BRM P83 H16 3.9.1967 Brno Československo

Modely, které se připravují k vydání...
Uživatelský avatar
Henrich Sobotka
Příspěvky: 1351
Registrován: 26 září 2011 21:13
Bydliště: KPS
Kontaktovat uživatele:

Re: BRM P83 H16 3.9.1967 Brno

Příspěvekod Henrich Sobotka » 02 září 2014 22:26

Zdravím, neberte to prosím Vás ako kritiku, ale vozidlo, ktoré je možno považovať za Formulu 1, ktorá jazdila na území československa treba hľadať o 20 rokov skôr v roku 1949. Vtedy sa totižto išla GP Českoslovenko v Brne, presne 25.9.1949 a vyhral ju Peter Whitehead na Ferrari 125. Okrem tohoto ferárka, ktoré bolo mimochodom prvým vozom F1, ktorý bol zostrojený v továrni Enza Ferrariho! Dokonca víťaz preteku v Brne Peter Whitehead bol prvý súkromník, ktorému Enzo voz F1 predal, sa zúčastnili závodu aj Maserati 4CL a CLT-48, Simca-Gordini T15-4, Talbot Lago T26C. Zaujímavé nie? Okrem Tohoto závodu sa zúčastnilo niekoľko budúcich pilotov F1 a vynikajúcich pretekárov. Tu je výsledková listina: http://www.oldracingcars.com/results/re ... eID=F14920

a tu je prvá oficiálna sezóna F1 kde nájdete rad mien a strojov ktoré sa zúčastnili preteku v Brne ako aj prvej sezóny : http://en.wikipedia.org/wiki/1950_Formula_One_season

Môžeme polemizovať o tom, že v 1949 sa F1 oficiálne nejazdila! Ok, ale tie isté vozy ktoré boli v tom roku v Brne o pol roka boli zaradené do seriálu F1. Takže nechám nech si každý urobí svoj názor na 1. monopost na území ČSR, ale tieto mnou spomínané formulky by tiež nebolo zle mať vo svojom paddocku.
henkie
Fittipaldi F6A, Surtees TS14, Ensign N175, Prost AP03, Ferrari 156/85

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: BRM P83 H16 3.9.1967 Brno

Příspěvekod 11111 » 03 září 2014 16:52

Napadá mě, že by jej Robert připravil k 20. výročí FT :?: (určitě ne ;) )
A bude ještě FT existovat :?: :lol:
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

makr
Příspěvky: 249
Registrován: 06 leden 2011 23:59
Bydliště: Charvátce
Kontaktovat uživatele:

Re: BRM P83 H16 3.9.1967 Brno

Příspěvekod makr » 06 září 2014 06:32

Když pročítám soupis vozů z Brna , ze závodu o kterém píše Henri a prohlížím si obrázky jednotlivých vozů,
musím uznat, že to jsou opravdové krasavice. Všechny.
Vytvořit model Tatraplanu sport, který pilotoval Bruno Sojka, nebo Vlčkovu Magdu, to by bylo moc fajn. A to i přestože moje oblíbené roky F1 jsou mezi 1970-2006 :-)
Martin

bernie
Příspěvky: 754
Registrován: 25 duben 2005 05:36
Bydliště: Viničné Šumice - Brno Venkov

BRM P83 H16 3.9.1967 Brno Československo

Příspěvekod bernie » 10 říjen 2014 06:42

Ahojte kamarádi,

textové představení nechám samotným členům FT a jen připomenu, že se jedná o monopost, který si klade za cíl, oslavit 10let FORUM TEAMu ;)

Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: BRM P83 H16 3.9.1967 Brno Československo

Příspěvekod 11111 » 10 říjen 2014 12:00

Zdravím všechny příznivce modelů FT.

Konečně se nám podařilo připravit model odpovídající předváděcí jízdě na Brněnské trati v roce 1967.

Obrázek

Model bude připraven bezplatně v limitované sérii odpovídající ......letému výročí FT a šťastnými majiteli se stanou modeláři, kteří splní následné kritéria.

1. Zakoupí ze současné nabídky modely v ceně průměrného roku narození všech členů FT mínus součet věků členů FT. (nápověda: 1675,- Kč)
2. Zakoupili v roce 2014 modely z produkce FT v ceně vyšší než je destinásobek publikovaných verzí modelů z produkce FT (nápověda: 1220,- Kč)
3. Dostaví se k prodejnímu stolku v Brně (Lužáky 2015) mezi prvními deseti, případně bude jejich objednávka doručena na email FTmodels@seznam.cz mezi prvními deseti.

Objednávky v Eurech budou přepočteny do czk v oficiálním kurzu.

Pavel a Karel Klazarovi Vám k modelu připraví nějakou tu drobnost na vylepšení vzhledu a my Vám k modelu připravili stručnou historii s podpisy členů FT.

Děkujeme za Vaší přízeň a na Výstavě v Lužánkách se těší tvůrčí kolektiv FT.
Naposledy upravil(a) 11111 dne 01 únor 2015 19:53, celkem upraveno 5 x.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

miro
Příspěvky: 189
Registrován: 30 prosinec 2008 16:10
Bydliště: Praha 4

Re: BRM P83 H16 3.9.1967 Brno Československo

Příspěvekod miro » 10 říjen 2014 12:38

Jarku, a bude v podzimním vydání tolik novinek, aby to při objednání po jednom kusu dalo více jak poloviční cenu než je rok vydání prvního modelu FT? :?:
Pod nožem: Ferrari F93, 1993, Jean Alesi
Hotovo : 99
Buffer : hodně (něco na důchod ...)

anonym01

Re: BRM P83 H16 3.9.1967 Brno Československo

Příspěvekod anonym01 » 10 říjen 2014 12:59

Pokud bude 5 novinek s průměrnou cenou 200Kč tak se to dá zvládnout.
Cena za objednávku je i s poštovnym?

