Stránka 1 z 3

Tyrrell 023, 1995, M. Salo, FT/GP Team/1:18

Napsal: 23 únor 2011 12:33
od frydek665
Dnes jsem se pustil do tohoto modelu. Je to můj první model od GP Teamu, tak jsem docela zvědavý, jestli se mi povede :wink: .

Obrázek Obrázek

Napsal: 23 únor 2011 16:25
od frydek665
Tak mě stavba tohoto modelu chytla. Dílky do sebe pěkně pasují a tak lepím a lepím. Teď si dám sice pauzu, ale večer k tomu zase chvíli sednu.

Obrázek Obrázek

Napsal: 23 únor 2011 17:03
od Novis
Hezky ses do toho obul. Já práci na Tyrrellu 023 na "chvilku" přerušil, protože se v prodeji vyskytlo příliš mnoho Williamsů a ty maji zákonitě přednost 8)
Chci se zeptat, ty už máš příď nalepenou na spodku vozu? ...a až pak lepíš jednotlivé díly horní části špičky?

Napsal: 23 únor 2011 17:13
od frydek665
Ano, to, co je vidět na fotce, už je přilepeno. Protože toto je můj 1. model od GP Teamua tudíž jejich modely zatím nemám "zažité", postupuju striktně podle návodu. Teď bych měl přilepit kryt kokpitu a do něj vlepit samotný kokpit. Jak již jsem psal, všechno pasuje a tak nemám důvod nějak experimentovat :lol: .

Napsal: 23 únor 2011 17:27
od Stinger78
Kurňa, pracovních povinností je tolik, že se k lepení dostanu až v pátek :evil: To budu mít do té doby absťák :lol:

Ale jedeš hezky!

Napsal: 23 únor 2011 21:42
od silk
...postupuju striktně podle návodu...


To právě já moc často nedělám - sice si návod pozorně při stavbě přečtu, ale o postupu lepení se rozhoduji podle zkušeností a taky jak mi to nejvíc vyhovuje. Je to hodně individuální, ale tohle vidím taky jako "nesprávnost" nalepit špici už takhle brzo. Ale možná se mýlím...

Napsal: 23 únor 2011 22:03
od Alda
silk píše:
...postupuju striktně podle návodu...


To právě já moc často nedělám - sice si návod pozorně při stavbě přečtu, ale o postupu lepení se rozhoduji podle zkušeností a taky jak mi to nejvíc vyhovuje. Je to hodně individuální, ale tohle vidím taky jako "nesprávnost" nalepit špici už takhle brzo. Ale možná se mýlím...


Nedá mi to abych nereagoval. Frydek jde dobře. Já to takto taky stavěl. Upřednostňuji stavbu na podlahu. Vše co k ní přilepím se mi nemůže kroutit. Podlaha drží rovinu. Tvarovat to všechno ve vzduchu a lepit až ke konci k podlaze....nevím, jak by to dopadlo. Tam stačí malej posun dílců vůči sobě a vrtule je na světě. Jen jsem zapomněl dopsat ke konci skupiny přídě a kokpitu větu : A teď přijde vlepit vana kokpitu do přídě. Za ní následuje stavba bočnic a komínu. Za to se omlouvám. Já raději lepím, jak píšu.

Napsal: 23 únor 2011 22:10
od frydek665
Silk: souhlasím s tím, co jsi napsal v 1. řádku. Taky to tak dělám. Jenže s modely GP Teamu zatím nemám vůbec žádné zkušenosti, proto se držím návodu. Jestli je to chyba? Nevím, ale zatím jsem neměl problém a jde to v pohodě :lol: .

Obrázek Obrázek

Napsal: 24 únor 2011 14:07
od silk
No tak vida, jde to :P ...tak ať se dál daří, budu sledovat stavbu.

Napsal: 24 únor 2011 15:49
od petrxp
Způsob není důležitý ,ale výsledek. Já zas lepím celou špici ve vzduchu a potom to lepím mezi bočnice od předu. Po jedné chlopni nastřídačku. Vrtulovost si musíš pohlídat tak jak tak . Každý způsob má svoje + a-.

Jinak model vypadá dobře. Budu sledovat ,protože jsem to ještě nikde pořádně neviděl postavené (nevšim jem si). EDIT: už jsem si všim ,ale i tak budu sledovat :) .

Napsal: 24 únor 2011 20:15
od frydek665
Dnes jsem se věnoval bočnicím. Na model jsou přiloženy jen zkusmo, nasucho. Práce na bočnicích je pohoda. Jen malé upozornění: díly 39 a 42 jsou očíslovány opačně. Jsou to malé trojúhelníky vlepené do prostřihů na koncích bočnic.

Obrázek Obrázek

Napsal: 25 únor 2011 20:23
od frydek665
Dnes jsem pracoval na krytu motoru a převodovky. Kryt jsem spojil s bočnicemi a zatím jenom nasucho osadil na vůz.

Obrázek Obrázek

Napsal: 26 únor 2011 16:34
od frydek665
Pokračuju předním zavěšením. Zatímco kastle už je komplet přilepena k podvozku, ramena zavěšení jsou osazena nasucho. Pod spodní ramena je třeba nejdřív osadit deflektory.

Obrázek Obrázek

Napsal: 27 únor 2011 10:29
od frydek665
Myslím, že ve vystřihovánce je chybička v umístění vzpěr deflektorů.

Obrázek

Na fotce je na levém deflektoru vzpěra tak, jak by měla být, na pravém je podle vystřihovánky (myslím, že chybně) a tu opravím.

Napsal: 27 únor 2011 13:57
od frydek665
Kromě příčných vzpěr a tyče řízení je nainstalováno komplet přední zavěšení s deflektory. Malé upozornění: brzdové kotouče jsou v návodné kresbě pod nesprávnými čísly (přední jsou přehozené se zadními).

Obrázek Obrázek