Stránka 1 z 1

March 871

Napsal: 21 leden 2007 16:31
od Slimm
For all:
Mám dotaz, pravděpodobně asi nejlíp pro Acharda, 11111 nebo fefeeho - mám doma stažený March 871 od Honzy Poláka z netu a ze speciálu ABC tentýž vůz od Rada Radevicze - který z nich je přesnější, případně co je vůz přímo ze závodu a co případně testovací nebo prototyp. Liší se hlavně zadním křídlem, krytem za ochranným obloukem, krytem sání motoru a tvarem přídě. Poraďte, tento vůz se mi moc líbí a chtěl jsem jej začít stavět, když jsem přišel na výše uvedené rozdíly. Díky za pomoc, případně odkazy na foto vozu.

Napsal: 21 leden 2007 16:35
od Slimm
Jo a abych nezapoměl, ještě jedna věc k uvedenému monopostu - startovní číslo 16 je chyba nebo je tam záměrně. V závodě totiž Ivan Capelli jel s 15-kou. Nebo se mýlím? Překvapilo mne totiž , že oba autoři mají na vozidle stejné číslo a to 16.

Napsal: 21 leden 2007 19:19
od Pavel Kaderka
Vůz March 871 od H.Poláka je podle mého názoru vozem tréninkovým.Model ze speciálu ABC není dílemR.Radewicze,ale M.Antonického a bude to pravděpodobně ostrá verze.S těmi startovními čísly Ti neporadím,to bude asi úkol pro Acharda. :?:

Napsal: 21 leden 2007 19:25
od Slimm
Díky za opravu a omlouvám se jak panu Antonickému, tak i Radeviczovi. Tak, ještě jak je to s těmi startovními čílsy a budu spokojen. Případně nějaké foto

Napsal: 21 leden 2007 20:27
od fefee
Ahoj,
Honza urobil model – March 871 Ford (1987) Test car – Mauricio Gugelmin č.16
Obrázek

Antonický zase model – March 871 Ford (1987) preteky – Ivan Capelli č.16
Obrázek

(Konkrétny závod autor neudal)
Číslovanie je správne, celú sezónu jazdil Ivan Capelli s č.16.

Napsal: 21 leden 2007 21:04
od Slimm
to fefee: Díky, já věděl, že na tebe je spolehnutí. Takže oba vozy jsou doma a oba vozy budeme stavěěět !!! :D Neboť jsou každý jiný. A koukal jsem na ty fotky od tebe, i barva, která je na modelech rozdílná byla jiná i v reálu, tedy pokud se dá barevným fotkám věřit. :P

Napsal: 22 leden 2007 06:43
od Honza
To Slimm:

Ahoj, startovní číslo je stejné, protože tým nasazoval pouze 1 vůz. Gugelmin jen testoval , v týmu byl jako dvojka až od roku 1988.
Barva by měla být stejná, fotkám nevěř. Ten můj model radši nestav, je to přece jen muzeální kousek, proto je ke stažení zdarma. Spíš si počkej, časem bych měl na stránkách (počítám že během léta) nabídnout verzi Antonického modelu s krytem motoru, jiným zadním křídlem.etc. Bude se jednat pouze o modré barevné díly, nikoliv celou vystřihovánku, na to budeš potřebovat orig. Antonického vytřihovánku.
U té mojí verze je špatně motor, je moc velký a jiné drobnosti..........................................to víš, začátky jsou holt těžké
Jo a ještě k té verzi Antonického, na boku kokpitu má reklamu MEO, to má blbě má tam být NEO a vzadu na křídle má STAFFE and GEARE, to má taky blbě ,má tam být STAFFS and GEARS... toliko k chybám.

Pevnou ruku při lepení

Napsal: 22 leden 2007 08:14
od Slimm
To Honza
Díky za upozornění, chtěl jsem ty dva modely stavět souběžně, ale když nabízíš v létě upgrade , radši si počkám. Jinak ty reklamy na modelu p. Antonického jsem si již opravil, neboť na ty jsem přišel při porovnávání modelů mezi sebou a s těmi pár fotkami, které mám.

Napsal: 11 červen 2007 08:35
od Milanos
Ahoj Honzo, jsou nějaké nové info okolo dílů na Antonického March 871 se zakrytým motorem? Přemýšlím, že bych se do vystřihovánky také pustil a než zastřihnu rád bych věděl jestli budu stavět to či ono. Děkuji

Napsal: 11 červen 2007 10:14
od Honza
Jo hoši, zatím není čas..... bohužel, snad časem, zatím si postavte model od Michala, ta verze kterou snad někdy překreslím bude trochu jiná, vedle sebe pak budou vypadat perfektně.......... takže strpení prosím.

H.