále lepit.
Napsal: 12 prosinec 2010 23:29
od René
Tiež som premýšľal čo na podvozku zosilniť ale jediné čo ma napadlo je diel medzi štítkom a podlahou ktorý je ale pomerne zložitého tvaru a kedže sa bude na podvozok ešte lepiť výstužné rebro pre presné spojenie karosérie s podlahou tak som nič nezosiloval - možno doska (štítok) by sa mohla podlepiť ale nie veľa kvôli svetlej výške.
Dnes som rozrobil aj difúzor, zbrzdil ma ale problém pri zadnom svetle kde mi vrchná časť oblúka nad svetlom presahovala. Rozhodol som sa ju skrátiť a oblúk nad svetlom som prilepil na tupo.
Napsal: 13 prosinec 2010 00:02
od Alda
Zesílení podlahy jsem nemyslel. Jen, aby se ti to teď líp lepilo, když už tam máš desku (prkno)
Takto :
Napsal: 13 prosinec 2010 23:13
od René
Napsal: 14 prosinec 2010 23:33
od René
Napsal: 15 prosinec 2010 08:16
od Robert Blaschke
No paráda! Takže sa to dá zlepiť
a ešte to aj pekne vyzerá.
Napsal: 15 prosinec 2010 14:00
od 11111
Alda píše:Akorát bych (já) nelepil spodní prkno k podlaze takto brzo...nechávám si to až na konec.
I když s tebou souhlasím, musím říci že René asi nemůže postupovat klasickým způsobem právě kvůli návaznosti desky na stínový difusor. Z jeho postupu je to zřejmé.
Mimochodem co mne na tomto modelu fascinuje je právě stínový difusor. Pokud se po sestavení tohoto modelu setkáte s někým kdo o stínovém difuseru jen slyšel, možná četl... Zjistíte že vlastně neví o co jde a jak to funguje
Napsal: 15 prosinec 2010 14:50
od René
Je to tak ako napísal Jarek, štrbina prerušuje dosku v zadnej časti a je prepojená s difúzorom - spolu s nízko umiestnenými výfukmi ďalší Neweyho geniálny ťah.
Napsal: 15 prosinec 2010 16:09
od Alda
Máte pravdu...nakonec oba víte víc než já. Myslel jsem to jakoby všeobecně s platností na většinu vozů vybavených deskou na podvozku. To jak to navazuje na RB sám nevím ( nestudoval jsem to).
Musím uznat že to zatím vypadá parádně. A grafika karbonů je (spolu s F 2007) na vynikající úrovni. Super !