Malinko jsem se zase donutil polepit. Tímto můžu konstatovat, že podvozek je hotov a připraven k osazení karoserie. Na fotkách některé části vypadají býti ušmudlané...je to tím, že aniž bych si to uvědomil, jsem podvozek nechal položený za proudem stříkající barvy z pistolky na ochranný rám. Tak jsem poté musel s hadříkem namočeným v ředidle malinko nastříkanou barvu otřít z míst, ke to byo nejvíce vidět. No jo, když se daří, tak se daří.
Určitě si na fotkách také všimnete, že spojovací tyč řízení je uvnitř podvozku prohnutá. Je to záměrně, a nastalou skutečnost ani nebudu připomínkovat. Jde o to, že tyč řízení je delší, po nasazení na podvozek a spojení obou nábojů kol, vznikla spíše rozbíhavost. Z toho důvodu jsem tyč prohnul a toto prohnutí zafixoval pomocí pásku, tak aby byla kola pěkně rovně. Tento krok doporučuji udělat i Vám, přeci jen je lepší když bude tyč řízená delší, než aby jí v délce chybělo i jen pár desetinek. Ubrat se dá vždy, ale přidat je dost těžké.
Nyní pár fotek podvozku.....