Stránka 1 z 2

Lotus 72D, E. Fittipaldi, 1972/MiGas/P. Špinler/1:24

Napsal: 02 duben 2011 23:31
od René
Ďalším modelom do kterého sa pustím bude klasika Lotus 72D.
Obrázek

Napsal: 03 duben 2011 10:24
od Ivan.Šimeček
Moc hezký model,nedavno jsem ho zrovna dokončil.Hlavně bacha na komín :D

Napsal: 03 duben 2011 13:58
od hepyno
René, nechceš k tomu Vehrleho upgrade? ten vydaný Migasom má niektoré grafické chyby.

Napsal: 03 duben 2011 14:49
od Ivan.Šimeček
Směl bych se taky podívat?

Napsal: 03 duben 2011 16:10
od René
hepyno píše: nechceš k tomu Vehrleho upgrade
Hepyno a čo vlastne obsahuje? Inak nejaké tie chybičky na modeli ja znesiem :roll: .

Napsal: 03 duben 2011 16:35
od René
Ivan.Šimeček píše:Hlavně bacha na komín :D
Sledoval som tvoju stavbu - dám si pozor.

Napsal: 10 duben 2011 21:58
od René
Kolesá sú dokončené a tentoraz som na ne použil prúžky papiera.
Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: 11 duben 2011 19:04
od Ivan
Kde se dá sehnat?
hepyno píše:René, nechceš k tomu Vehrleho upgrade? ten vydaný Migasom má niektoré grafické chyby.

Napsal: 01 květen 2011 19:23
od René
Konečne po nejakej dobe ďalší posun vpred.
Trochu som sa potrápil s presklením ale nakoniec som vcelku spokojný.
Na poslednej fotke ešte kryt kokpitu nie je zlepený so spodným dielom.
Tiež aj vyfarbené číslo 1 (pôvodne biele) budem musieť trochu vylepšiť.

Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: 22 květen 2011 20:42
od René
Karoséria Lotusu je ako tak pokope a pokračujem motorom.
(Tiež sa pokúsim o plastickejšie výfuky - nebude to ale jednoduché.)

Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: 22 květen 2011 20:50
od milan paulus
Výfuky dělám z AV kabelů, je spousta průměrů. Ale to je v měřítku 1 : 6. Určitě jsou i průměry na tohle měřítko...

Napsal: 26 červen 2011 23:06
od René
Tak po pauze zaplnenej aj dovolenkou konečne zas prišlo na lepenie.
S výfukmi som sa celkom potrápil a nebolo to ono až som našiel medený drát s izoláciou ktorý sa mi vcelku dal tvarovať.
Zlepil som to sekunďákom a natrel Humbrolkou.

Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: 27 červen 2011 08:35
od Robert Blaschke
René píše: S výfukmi som sa celkom potrápil a nebolo to ono až som našiel medený drát s izoláciou ktorý sa mi vcelku dal tvarovať.
Zlepil som to sekunďákom a natrel Humbrolkou.


Keby som ja niekedy mal robiť výfuky, určite by som najskôr skúsil cín na spájkovanie a pospájal ho buď letovačkou, alebo sekunďákom. Existujú rôzne priemery a mám skúsenosť aj s tým, že sa dá pekne vybrúsiť ihlovými pilníkmi.

Napsal: 27 červen 2011 09:37
od René
Robert cín som ešte neskúšal, odrádzalo ma že je mäkký ale ktovie možno zmením názor keď ho vyskúšam. Celkom ma ale láka tá tvarovatelnosť cínu aj jednoduchšie opracovanie.

Napsal: 27 červen 2011 14:56
od Ali
Cín jsem zkoušel, ale nějak mě nenadchl :roll:
Měděné drátky v bužírce mi vyhovují více, krásně se tvarují a potom drží tvar.