Ferrari 310B VC Monaka´97/A.Yakunin/1:24
Napsal: 21 září 2011 18:31
Tentokrát něco pro Milana Pauluse
Ferrari 310B z VC Monaka 1997 pilotované Michaelem Schumacherem (v té době dvojnásobným mistrem světa). Schumacher se do závodu kvalifikoval jako druhý a samotný závod vyhrál s náskokem téměř jedné minuty před R. Barrichellem na Stewart-Fordu.
K samotnému modelu. Jedná se o model z ruského nakladatelství Orel. Autorem je pro mne zatím neznámý Anton Yakunin. Samotný rozsah vystřihovánky je 4x A4 + 1xA4 návodové kresby + návod v němčině, angličtině, polštině a ruštině (na nás zapomněli ). Lze sestavit jeden ze tří variant vozu (M.Schumacher GP Japan/Monaco, E.Irvine GP Japan)
Konec řečí a pojďme na fotky:
Začátek opět kola. Chci je obout do dezénků, ale ty ještě nejsou nakreslené. Pokud se to TEOvi podaří (o čemž samozřejmě nepochybuju) přidám možná i laserem pálené ráfky.
A ještě kousek trupu. Trup mám téměř celý lepený na tupo (kromě lemu kokpitu). Bočnice jsou podlepeny 80gr, díl 19,20 a spodek komínu jsou podlepeny 250gr.
Zakulacení horní a dolní části přídě je taktéž na tupo, ale již bez podlepení:
Byly tu spekulace ohledně kvality lesklého papíru. Zatím je ještě brzo soudit, ale pracuje se s ním velmi, velmi příjemně.
Ferrari 310B z VC Monaka 1997 pilotované Michaelem Schumacherem (v té době dvojnásobným mistrem světa). Schumacher se do závodu kvalifikoval jako druhý a samotný závod vyhrál s náskokem téměř jedné minuty před R. Barrichellem na Stewart-Fordu.
K samotnému modelu. Jedná se o model z ruského nakladatelství Orel. Autorem je pro mne zatím neznámý Anton Yakunin. Samotný rozsah vystřihovánky je 4x A4 + 1xA4 návodové kresby + návod v němčině, angličtině, polštině a ruštině (na nás zapomněli ). Lze sestavit jeden ze tří variant vozu (M.Schumacher GP Japan/Monaco, E.Irvine GP Japan)
Konec řečí a pojďme na fotky:
Začátek opět kola. Chci je obout do dezénků, ale ty ještě nejsou nakreslené. Pokud se to TEOvi podaří (o čemž samozřejmě nepochybuju) přidám možná i laserem pálené ráfky.
A ještě kousek trupu. Trup mám téměř celý lepený na tupo (kromě lemu kokpitu). Bočnice jsou podlepeny 80gr, díl 19,20 a spodek komínu jsou podlepeny 250gr.
Zakulacení horní a dolní části přídě je taktéž na tupo, ale již bez podlepení:
Byly tu spekulace ohledně kvality lesklého papíru. Zatím je ještě brzo soudit, ale pracuje se s ním velmi, velmi příjemně.