Stránka 3 z 3

Napsal: 17 prosinec 2008 23:03
od hepyno
Kam som sa to dostal :roll:

Napsal: 18 prosinec 2008 07:41
od Tomas Vyslouzil
to hepyno: na ministerstvo :lol:
to Milanos: to si teď nejsem jistý, jestli to byl konkrétně XF, ale interní označení byla X159, X259 a LTR

Napsal: 18 prosinec 2008 11:27
od Milanos
No XF má interní označení X250. Ten zbytek nevím co by mohlo být. Kdys na tom makal?

Napsal: 18 prosinec 2008 15:47
od Tomas Vyslouzil
Rekl bych tak v prvni polovine 2007. Mam pocit, ye to bylo na XK, ale jisty si tim nejsem.

Napsal: 18 prosinec 2008 16:19
od Milanos
To je dost možný protože, XK je relativně nedávno obnovené a XJ taky, ale XJ myslím má označení X 350. Nevadí nebudem to řešit, už tak jsme dost lidí zavedli na pokraj nervového zhroucení... :lol:

Napsal: 18 prosinec 2008 16:57
od Vlcacka
hepyno píše:Kam som sa to dostal :roll:


Mezi dva borce s těžkou profesionální deformací.

Ale kluci, tohle už opravdu mohlo jít přes SZ. :evil:

Napsal: 19 prosinec 2008 08:54
od Milanos
Mohlo, ale nešlo. Necítím ani trochu viny. Tlachárna je od slova \\

Napsal: 19 prosinec 2008 10:01
od Cashpick
a že jsem tak smělý, jak poslední příspěvky souvisí s vláknem "Článek hodný zamyšlení..."

Napsal: 19 prosinec 2008 11:08
od Milanos
Pokud si přečteš jen ty poslední příspěvky tak nijak, máš pravdu, pokud přečteš celej topic tak tam je linka, článek vznikl na základě toho co se děje ve světě a my jsme to jen rozvedli a diskusi rozvinuli a odkryli trochu pozadí automotive industry.

Napsal: 19 prosinec 2008 11:30
od Tomas Vyslouzil
Tak tak, nechť čeští a slovenští modeláři vědí, že se u nás nevyrábějí jen díly na škodovky, hyundaie, kie, peugouty atd..., ale že jsou zde i firmy, vyrábějící díly na ty nejdražší a nejluxusnější vozy jako např Bugatti Vyeron. Holt jsme zkrátka šikovný národ a proto můžeme v době krize nově nasadit tovární tým do Monte Carla :lol: