Na zadní nápravě jsem narazil na další nepřesnosti. Na každou stranu jsem musel nalepit 1mm podložku, jinak by mi kola narážela na podlahu. Druhý problém byl s "chladiči". V návodce jsou blíž k vozu. Tak to ale není, byly u kol.
Důležitější je, že jsou příliš dlouhé směrem dozadu a překáží jim zadní vzpěra nápravy. Tak jsem to co překáželo prostě ustříh. A je to!
Hlásím hotovo. Drobné problémy při stavdě jsem již popsal, s vysledekem jsem spokojen. Jen mne mrzí, že nebyla dokončena verze stroje z Monaka. byla by to hezká dvojive. Dočkáme se ?
Já bych verzi Monaco taky bral. Lepil jsem kdysi beta-stavbu, ale byly tam nějaké připomínky z mojí strany. Pak to myslím dostal do ruky Henrich Sobotka, který to slepil a pak to upadlo v zapomnění...škoda. Nevím, jak velký by byl o "Monaco" zájem, ale třeba bys to mohl dát do prodeje jako pdf soubor.
Ano, boli tam urcite disproporcie. Potom som tazisko prac presunul na dokoncenie RE60. Budem musiet restartovat prace smerom k vydaniu verzie Monaco. M.
Ak chcete mozem Vám ho poslať . Ale teraz vážne. Model ešte nie je pripravený do tlače. Sú tam mierne disproporcie na cockpite a na nose. Konkrétne cockpit je širší a dlhší ako má byť a tým Sa nos od začiatku mierne skláňa dole a v originálne je tam krátka rovná plocha. Inak model je to podarený a veľmi dobre sa lepí. Okrem verzie z Monaka by stála za hriech aj verzia z Maďarska kde mal Häkkinen dištanc a nahradil ho Phillippe Alliot. V tejto verzii je iné zadné krídlo.