Stránka 1 z 2
Williams FW11B - N.Piquet - GP Maďarska 87 (GPT)
Napsal: 22 listopad 2015 18:42
od mára
Dny jsou stále kratší, večery stále delší, nastal tedy ideální čas pro lepení. Rozlepený Kamaz odpočívá doma, tak jsem se rozhodl opět pokročit ve své sbírce modelů vozů Nelsona Piqueta. Volba padla na mistrovský Williams FW11B z roku 1987 od GP Teamu. Měl jsem trochu obavy po některých negativních recenzích na modely tohoto vydavatele. Ale lepení mne tak chytlo, že jsem úplně zapoměl fotit postup. Zatím vše sedí, jak má, kvituju dobré vystižení tvaru nosu vozu. Takto jsem pokročil tento týden.

Re: Williams FW11B - N.Piquet - GP Maďarska 87 (GPT)
Napsal: 23 listopad 2015 08:31
od marec
Neviem ci si GP team opravili sirku vozu, a ak ano, ci si si kupil tento opraveny model.
Ja mam verziu kde po zlepeni ma auto cca 2000mm.
V skutocnosti FW11 bola siroka cca 2150mm, takze pred nalepenim kolies si to skontroluj a pripadne kolesa nalep dalej od seba.
Mohli by sa k tomu vyjadrit aj GP team, aby si to mal zlepene v poriadku.
M.
Re: Williams FW11B - N.Piquet - GP Maďarska 87 (GPT)
Napsal: 25 listopad 2015 19:35
od mára
Díky za upozornění, o této chybě slyším poprvé. K modelu mám opravné díly, které ale řeší spíše tvar karoserie. Při lepení podvozku to zkontroliju a případně upravím.
Re: Williams FW11B - N.Piquet - GP Maďarska 87 (GPT)
Napsal: 26 listopad 2015 08:58
od marec
O opravnych dieloch karoserie zasa nemam informacie ja.
Je mozne ze s nimi si dostal aj dlhsie zavesy, odporucam kontaktovat autorov.
M.
Re: Williams FW11B - N.Piquet - GP Maďarska 87 (GPT)
Napsal: 26 listopad 2015 09:26
od Novis
Myslím, že ty opravné díly se týkaly pouze zbarvení - chybného nápisu na krytu motoru.
Aby se předešlo rozdílné barvě tisku původní vystřihovánky a opravného dílu, tak byl v opravném setu i předek vozu.
Re: Williams FW11B - N.Piquet - GP Maďarska 87 (GPT)
Napsal: 26 listopad 2015 12:13
od marec
Skusil by som na Tvojom mieste oslovit autorov, aby poskytli dlhsie zavesy na volne stiahnutie.
M.
Re: Williams FW11B - N.Piquet - GP Maďarska 87 (GPT)
Napsal: 15 prosinec 2015 19:12
od marec
Takto som to myslel, ja som si medzi zavesy a kolesa vlozil dasie distancne kruzky.
M.
Re: Williams FW11B - N.Piquet - GP Maďarska 87 (GPT)
Napsal: 16 únor 2016 18:08
od frydek665
Pomocí těch kroužků jsi sice dosáhl správného rozchodu kol, ale zase ti vznikly příliš velké mezery mezi lapači vzduchu k brzdám a koly. Ve skutečnosti jsou lapače těsně vedle kola...
Re: Williams FW11B - N.Piquet - GP Maďarska 87 (GPT)
Napsal: 16 únor 2016 21:45
od Henrich Sobotka
Jeden z tých modelov je zle! Lenže , ktorý?
Re: Williams FW11B - N.Piquet - GP Maďarska 87 (GPT)
Napsal: 16 únor 2016 22:31
od Alda
Tak pokud tu pánové porovnáváte papírový model s plastovým, tak jsem si dovolil udělat průhledku FW 11 a návodky na plasťáka. (kvalitní půdorysnou fotku FW11 nevlastním)

Z té je vidět, že vcelku jsou si oba proporčně shodné. Model GPT má masivnější přední ramena a (přiznávám se že ne zrovna modelové) lapače vzduchu. Náprava je přizpůsobena systému otáčení kol. Skutečný vůz má osy otáčení skryty v discích. Takže to jen pro informaci, aby bylo jasno.
A ještě jedna na závěr. Model původně vznikal velice dávno, co vím. Každý tvůrce má nějaký svůj vývoj.
Re: Williams FW11B - N.Piquet - GP Maďarska 87 (GPT)
Napsal: 17 únor 2016 10:35
od marec
Páni, bavíme sa o rozdiele medzi 2000mm a 2135mm, to je 135 / 24 = 5,6mm.
Stacilo by vyhodit von free download novych dlhsich zavesov a je to.
Modelari by si osadili spravne dlzky.
Toto tiez povazujem za vyvoj.
M.
Re: Williams FW11B - N.Piquet - GP Maďarska 87 (GPT)
Napsal: 17 únor 2016 12:46
od Novis
marec píše:Páni, bavíme sa o rozdiele medzi 2000mm a 2135mm, to je 135 / 24 = 5,6mm.
Stacilo by vyhodit von free download novych dlhsich zavesov a je to.
Modelari by si osadili spravne dlzky.
Toto tiez povazujem za vyvoj.
M.
Souhlas. Pokud jde pouze o nové díly zavěšení (kde není třeba obávat se rozdílné barvy tisku jako například u kapotáže), tak si myslím, že download každý modelář přivítá.
Re: Williams FW11B - N.Piquet - GP Maďarska 87 (GPT)
Napsal: 17 únor 2016 16:07
od Henrich Sobotka
Problém tohoto modelu je iba predné zavesenie? Lebo z môjho laického pohľadu je tam niekoľko disproporcií... viem, že je to jeden z prvých modelov čo GP Team spravil, ale aj na predposlednom sa dorábala "záplata" na nepodarené diely.
Po rozhovore s Pavlem Mácou som zistil kde je pes zakopaný. Pokiaľ budú robiť "papierové angličáky" a tomu podriaďovať tvar a konštrukciu tak tie modely budú stále terčom kritiky.
Re: Williams FW11B - N.Piquet - GP Maďarska 87 (GPT)
Napsal: 17 únor 2016 21:48
od Alda
Zítra budou připraveny delší závěsy kol.
Re: Williams FW11B - N.Piquet - GP Maďarska 87 (GPT)
Napsal: 17 únor 2016 22:12
od Henrich Sobotka
tým pádom aj predné krídlo treba predĺžiť alebo rozšíriť, nie?