Starší F1

Pokecejme o modelech
Uživatelský avatar
Marek
Příspěvky: 1007
Registrován: 21 listopad 2010 17:49
Bydliště: Jihlava

Příspěvekod Marek » 25 květen 2011 15:31

To je důvod proč nedávám do galerie. Na tomto příkladu je vidět, jak moc znamená retuš a kolik toho zachrání. Mimochodem nevím zda je to patrné, ale u Ferarka totálně zežloutl předek (i když to dost přeháním), bohužel absence laku udělala časem taky své. Ale to jen na okraj.

Pravdou je, že asi nejlepší volbou bude nějaká light verze z ábíčka. Nebo sleduj zdejší Petrovu recenzi L49 a jeď s ním, pokud máš tento model.
Galerie Marek (aktualizace k 5. 1. 2012)

Počet slepených modelů F1 ve sbírce - 38

Uživatelský avatar
Ali
Příspěvky: 1703
Registrován: 24 květen 2009 12:28
Bydliště: Lysice

Příspěvekod Ali » 25 květen 2011 15:35

K podobnosti BT26 a L49- ono když to vezmeš kolem a kolem ony všechny doutníky jsou si podobné. L 49 má podstatně detailnější motor, tvarování trupu je také trošku složitější i když hodně pomůžou pálená žebra.
Posuď sám:
L49
Obrázek
BT26
Obrázek
Ještě pokud by ses rozhodl pro stavbu BT26 z ABC. Tak pozor na použití laserových žeber. Model z ABC je menší než model pro něž jsou žebra určena :!:

blazo
Příspěvky: 203
Registrován: 15 září 2010 20:14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod blazo » 25 květen 2011 15:45

tak bych vám rád poděkoval za rady a uvidím lotuse 49 mám ale bez žeber pokud je nenajdu a nebo se pokusím sehnat tu BT26 ta by sehnat mohla jít celkem snadno

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 26 květen 2011 09:54

blazo píše:Doma mám dva modely z tohoto období a to Ferrari F158 (1964) a Lotus 49 (1968) ten zelený č.4 a č.5 dvouverze, ale k tomu jsem ztratil obálku s pálenými díly a dezénkem. Samostatně se objednat nedá a bez toho by mi to šlo taky špatně tak asi pak zkusím to Ferrari F158 to vypadá pro začátek celkem na lehčí model.


Podivné vysvětlení :twisted:
U modelu Lotus 49 sč.4 a sč.5 nebyla obálka, nýbrž sáček se zipem. Takže tvou stavbu F158, případně BT26, doporučuji moderátorům bedlivě sledovat :wink: Takže opatrně Blazo... Jak napsal TEO, má tě v hledáčku :!:
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

blazo
Příspěvky: 203
Registrován: 15 září 2010 20:14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod blazo » 26 květen 2011 12:05

Neboj stejnou blbost dvakrát neudělám a než se do jednoho z modelů pustím bude dlouho trvat, protože je třeba dodělat F60 a než se dám na další formuli asi nějaký ten doutník tak mám na seznamu Škoda Felicia s vlastními upravami tak uvidím kdy dojde na další prezentaci zde :wink:


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů