Pouštím se do další trojičky Jak jinak začít, když je k dispozici model vozu zakldatele stáje, konstruktéra a pilota v jedné osobě. Zatím mám jen kolečka.
Honzo super jako vždycky... co se týče kol, trochu míň bych tlačil na pilu při zaoblování běhounu a bočnic, někde je vidět zborcení. Jinak jak pořád tunninguješ kola, tak možná by stálo za to přetřít bočnice i v četně nápisů a ty si nechat vytisknout na přenosnou fólii a potom je dát zpět na bočnice.
Variantu použít decál na nápisy, jsem již řešil s Turcem. Ještě jsem se nerozhodl. Bylo by to určitě čistší, ale na druhou stranu v poličce to není skoro vidět, to vyleze jen na fotkách.
Už som to Honzovi navrhoval. Ja som primárne riešil biele reklamy na krídla Ensignov, ktoré chcem urobiť z fólie a napadlo mi práve použiť toto na kolesá, tak som využil voľný priestor na aršíku. Dal som si to urobiť a uvidím či si na to niekedy trúfnem .
Turco píše:Už som to Honzovi navrhoval. Ja som primárne riešil biele reklamy na krídla Ensignov, ktoré chcem urobiť z fólie a napadlo mi práve použiť toto na kolesá, tak som využil voľný priestor na aršíku. Dal som si to urobiť a uvidím či si na to niekedy trúfnem .
Konečně se mi podařilo dokončit motor. Původně jsem chtěl mít výfuky kovové, ale ani po někalika hodinovém boji, jsem je tam nebyl schopen vecpat. U další BT 26 nalepím o něco výše horní vzpěry nápravy a ono to půjde.
Taky na to koukám. Ta spodní trubka má být celá zelená a spodní trubky mají být pod startovním číslem, ale zároveň nad spdní vzpěrou zadní nápravy. To mi ovšem nevychází. Nechám to tak. Co se týče tloušťky trubek, úmyslmě jsem použil průměry 1,5 a 2 mm, mě ta horní, podle návodu 1mm, přišla moc tenká.
j.brauner píše:Taky na to koukám. Ta spodní trubka má být celá zelená a spodní trubky mají být pod startovním číslem, ale zároveň nad spdní vzpěrou zadní nápravy.