Přikládám tedy fotku hotových kol, která jak jsem uvedl ve vlákně verze GP Francie 1965, upravuji:
- zmenšení průměru boku pneu výřezem většího klínu asi o 1mm. U zadního kola tak pracuji s běhounem délky 88mm, u předního cca 81mm
- takto upravený díl má menší průměr i na ploše pro vlepení disku. Nepasuji hrana-hrana, ale komfortně do bočnice osadím konus vnitřní strany
- na světlém pozadí je vidět i zde ozobané hrany dezénu na peněženkovém papíře. Projde ještě finálním obrusem.
- Do běhounů vkládám pásky papíru, které zaručují proporce a pevnost kola. Každé kolo pojme 60cm pásků /tedy 2 proužky z A4 na stojáka. První pásek je na stejnou šířku běhounu a další o min 1mm širší - lépe tak dosedá na bombírované boky.
![Obrázek](http://www.papirove-modely.cz/img/upload/modely/f1512/20120326190445-156808-n.jpg)
Po finálním přebroušení kola buď:
- přelakuji bez aplikace na běhoun několika letmými tahy lakem, kterým prochází zbytek modelu - lesk nebude tak brutální
- vyzkouším, co s povrchem udělá alternativní střik fixativem
O výsledku budu informovat
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)