Stránka 1 z 5
Lotus 79 (P. Špinler)
Napsal: 06 leden 2007 17:31
od hepyno
Rozhodol som sa, že po kritizovaní iných v ich postupoch Vám dám tiež zámienku, aby ste sa mohli aj vy ozvať

, preto budúci týždeň spúšťam práce na Lotus 79. A aby toho nebolo málo, hneď na všetkých troch:)
JPS (1978) - ofset
Martini (Vc Nemecka 1979) - laser
Martini & Rossi (Vc Monaka 1979) - laser
Jeden z nich by som chcel robiť s úpravou
á la Condor, pričom s určitosťou použijem prevodovku a zavesenie z McLarenu M26 (laserová tlač). Dúfam, že mi s výberom pomôžete

Napsal: 07 leden 2007 14:24
od Pavel Kaderka
To hepyno:jsem určitě pro JPS.Ta černá barva sedí Lotusu nejvíce-to je teda můj osobní názor,nikomu neberu jiný názor.Já mám ještě všechny tři neslepené a už jsem taky přemýšlel o nějakých úpravách.No uvidíme.
Napsal: 07 leden 2007 21:31
od hepyno
Jediný háčik pri JPS vidím v tom, že je to ofset a prevodovka bude laser, ale po prelakovaní by to hádam nemuselo byť vidieť...
Napsal: 07 leden 2007 22:02
od Pavel Kaderka
Při přelakování si myslím to vidět nebude,ze zhora je stejně kapotáž.A motor tam dávat nebudeš?
Napsal: 07 leden 2007 22:23
od hepyno
Ja Ti neviem, toľko odvahy zas nemám
Ale asi urobím motor, prevodovku a závesy samostatne a potom uvidí, dako to spravím...
Napsal: 08 leden 2007 07:17
od 11111
Mám rozpracovaný Lotus 79, použiji v něm libovolný Špinlerův motor, ale zavěšení přebrané z jiného vozu jak je použil a lá Condor je zcela špatné. Budu si jej kreslit. Spodní ramena jsou trojúhelníková a horní

Nemám pořádnou fotografii a kreslenému obrázku nevím zda mohu věřit. Nicméně dříve než za půl roku se k tomu nedostanu.
Napsal: 08 leden 2007 16:38
od Pavel Kaderka
Myslím si ,že zadní závěsy budou asi podobné jako u modelu M. Antonického ATS D4 Ford

Napsal: 08 leden 2007 19:12
od Pavel Kaderka
Možná,že už jste tyhle obrázky viděli:http://www.hobbygrandprix.com/79/79.html nebo
http://www.evil-photographer.com/cars/L ... L79010.jpg
Napsal: 09 leden 2007 13:24
od hepyno
Vďaka za info, skúsim s tým pohrať:)
Myslíte, že by šlo skombinovať Špinlerov motor a Antonického zavesenie?
Napsal: 09 leden 2007 16:39
od Pavel Kaderka
Popravdě řečeno,tohle mě ani nenapadlo,ale můj názor je,že by se dalo zavěšení nakreslit a poté ho zkoušet na Špinlerův motor pravděpodobně systémem pokus-omyl.Já chci teď vyzkoušet Antonického motor i se zavěšením nacpat do Williamsu FW 07 B od R.Vyškovského.Ale bude to asi nějakou dobu trvat
Napsal: 09 leden 2007 17:30
od hepyno
Dnes som si prefotil ATS... Po víkende by som mohol dať vedieť, ako moje kombinovanie dopadlo....
Napsal: 09 leden 2007 20:01
od Pavel Kaderka
Mám tomu rozumět tak,že zkusíš zkombinovat motor od Špinlera a závěsy od Antonického?Sám jsem na výsledek zvědavý.Až bych Lotus stavěl,tak bych to také mohl vyzkoušet.Přeji mnoho zdaru.Ať se dílo podaří.
Napsal: 10 leden 2007 09:35
od Ed
Neviem ci nestoji za uvazenie do Vyškovskeho Wiliamsu FW 07B zaudovat k hociktoremu motoru prevodovku so zavesenim z Radewiczovho Wiliamsu FW 07C.
Napsal: 10 leden 2007 10:50
od 11111
To Ed: Určitě to stojí zato. Například do FW07C můžeš vyzkoušet po úpravě podvozku do profilu křídla dát motor z FW08B a celý tento komplet můžeš použít (Rozvodovka a převodovka se zavěšením koly) z FW07C a (motor) z FW08B do Vyškovského FW07B. Jen FW08 doporučuji nechat jak je. je proporčně špatný a úpravy se na něm nevyplatí. Budeš si ale muset pohrát s "mezikusem" mezi motorem a rozvodovkou, protože motor musíš umístit tak aby sání motoru licovalo se sítem pro sání na modelu. Až budu mít čas, tak se na to vrhnu, mám to zatím jen ve stádiu virtuální stavby.
Napsal: 10 leden 2007 14:37
od hepyno
Včera som všetko premeriaval a zistil som, že keď dvaja robia to isté, nie je to to isté. Motor od Špinlera je dlhý 2 cm, kým motor do Antonického 2,1cm (všetko merané bez rozvodov - ten trojuholník, ktorým sa motor pripája ku karosérii).
Preto asi použijem komplet diely od Antonického, avšak budem musieť vynechať olejovú nádrž, lebo tento celok je ďalší 1 cm... Taktiež budem musieť trup Lotusu odrezať nie v mieste kde začína kresba motoru, avšak ešte o 4 mm skôr - teda v mieste, kde končia zásterky. Celok motor - rozvodovka však v konečnom dôsledku bude cca. 1,5 mm kratší, nakoľko sledujem zachovanie rázvoru náprav.
Dúfam, že som to tu neskomolil a taktiež dúfam, že som to všetko dobre premeral (dokonca 2x

), nakoľko do takýchto úprav sa púštam prvý raz...
