Děkuji do Chrudimi za zaslaný model McLarenu MP 4/15.
Před vánočními svátky jsem si (z donucení
) začal dělat pořádek ve věcech, včetně papírových modelů. Nejsem sám, kdo realisticky usoudil, že nakoupené modely zřejmě nikdy neslepí. Proto by si měl určit priority a vybrat si, co se mu líbí. Pro mě jsou nejhezčí tvarově pestré vozy ze 70. a 80.let. Díky několika autorům se pomalu kompletuje vývojová řada aut slavných značek (Tyrrell, Ferrari, Lotus, aj.). Se zájmem jsem na tomto fóru pozoroval, jak vznikají modely moji tehdy oblíbené značky Renault. Každý má v oblibě jiný tým, bylo by např. škoda, kdyby se nezkompletovala typová řada Ferrari 312 T, nebo časem i Ferrari 126 C (a to nejsem "Ferrarista"
). Proto jsem se odvážil napsat svůj názor v reakci na úspěšnou sběrku modelů ze sezóny 2000. Bylo by fajn, kdyby se zde v diskuzi dohodnul seznam preferovaných modelů z dílny P. Špinlera, podělili bychom se o beta stavby a pak se vydal omezený počet modelů, které by si koupili vážní zájemci (a při vyšším počtu zájemců i třeba za příznivější cenu), aby na tom Pavel Krejčí netratil. Je to ovšem na další diskuzi a vzájemnou dohodu (především s autorem a vydavatelem). Děkuji za dosavadní příznivé reakce.