Příspěvekod makr » 04 březen 2015 22:43
Ahoj kluci.
FB stránky dobrý a fotky připravovánek ještě lepší.!! Těším se!
Za všechny, co potřebují opravenou návodku děkuji a věřím, že to jen přispěje ke zlepšování obchodních vztahů.
Máte u mě VELKÉ plus !
Této příležitosti bych také chtěl trošku využít k poděkování Henrimu. Možná, že to většina z nás vnímá jako zbytečné rejpání a mě osobně to taky pár dní lezlo každou chvilku na mysl, jestli to mělo smysl, ale řeknete sami....
Představte si, že jdete do hospody a dostanete páchnoucí pivo. Vypijete ho, poděkujete a zaplatíte, nebo ho nevypijete a zaplatíte, nebo se ozvete, že něco není v pořádku a nezaplatíte? Z mého pohledu je správné, že by se člověk a hlavně v Česku měl konečně naučit využití práva reklamace. Od Henriho bychom se to měli naučit a já to přesně tak udělal.
V neděli jsem si v Žabce v Horoměřicích koupil pivo (proto ten příklad) a já trouba si nevzal účtenku. Byla tam moc hezká holka z Velkého Krtíša(omlouvám se za l bez háčku) a čuměl jsem po ní, ne na datum spotřeby. Toho jsem si všiml až druhý den. Říkal jsem si, mám tam jet, nemám. Je to 3km. Ale nedalo mi to a sednul do auta. Beáta si mě pamatovala (není to blondýnka :-) ), vzala telefon a zavolala vedoucímu, jestli mi může takto reklamaci uznat. Ukázal jsem jí "serii" prošlých lahví a byla překvapená. Po chvilce mi přinesla "čerstvou" lahev s omluvou a poděkováním od vedoucího. Dostal jsem ještě jednu zdarma, že jsem na to upozornil. Za to, že jsem tam přijel vděčím Henrimu, že mi to "poradil". Sice jsem za palivo v autě da víc, než tu lahev navíc, ale i tak je to fajn.
Mějte se všichni moc fajn a ať se vám dobře lepí.
Martin
PS: Na první straně tohoto vlákna se na Henriho připomínky kluci těšili a kluk šikovná nezklamal. Není to všechno legrační?