Příspěvekod 11111 » 10 leden 2007 15:39
Dělám to systémem vše přeměřit a odměřit a potom pokus omyl. V 2D měřím, potom postavím černobílou kopii a motor s rozvody, rozvodovku se závěsy a převodovkou. Céle to potom pasuji do černobílého modelu, který je udělán tak, že deska na kterou je motor přilepen je utopená proti výpočtům o 2mm (zkušenost z Ferrari 312T4 kde kousek přebývalo).
1.Odměřím při zasazení motoru do modelu (nanečisto) kolik vrstev papíru dolepím na zadní desku, aby sedělo sání.
2.Dolepím potřebným papírem.
3.opět nanečisto zasadím motor a odměřím velikost olejové nádrže tak aby sedělo uložení zadní nápravy.
4.Nakreslím nádrž a zasadím mezi motor a rozvodovku.
Potom dokončím samotný model vozu oblepením.
Síťku chci vyrobit ze síťoviny pro filtry vyráběnou v Sitexu Příbram a vytvarovat ji. Jak? To budu dříve řešit na Ferrari 158 a 1512 než na Lotusu a budu to teprve zkoušet.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969