Fittipaldi F8C, 1981 / M.A.S.S./ M.Antonický / 1:24

Modely, které se připravují k vydání...
mires
Příspěvky: 102
Registrován: 23 červenec 2010 20:36
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Fittipaldi F8C, GP B + BR 1981 / PKAA / M.Antonický / 1:

Příspěvekod mires » 06 květen 2012 16:26

Pěkná práce, a ty gumy jsou super...

Uživatelský avatar
j.brauner
Příspěvky: 2481
Registrován: 23 březen 2005 12:50
Bydliště: Kounice

Re: Fittipaldi F8C, GP B + BR 1981 / PKAA / M.Antonický / 1:

Příspěvekod j.brauner » 06 květen 2012 17:13

Dík!
Tak já přidávám ještě jedny gumy, tentokrát mokré pro Brazilii.

Obrázek

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3133
Registrován: 20 srpen 2006 13:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Fittipaldi F8C, GP B + BR 1981 / PKAA / M.Antonický / 1:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 06 květen 2012 17:17

Honzo....máš dezény podlepené aspoň kanclákem? Jestli ne, tak podlepené pak udrží mnohem líp tvar a nepromačknou se, jako by byly pneumatiky podhuštěné. Ta Tvoje zadní tak vypadá....středem běhounu se Ti dezén propadl dovnitř kola.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!
Nová Galerie

Uživatelský avatar
j.brauner
Příspěvky: 2481
Registrován: 23 březen 2005 12:50
Bydliště: Kounice

Re: Fittipaldi F8C, GP B + BR 1981 / PKAA / M.Antonický / 1:

Příspěvekod j.brauner » 06 květen 2012 17:23

Sakra, nemám! Dobrá rada pro příště. Ono v realu to není tak hrozné.

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3133
Registrován: 20 srpen 2006 13:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Fittipaldi F8C, GP B + BR 1981 / PKAA / M.Antonický / 1:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 06 květen 2012 17:28

Ony totiž dezény po vypálení v drážkách papír oslabí a je tam dost velká pravděpodobnost borcení, proto všechny dezény i ty na velkou dopravní techniku podlepuji, někdy na to vemu i větší gramáž než je na kancláku - dezén tak dostane větší pevnost.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie

Uživatelský avatar
j.brauner
Příspěvky: 2481
Registrován: 23 březen 2005 12:50
Bydliště: Kounice

Re: Fittipaldi F8C, GP B + BR 1981 / PKAA / M.Antonický / 1:

Příspěvekod j.brauner » 08 květen 2012 11:50

Tak konečně mám i druhý motor! Tady se nic nemění, je to stejné jako u předešlé verze.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
j.brauner
Příspěvky: 2481
Registrován: 23 březen 2005 12:50
Bydliště: Kounice

Re: Fittipaldi F8C, GP B + BR 1981 / PKAA / M.Antonický / 1:

Příspěvekod j.brauner » 08 květen 2012 16:01

Teď už to jde skoro samo.
Příď se musí lepit velmi pečlivě, je tam vše moc vidět.
Nejvíce jsem se opět zapotil u větrného štítku, ale nakonec jsem ho tam dostal.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
j.brauner
Příspěvky: 2481
Registrován: 23 březen 2005 12:50
Bydliště: Kounice

Re: Fittipaldi F8C, GP B + BR 1981 / PKAA / M.Antonický / 1:

Příspěvekod j.brauner » 10 květen 2012 08:47

Další posun stavby. Před trupem mám slepený základ zadního křídly, aby proschnul před broušením.

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
j.brauner
Příspěvky: 2481
Registrován: 23 březen 2005 12:50
Bydliště: Kounice

Re: Fittipaldi F8C, GP B + BR 1981 / PKAA / M.Antonický / 1:

Příspěvekod j.brauner » 10 květen 2012 10:07

Na chladič jsem udělal mřížku z plastového sítka nabarveného stříbrnou revellkou.

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
HAAL.70
Příspěvky: 1031
Registrován: 06 červen 2010 20:24
Bydliště: Plzeň

Re: Fittipaldi F8C, GP B + BR 1981 / PKAA / M.Antonický / 1:

Příspěvekod HAAL.70 » 10 květen 2012 19:30

Z čeho jsi použil tu síťku.

Uživatelský avatar
j.brauner
Příspěvky: 2481
Registrován: 23 březen 2005 12:50
Bydliště: Kounice

Re: Fittipaldi F8C, GP B + BR 1981 / PKAA / M.Antonický / 1:

Příspěvekod j.brauner » 11 květen 2012 06:46

Jsou z cedníčků jako zde
viewtopic.php?f=2&t=1129
Mám dva duhy, takže hrubší dávám nad motor a jemnou do chladičů.

miro
Příspěvky: 189
Registrován: 30 prosinec 2008 16:10
Bydliště: Praha 4

Re: Fittipaldi F8C, GP B + BR 1981 / PKAA / M.Antonický / 1:

Příspěvekod miro » 11 květen 2012 10:04

HAAL.70 píše:Z čeho jsi použil tu síťku.

Vhodná je i síťovina (kovová nebo silonová).
Koukni třeba sem: http://www.arturmodel.cz/kovova-sitovina-hruba/d-98181/
Pod nožem: Ferrari F93, 1993, Jean Alesi
Hotovo : 99
Buffer : hodně (něco na důchod ...)

Uživatelský avatar
j.brauner
Příspěvky: 2481
Registrován: 23 březen 2005 12:50
Bydliště: Kounice

Re: Fittipaldi F8C, GP B + BR 1981 / PKAA / M.Antonický / 1:

Příspěvekod j.brauner » 12 květen 2012 09:37

Ano, i tuto síťovinu používám. Krom této hrubé firma vyrábí i jemnou.
Bohužel tu co mám je v barvě mědi a musí se barvit, ale je moc jemná takže se to dělá špatně.

Na modelu je již kryt motoru na svém místě. Kdo bude lepit siťku na vstup do chladiče musí o sílu síťky zkrátit
boční díly vstupu chladiče!

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
j.brauner
Příspěvky: 2481
Registrován: 23 březen 2005 12:50
Bydliště: Kounice

Re: Fittipaldi F8C, GP B + BR 1981 / PKAA / M.Antonický / 1:

Příspěvekod j.brauner » 12 květen 2012 13:07

Další posun, po kvalifikaci to dorazím(snad).

Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
j.brauner
Příspěvky: 2481
Registrován: 23 březen 2005 12:50
Bydliště: Kounice

Re: Fittipaldi F8C, GP B + BR 1981 / PKAA / M.Antonický / 1:

Příspěvekod j.brauner » 12 květen 2012 18:47

Hotovo!!!!
Model v obou verzích je hotov! Snad se Vám líbí.
Model se staví dobře, je to Michalova klasika. Vše nádherně pasuje, jen ta bílá je hold pes na čistotu lepení.

Fotky jsou bez laku a kola jsou jen nasazená. Zítra snad dodělám i lak.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů