Aby som Ti neostal nič dlžný!
1. 1675,- Kč mohl splnit pouze ten kdo kupuje od počátku všechny novinky a to z každé verze a pilota 1ks. Stačí vzít novinky z 14.2.2015 a spočítat hodnotu celkové objednávky obsahující každou verzi a pilota z novinek a zjistíš, že tuto částku převyšuje.
Prečo by si mal kupovať dve verzie? Ten čo si kúpi jednu je pre Teba zlý klient, asi áno? Arrows mal v druhej verzii pilota chybu! Nútiš zákazníkov aby si kupovali chybné modely? Zaujímavé. Mne tohto ročnénovinky vyšli niečo cez 1000 kč. Keď už používaš silné slová o plácání a zamyslení, tak ja Ti na druhej strane odporúčam aby si už konečne začal vydávať modely bez chýb. Treba si upratať pred vlastným prahom a nie hádzať špinu na niekoho kto má iný názor. Používaš silné slová a slabé argumenty. Ja viem, že prijať kritiku je ťažké, ale hold je to fórum a nie každý zdieľa Tvoj názor.
2. 1220,- Kč hravě splnil ten, kdo kupuje od počátku všechny noviny FT a to z každé verze a pilota 1ks. Stačilo vzít novinky FT v Brně 2014 a na podzim 2014 v celkové hodnotě objednávek obsahující každou verzi a pilota z novinek a zjistíš, že tuto částku převyšuje.
Myslím, že fungujete 10 rokov nie dva! Ako je zohľadnená 10 ročná vernosť? Keď mám 95% modelov od Vás a nemám len Ferrari 500F2 v žiadnej verzii a novinky od GP Teamu tak asi som neverný zákazník? Nemám síce každého pilota ale modelov mám požehnane a niektoré aj 2X. Čo keď som minulý rok nekúpil nič a dokúpil som tento rok, tak som potrestaný lebo nemôžem mať výročný model. Toto nie je odmenenie vernosti zákazníkov ale potrestanie zákazníkov za vernosť!
3. požiadavka bola ale úplne zbytočná, pokial chcem aby sa model dostal do rúk čo najviac zákazníkom?!
Podmínky jasně zvýhodňovaly dlouhodobé zákazníky s velkým objemem objednávek !!! Co je na tom špatně ???
sorry ale toto je veľmi dobrý vtip!
Oslava výročia FT prebehla tak, že treba maximálne obmedziť získanie výročného modelu!
Ja Ti odporúčam aby si sa zamyslel nad tým keď vyhlásiš nejakú súťaž! Aby ľudia nemali pocit, že ich skôr trestáš ako odmeňuješ. Zaujímavé, že si sa chytil mojej poznámky o účelovosti predaja! Mne skôr išlo o to, že vernosť zákazníkov bola potrestaná a nie odmenená!
Prajem veľa úspechov. Napriek tomu, že som model nemohol získať tak som ho pomohol získať kamošovi, tak aby nemusel kupovať veci ktoré nechcel. Našťastie každý nezmysel sa dá oklamať a to ma veľmi teší.