Stránka 1 z 5

Jaguar R1 , P.Špinler , special ABC

Napsal: 19 únor 2011 20:15
od Ivan.Šimeček
Pomalu jsem zahájil přípravné práce na tomto modelu,který ted bude trpět pod mejma pařátama.
Obrázek

Napsal: 19 únor 2011 20:18
od Ďourek
Tohle je nádherný auto - už jsem ho postavil tenkrát, když vyšel speciál ABC, ale tohle auto patří mezi ty, kvůlu nimž jsem si tenkrátobjednal dva.... zařadil jsem ho do slosování a určitě ho postavím ještě jednou - tentokrát metodou tmelení...

Napsal: 19 únor 2011 20:22
od Ivan.Šimeček
Já už po něm pokukoval strašně dlouho.Malý problém je,že mi došla jedna barva v tiskárně,tudíž pojedu naostro,bez sichr kopie.Budu holt muset davat bacha a systém -pomalu a jistě :x

Napsal: 19 únor 2011 20:26
od Stinger78
Taky jsem ho lepil a pokud si vzpomínám, žádný problém nenastal. Dělalo se na tom opravdu příjemně.

Napsal: 19 únor 2011 20:39
od Ivan.Šimeček
U mě je to zákonitost,aspon jeden dílek musím pohnojit.Jinak by to bylo moc podezřelý,kdyby šlo u mě všechno hladce.

Napsal: 20 únor 2011 01:22
od Ivan.Šimeček
Tak jsem se na noc ještě pustil do kol a koukám ono už je zítra.Takže konec a jdu spát.
Obrázek Obrázek Obrázek
Trošku se omlouvám za to umělé osvětlení,ale snad je to dobře vidět

Napsal: 20 únor 2011 16:14
od Ivan.Šimeček
Tak mě napadlo,jestli by se u Tea nenašli běhouny pro tento model.,

Napsal: 20 únor 2011 16:28
od Zdeněk-TEO
A jaké dezénky by to měly být?

Napsal: 20 únor 2011 16:43
od Ivan.Šimeček
No na tento model bych dal asi klasické drážky(MDT-F1-001),koukal jsem do nabídky,jestli bych mohl použít i třeba mokré,ale ty jsem tam neobjevil.Ještě to to pořádně projdu a hned bych toho objednal víc.Zdendo a ještě jeden dotaz.Jelikož jsem to ještě nedelal,tak se chci zeptat.Ty běhouny se lepí na původní ze šmikajdy,nebe se ty původní vůbec nepoužijou?

Napsal: 20 únor 2011 17:11
od Zdeněk-TEO
Způsob použití laserem vypálených dezénů je na každém modeláři. Je možné je nalepit na originální běhouny a chlopničky pak použít k nalepení bočnic kol. Je ale také možné originální díly vypustit úplně a dezénky použít již známými postupy lepení kol. Osobně aršík s běhouny podlepím kanclákem, pro jejich zpevnění a dál si je vyříznu a použiju podle postupu, který mi je vlastní a nejbližší. Dezénky před tvarováním hodně navlhčím z obou stran, dělám tak silným nasliněním.

A propo...MDT-F1-001 jsou už od výroby zhruba o 2mm delší než je originální délka. Je to z důvodu možného použití těchto dezénků k lepení na již hotová kola. Takže pro klasické lepení je potřeba jejich délůku uříznout podle potřeb. Osobně si běhouny řežu o 0,5mm kratší než je originální délka ze šmikajdy, líp a přesněji to potom sedne k bočnicím kol. Jinak ostatní vzory jsou dělané a navržená na přesnou velikost a nelze je použít na již slepená a hotová kola, jejich délku pro zájemce k lepení na hotová kola , je nutné před vypálením upravit v PC.

Takže takto nějak v krátkosti o použití laserem vyřezaných dezéncích. ZD

Napsal: 20 únor 2011 17:14
od Ivan.Šimeček
Supr,dík za radu.Hned jak to tady sesumíruju,napíšu seznam,at neposíláš jen jedny.

Napsal: 06 březen 2011 19:53
od Ivan.Šimeček
Ahoj chlapi.Přeji krásný večer.Minulý týden jsem chyběl,tak až dneska jsem se snažil zase trochu popojet,ale řeknu vám,že jse to tak zkonil a udělalo mi to tak výstavní vrtuly,že jsem měl celý den co dělat abych to trochu srovnal.Jak se mi ta vrtulka povedla mi není jasné,ale některé následku už asi bohužel neodstraním.Hlavně kolem kokpitu.Nakonec jsem musel použít část podlahy z pracovní kopie,která mi v tom dost pomohla.No nakonec posuďte sami,ale prosím hodně schovívavosti.Dík. :oops: :oops:
Obrázek
Tady to bylo celkem ještě v pohodě
Obrázek
no a tady je ta hrůza

Napsal: 06 březen 2011 20:31
od blazo
taky jsem jej lepil akorát mi to udělalo malou vrtulku což jsem se pak snažil vybalancovat zavěšením :D

jinak tento model se staví moc dobře a nezkrývá žádné překvapení

Napsal: 06 březen 2011 21:26
od Ivan.Šimeček
S tím souhlasím,ale zatím jsem na začátku.To spíš já získávam pocit neskutečnýho patlala.No snad se mi povede vrátit mu fazonu

Napsal: 06 březen 2011 21:39
od frydek665
Správné slepení trupu je u těchto Špinlerových modelů kolem roku 2000 patrně to nejdůležitější. Když se ti podaří, máš vyhráno. Když ne, máš problémy až do konce stavby. Člověk chytne vrtuli ani neví jak. Myslím, že se to podařilo snad každému, kdo tyto modely stavěl :oops: :wink: .