Stránka 1 z 2
Ferrari 1512/Mexico 1965/PKAA/Forum Team/1:24
Napsal: 29 březen 2010 10:28
od René
Začal som so stavbou svojho druhého doutníčku - tentokrát Ferrari 1512 jazdca Pedra Rodriqueza z GP Mexica 1965.
Ako prvé som sa rozhodol spraviť kolesá - aj kvôli ustráženiu geometrie pri ďalšom postupe, ale to je zatial ďaleko.
Premiéru pri vyrezávaní diskov malo aj OLFA kružidlo, naozaj skvelá pomôcka.

Zatial sa mi podarilo dokončiť predné kolesá.

Napsal: 11 duben 2010 12:26
od René
Včera som dal dokopy aj zadné kolesá.

Pokračovať budem rebrami s trupom.
Napsal: 11 duben 2010 23:34
od René
Napsal: 13 duben 2010 22:44
od René
Napsal: 19 duben 2010 23:51
od René
Napsal: 25 duben 2010 17:22
od René
Kokpit sa mi podarilo dokončiť - os volantu som nahradil ocelovým drôtom.


Napsal: 26 duben 2010 23:58
od René
Sklo je na svojom mieste - druhé rebro je zatial na sucho.


Napsal: 27 duben 2010 23:33
od Tomáš B.
Trup vypadá krásně čistě, čím jsi lepil sklo?
Napsal: 28 duben 2010 06:40
od René
Ďakujem Tomáši, s prvým rebrom ale moc spokojný nie som - je tam trochu nerovnosti.
Niečo o lepení presklenia som písal [url=http://www.papierovemodelarstvo.jakommo.sk/viewtopic.php?f=57&t=3765[/url]tu[/url].
Napsal: 09 květen 2010 11:37
od René
Napsal: 09 květen 2010 12:25
od Alda
Super nápad. Taky řeším, že v ohýbaných očkách vzniká velká vůle.
Napsal: 09 květen 2010 23:04
od René
Riadiaca tyč je na svojom mieste - chodí to dobre.

No a teraz smelo na motor.
Napsal: 09 květen 2010 23:21
od Ali
Nejen chodí, ale i moc dobře vypadá. Jen tak dále, těším se na motor

Napsal: 19 červenec 2010 23:48
od René
Napsal: 20 červenec 2010 19:58
od Ali
Mě se zase víc líbí ta druhá síťka. Na té první fotce mi přijde hodně řídká. Důležitější je, co se více líbí tobě a také jak to vypadá v reálu. F1512 má podstatně užší komínky než L49 nebo Matra MS80, takže zvolit adekvátně jemnou síťovinu nebude vůbec jednoduché.
Aby to ve výsledku nebylo spíše na škodu
