Ano ano, přesně to jsem měl na mysli. Bylo mi to trochu divné a tak jsem googlil. Zjistil jsem, že se to fakt závod od závodu různě měnilo, ale vždy to bylo na obou stranách stejné. Fotku z Japonska jsem tedy asi nenašel. Díky!
Zkompletoval jsem komín a bočnice a přilepil je na svá místa. Chce to párkrát vyzkoušet nasucho a přitom si upravit tvarování a pak to tam hezky pásne.
Přilepil jsem deflektory (tenké držáčky, co přijdou přilepit na bok bočnice jsem zatím nepřilepoval). Díky tomu jsem mohl osadit již dříve slepené přední zavěšení a nasucho jsem osadil přední křídlo. Přibyla taky horní kamera a ploutvička na komíně. Trošičku problém mi nastal u víčka nádrže. Nevjede dovnitř tak, jak by mělo, kousek ho čouhá ven. Takže se pokusím kousek té vnitřní části odstříhnout.
Model je hotov. Přesto že nepatří zrovna mezi ty jednodušší, jeho stavba mě bavila. Jeho předlohu jsem měl rád asi tak, jako teď Mercedesy (takže ani trochu). Williams FW18 tehdy porážel mé oblíbence a proto jsem jej v oblibě neměl. Dnes, s odstupem času jsem rád, že je součástí mé sbírky. Takže díky Robert!
Tak samozřejmě že to byli především jezdci Ferrari, ale když náhodou z nějakého důvodu vypadli, tak jsem držel palce Alesimu a Bergerovi na Benettonech a taky Barrichellovi na Jordanu.
Závěrem bych si dovolil ještě malou ukázku toho, že dnes jsou papírové modely hezčí než kovové. Kovový model vozu Williams FW18 se momentálně třeba u firmy Fox toys prodává za 3100 Kč.....