Uživatelský avatar
hepyno
Příspěvky: 1146
Registrován: 24 říjen 2003 12:16
Bydliště: Trnava

Re: BRM P83 H16 3.9.1967 Brno Československo

Příspěvekod hepyno » 10 říjen 2014 17:58

11111 píše:1. V podzimním vydání objednají modely v ceně alespoň poloviční než je rok vydání prvního modelu FT.
2. Objednali v tomto roce modely FT v ceně vyšší než je rok vzniku FT
3. Jejich objednávka, odpovídající bodům 1. a 2., musí být doručena mezi prvními objednávkami, jejichž počet odpovídá ......letému výročí FT.

A ako sme na tom my, ktorí platíme v eurách? :roll:
Dopracovali k tomu, že ak niekto ukradne 1000 korún, je to vlastne v poriadku. Aj keď klamal (a klame ďalej), krádež nepriznal, neospravedlnil sa a peniaze nevrátil, pretože teraz už (možno) nekradne.

galéria cashpick

anonym01

Re: BRM P83 H16 3.9.1967 Brno Československo

Příspěvekod anonym01 » 10 říjen 2014 18:30

Když bys objednal modely v teto vyši v Eurech, tak bys to měl u Jarka hodně dobré ;-)

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: BRM P83 H16 3.9.1967 Brno Československo

Příspěvekod 11111 » 10 říjen 2014 20:00

hepyno píše:A ako sme na tom my, ktorí platíme v eurách?

Díky za upozornění, samozřejmě přepočteno na czk.

JoseFxx píše:Cena za objednávku je i s poštovnym?

Ne, není.

miro píše:Jarku, a bude v podzimním vydání tolik novinek?

Výše objednávky není omezena nákupem novinek a nákupem modelů od FT.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Henrich Sobotka
Příspěvky: 1351
Registrován: 26 září 2011 21:13
Bydliště: KPS
Kontaktovat uživatele:

Re: BRM P83 H16 3.9.1967 Brno Československo

Příspěvekod Henrich Sobotka » 10 říjen 2014 20:29

Dobrý marketingový ťah!
henkie
Fittipaldi F6A, Surtees TS14, Ensign N175, Prost AP03, Ferrari 156/85

bernie
Příspěvky: 754
Registrován: 25 duben 2005 05:36
Bydliště: Viničné Šumice - Brno Venkov

Re: BRM P83 H16 3.9.1967 Brno Československo

Příspěvekod bernie » 19 říjen 2014 06:31

Můj poslední tah z bety trval dlouho - omlouvám se Jarku.

Detail napojení přívodu vzduchu z trupu na pohonnou jednotku.

Obrázek

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: BRM P83 H16 3.9.1967 Brno Československo

Příspěvekod 11111 » 22 říjen 2014 06:20

Tisk na tiskárně Canon iPF8000 - tisk fotografické kvality jsem nakonec nerealizoval. Nepodařil se sehnat fotografický papír odpovídající gramáži papíru 120g a na jiném byl tisk matný.
Děkuji za pochopení Jarek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: BRM P83 H16 3.9.1967 Brno Československo

Příspěvekod 11111 » 01 únor 2015 19:53

11111 píše:Zdravím všechny příznivce modelů FT.

Konečně se nám podařilo připravit model odpovídající předváděcí jízdě na Brněnské trati v roce 1967.

Obrázek

Model bude připraven bezplatně v limitované sérii odpovídající ......letému výročí FT a šťastnými majiteli se stanou modeláři, kteří splní následné kritéria.

1. Zakoupí ze současné nabídky modely v ceně průměrného roku narození všech členů FT mínus součet věků členů FT. (nápověda: 1675,- Kč)
2. Zakoupili v roce 2014 modely z produkce FT v ceně vyšší než je destinásobek publikovaných verzí modelů z produkce FT (nápověda: 1220,- Kč)
3. Dostaví se k prodejnímu stolku v Brně (Lužáky 2015) mezi prvními deseti, případně bude jejich objednávka doručena na email FTmodels@seznam.cz mezi prvními deseti.

Objednávky v Eurech budou přepočteny do czk v oficiálním kurzu.

Pavel a Karel Klazarovi Vám k modelu připraví nějakou tu drobnost na vylepšení vzhledu a my Vám k modelu připravili stručnou historii s podpisy členů FT.

Děkujeme za Vaší přízeň a na Výstavě v Lužánkách se těší tvůrčí kolektiv FT.


Došlo k úpravě podmínek pro získání výročního modelu FT. Mnohým se můžou zdát příliš tvrdá, ale nejsou nespravedlivá. Jednoznačně zvýhodňují ty, kteří pravidelně objednávají modely z každé verze po jednom.

S pozdravem Jarek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: BRM P83 H16 3.9.1967 Brno Československo

Příspěvekod 11111 » 18 únor 2015 08:17

Omlouvám se všem, kteří z různých důvodů neplnili všechny tři kritéria pro získání modelu. Postupoval jsem v souladu s podmínkami pro získání výročního modelu a mám čisté svědomí v tom, že jsem nikoho nezvýhodnil a tak jakkoliv se může někomu z Vás zdát nespravedlivé, že jej nezískal právě on, jedná se pouze o subjektivní pocit.
Snad až budeme mít 20. výročí, získají výroční model i modeláři s menší hodnotou objednávek.
S pozdravem Jarek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů