March 821, 1982, Michal Antonický, M.A.S.S., 1/24

Modely, které se připravují k vydání...
Uživatelský avatar
Robert Blaschke
Příspěvky: 2327
Registrován: 28 červenec 2008 20:25
Bydliště: teraz Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: March 821, 1982, Michal Antonický, M.A.S.S., 1/24

Příspěvekod Robert Blaschke » 18 květen 2014 11:15

Farebne i tvarovo pekná formulka, aj keď v pretekoch totálny looser. Hmm, krása preteky nevyhráva.
2008: FW30 -2009: F60, MS80 -2010: 312B, T127, RB6 -2011: 500,W02 -2012: FW18, R26 -2013: MP4/23, F2004 -2014: FW15C, MP4/19, 312-67 -2015: P57 -2017: 158, FW32, MP4/5B -2018: VJM10 -2019: FD04, RB9, FW42, 126C3 -2020: 017, W196, 701 -2021: C29, SF16-H -2022: T51, BAR6 -2023:25 T53,-2024:B197
http://www.formule1.org/forumteam/

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Re: March 821, 1982, Michal Antonický, M.A.S.S., 1/24

Příspěvekod Alda » 18 květen 2014 11:21

Kluci pěkný, atraktivní model. Jen je škoda, že příď není rozdělena alespoň na dva panely. Chybí mi tam náznak křivky čumáku z profilu. Ale i tak to bude nádherný auto.

Uživatelský avatar
j.brauner
Příspěvky: 2481
Registrován: 23 březen 2005 12:50
Bydliště: Kounice

Re: March 821, 1982, Michal Antonický, M.A.S.S., 1/24

Příspěvekod j.brauner » 19 květen 2014 11:12

Aldo, ono toho co nesedí je trochu víc. Berte to zatím jako nástřel.
Model se bude upravovat, takže i čumák se bude měnit.

Uživatelský avatar
michal antonický
Příspěvky: 206
Registrován: 17 únor 2010 10:10
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: March 821, 1982, Michal Antonický, M.A.S.S., 1/24

Příspěvekod michal antonický » 19 květen 2014 11:37

Model mi moc nejde.

Jedu dnes za Honzou a zjistíme, kde že udělali soudruzi z NDR chybu.... ;)

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Re: March 821, 1982, Michal Antonický, M.A.S.S., 1/24

Příspěvekod Alda » 19 květen 2014 12:14

Držím palce, ať se model podaří dotáhnout. Určitě si to předloha zaslouží.

Uživatelský avatar
j.brauner
Příspěvky: 2481
Registrován: 23 březen 2005 12:50
Bydliště: Kounice

Re: March 821, 1982, Michal Antonický, M.A.S.S., 1/24

Příspěvekod j.brauner » 09 červenec 2014 17:43

Tak konečně! Po jistých problémcích, jsme na konci cesty. Model pro Vás ještě dozná malé kosmetické změny,
ale v zásadě bude vyhlížet takto.
To je stroj z GP Italie, kde Rupert Keegan neproklouzl do závodu o 0,1s.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

anonym01

Re: March 821, 1982, Michal Antonický, M.A.S.S., 1/24

Příspěvekod anonym01 » 09 červenec 2014 18:21

Dobrá práce kluci ;)

Uživatelský avatar
Alda
Příspěvky: 916
Registrován: 14 prosinec 2009 00:23
Bydliště: Znojemsko
Kontaktovat uživatele:

Re: March 821, 1982, Michal Antonický, M.A.S.S., 1/24

Příspěvekod Alda » 09 červenec 2014 19:41

No vida i ten čumák už je hnedka lepší.

Uživatelský avatar
j.brauner
Příspěvky: 2481
Registrován: 23 březen 2005 12:50
Bydliště: Kounice

Re: March 821, 1982, Michal Antonický, M.A.S.S., 1/24

Příspěvekod j.brauner » 18 červenec 2014 13:55

Stroj z Las Vegas je již téměř ve finální podobě!

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
j.brauner
Příspěvky: 2481
Registrován: 23 březen 2005 12:50
Bydliště: Kounice

Re: March 821, 1982, Michal Antonický, M.A.S.S., 1/24

Příspěvekod j.brauner » 20 červenec 2014 18:10

S Michalem jsme se dohodli na změně postupu lepení modelu.
Omluvte nevyřezaný otvor nad nádrží a díry v žebrech, to už jsem otestoval na tomto modelu mockrát.
Až k přilepení chladičů je vše stejné.

Obrázek Obrázek

Pak nastává změna, lepí se zkompletovaný překryt pod který se vlepí žebra.

Obrázek Obrázek

A poté se nacvaknete bočnice.

ObrázekObrázek

Tento postup zajistí, že Vám vždy bude navazovat dělící linka překrytu motoru s bočnicemi!

Uživatelský avatar
j.brauner
Příspěvky: 2481
Registrován: 23 březen 2005 12:50
Bydliště: Kounice

Re: March 821, 1982, Michal Antonický, M.A.S.S., 1/24

Příspěvekod j.brauner » 28 červenec 2014 08:31

Chci Vás upozornit ještě na jednu změnu v lepení.
U tohoto stroje se mi osvědčilo, výfukové potrubí nejdříve sesadit v motorovém prostoru.
!!!! Sesadit, nelepit!!!!
Pak na své místo vlepit motor, a následně do něho vlepit výfukové paroží a pak zakápnout lepidle spoj na výfuku.
Konec výfuku vsunutý do koncovky není nutné lepit, tam to drží samo.

Obrázek Obrázek

A tak nějak vypadá poslední verze z kvalifikace v Rakousku. (Zbývá ještě jeden dílek)

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
j.brauner
Příspěvky: 2481
Registrován: 23 březen 2005 12:50
Bydliště: Kounice

Re: March 821, 1982, Michal Antonický, M.A.S.S., 1/24

Příspěvekod j.brauner » 12 srpen 2014 17:05

Obrázek

Tak trojička je hotova! Jednotlivé stroje se od sebe mírně liší a to nejen zbarvením, ale i drobnými detaily.

Obrázek Obrázek Obrázek

Doufám, že se Vám model bude líbit a stane se přírůstkem pro vaše sbírky.

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Marek
Příspěvky: 1007
Registrován: 21 listopad 2010 17:49
Bydliště: Jihlava

Re: March 821, 1982, Michal Antonický, M.A.S.S., 1/24

Příspěvekod Marek » 12 srpen 2014 17:09

..."chvíli to trvalo", ale výsledek zato stojí, moc pěkné.
Galerie Marek (aktualizace k 5. 1. 2012)

Počet slepených modelů F1 ve sbírce - 38

Tomas Vyslouzil
Příspěvky: 561
Registrován: 08 duben 2004 12:15
Bydliště: Vsetin

Re: March 821, 1982, Michal Antonický, M.A.S.S., 1/24

Příspěvekod Tomas Vyslouzil » 13 březen 2017 10:43

Tak nějak pod pokličkou se zřejmě chystají další verze March 821 ;)

Obrázek
March 821 - Raul Boesel, Kyalami - RSA 1982
http://paperarchiv.4fan.cz/viewtopic.php?f=7&t=51&p=2290#p2190

Obrázek
March 821 - Raul Boesel, Long Beach - USA 1982
http://paperarchiv.4fan.cz/viewtopic.php?f=7&t=51&p=2294#p2194

Obrázek


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů