Tak jsem se včera ráno probral v docela dobrém. Při rozhodování, zda se pustit do karoserie či třetího motoru, zvítězila varianta motorová. A proč? No při pomyšlení, že jej budu muset stejně lepit, což by se mi po sestavení některého z trupů, už moc nechtělo. Hold je lepší mít to za sebou, než se potom do toho nutit.
Tímto bych trilogii motorů mohl uzavřít. Jak si z fotek všimnete, poslední verze motoru je malinko jiná. Zde se jedná o verzi vozu bez kapotáže motoru, tím pádem i u skutečného motoru bylo potřeba chránit sání vzduchu do motoru, proti nežádoucímu nasátí cizích předmětů do motoru. Na sání jsem tedy nalepil imitaci sítka, vytvořenou ze skutečného kovového sítka.
Pro dnešek odkládám lepení a jedu za sportem. Hmmmm potom dodržím pitný režim a doplním tekutiny v podobě pěnivého moku. Hezký zbytek večera.