Tyrrell 004 / Petr Špinler / PKAA / m 1:24

Jak to pěkně vypadá HOTOVÉ...
(fotky hotových modelů, sbírek atp. )
Ďourek
Příspěvky: 754
Registrován: 24 září 2003 10:51
Bydliště: Praha 15
Kontaktovat uživatele:

Tyrrell 004 / Petr Špinler / PKAA / m 1:24

Příspěvekod Ďourek » 05 únor 2012 17:25

Při společné prezentaci Tyrrellů jsem slíbil, že fotografie po konečné úpravě dám do samostatných galerií, takže teď svůj slib plním:

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Po událostech minulých dnů upozorňuji, že komentáře - pochvalné i kritické - jsou vítány a to od všech přispěvovatelů, včetně staré i mladé Blažkové ..... i kdyby by měly zabrat tři a více stránek... ;-)

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4738
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Tyrrell 004 / Petr Špinler / PKAA / m 1:24

Příspěvekod frydek665 » 05 únor 2012 19:26

Je to paráda! Všechny tři dnes odprezentované kousky :shock: :shock: :lol: .

Ďourek
Příspěvky: 754
Registrován: 24 září 2003 10:51
Bydliště: Praha 15
Kontaktovat uživatele:

Re: Tyrrell 004 / Petr Špinler / PKAA / m 1:24

Příspěvekod Ďourek » 12 březen 2012 15:36

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Ďourek
Příspěvky: 754
Registrován: 24 září 2003 10:51
Bydliště: Praha 15
Kontaktovat uživatele:

Re: Tyrrell 004 / Petr Špinler / PKAA / m 1:24

Příspěvekod Ďourek » 26 březen 2012 16:27

Poslední várka "uměleckých" foto - přísahám :-)

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

miro
Příspěvky: 189
Registrován: 30 prosinec 2008 16:10
Bydliště: Praha 4

Re: Tyrrell 004 / Petr Špinler / PKAA / m 1:24

Příspěvekod miro » 14 prosinec 2015 12:23

Tak jsem se také pustil do tohoto modelu. Při projíždění statistik jsem ale narazil na jednu nesrovnalost. V GP JAR měl mít Eddie Keizan obuté Firestone a nikoliv GoodYear! Alespoň podle této statistiky: http://www.statsf1.com/fr/tyrrell-004.aspx .

Ano nebo ne?
Pod nožem: Ferrari F93, 1993, Jean Alesi
Hotovo : 99
Buffer : hodně (něco na důchod ...)

Uživatelský avatar
Robert Blaschke
Příspěvky: 2327
Registrován: 28 červenec 2008 20:25
Bydliště: teraz Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Tyrrell 004 / Petr Špinler / PKAA / m 1:24

Příspěvekod Robert Blaschke » 14 prosinec 2015 14:27

GoodYear.

Obrázek
2008: FW30 -2009: F60, MS80 -2010: 312B, T127, RB6 -2011: 500,W02 -2012: FW18, R26 -2013: MP4/23, F2004 -2014: FW15C, MP4/19, 312-67 -2015: P57 -2017: 158, FW32, MP4/5B -2018: VJM10 -2019: FD04, RB9, FW42, 126C3 -2020: 017, W196, 701 -2021: C29, SF16-H -2022: T51, BAR6 -2023:25 T53,-2024:B197
http://www.formule1.org/forumteam/

miro
Příspěvky: 189
Registrován: 30 prosinec 2008 16:10
Bydliště: Praha 4

Re: Tyrrell 004 / Petr Špinler / PKAA / m 1:24

Příspěvekod miro » 14 prosinec 2015 18:08

Tak jo. Díky.
Pod nožem: Ferrari F93, 1993, Jean Alesi
Hotovo : 99
Buffer : hodně (něco na důchod ...)

Uživatelský avatar
Jirka
Site Admin
Příspěvky: 687
Registrován: 07 říjen 2003 16:59
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Tyrrell 004 / Petr Špinler / PKAA / m 1:24

Příspěvekod Jirka » 15 prosinec 2015 22:33

Řekl bych, že i podle fotky na http://www.statsf1.com/fr/tyrrell-004.aspx se dá poznat, že měl pneu GOODYEAR. Jednak je vidět část nápisu a za druhé - těžko by startoval na pneu Firestone a s reklamou GOODYEAR na zadním křídle :)

miro
Příspěvky: 189
Registrován: 30 prosinec 2008 16:10
Bydliště: Praha 4

Re: Tyrrell 004 / Petr Špinler / PKAA / m 1:24

Příspěvekod miro » 15 prosinec 2015 22:57

Možná, kdyby Eddie tenkrát věděl, že bude ve statistikách s Firestonama, tak si je nechal nazout ... :lol:

Každopádně díky za investigaci. S tou reklamou mi to taky mohlo docvaknout.
Pod nožem: Ferrari F93, 1993, Jean Alesi
Hotovo : 99
Buffer : hodně (něco na důchod ...)

Uživatelský avatar
Robert Blaschke
Příspěvky: 2327
Registrován: 28 červenec 2008 20:25
Bydliště: teraz Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Tyrrell 004 / Petr Špinler / PKAA / m 1:24

Příspěvekod Robert Blaschke » 16 prosinec 2015 07:37

Inak, na fotkách jasne vidno to, čo modelu chýba - podľa mňa dosť široký čierny lem na vstupe lapača vzduchu. Možno by sa to patrilo aj predĺžiť smerom dopredu.
2008: FW30 -2009: F60, MS80 -2010: 312B, T127, RB6 -2011: 500,W02 -2012: FW18, R26 -2013: MP4/23, F2004 -2014: FW15C, MP4/19, 312-67 -2015: P57 -2017: 158, FW32, MP4/5B -2018: VJM10 -2019: FD04, RB9, FW42, 126C3 -2020: 017, W196, 701 -2021: C29, SF16-H -2022: T51, BAR6 -2023:25 T53,-2024:B197
http://www.formule1.org/forumteam/

Uživatelský avatar
Jirka
Site Admin
Příspěvky: 687
Registrován: 07 říjen 2003 16:59
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Tyrrell 004 / Petr Špinler / PKAA / m 1:24

Příspěvekod Jirka » 16 prosinec 2015 17:14

Když pořádně porovnáte fotky, tak tam nesouhlasí více věcí - polohy startovního čísla 32 na předku a levé straně vozu, velikost reklam GOODYEAR na zadním křídle, nesouhlasí ani velikosti dalších reklam na komínu a bočnicích zadního křídla atd.

Jde o model vydaný v roce 2009, od té doby se nároky na autory opět zvedly :).

miro
Příspěvky: 189
Registrován: 30 prosinec 2008 16:10
Bydliště: Praha 4

Re: Tyrrell 004 / Petr Špinler / PKAA / m 1:24

Příspěvekod miro » 16 prosinec 2015 19:23

Pánové, díky. Že já se nezeptal, než jsem do toho říznul skalpelem. Ve fázi motání kol je už na úpravy výše zmiňovaných nesrovnalostí pozdě. :cry:
Pod nožem: Ferrari F93, 1993, Jean Alesi
Hotovo : 99
Buffer : hodně (něco na důchod ...)


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů