Příspěvekod 11111 » 22 listopad 2011 12:01
Ahoj Marku, já tomu nevelím. Jen mne znepokojovalo, že by mohla nastat situace kdy bude jednomu stavba z pirátských kopií procházet a jinému ne. Jsem zasadně nespokojen, když se měří různými metry ať už se to týká čehokoliv. Ospravedlnění, ať už je to jakýmkoliv způsobem, by nemělo být dostatečným důvodem, viz má reakce na ozaka.
Upřímně, kvalita recolorů od Stampy je někdy až příšerná a to nemluvím o tisku, ale věrohodnosti s předlohou. Nejde přitom jen o jiné umístění reklam, ale také o uložení chladičů, použitých typů převodovek, náprav a jiných detailů... Nestudoval jsem M23, ale jelikož žiji s Kašpim projektem L49, L49B MKI, L49B MKII a L49B MKIII, můžu zodpovědně říci, že jakýkoliv tzv. rekolor přebarvující jednotlivé typy do druhých, ba co více v jednotlivých typech do jiné verze závodu (počínaje verzí MKII), jsou paskvily a to nejen u Stampy. Viděl jsem L49 přepracován do L49B MKIII. Bohužel tento model nemá asi nic společného s předlohou. Počínaje přední nápravou a konče tím co je za motorem.
Probírali jsem s Robertem Blaschkem možnost zrodu Toro Rosso z Red Bull RB6. Robert dospěl k závěru že by se jednalo o nový model. Nevylučuji že podobné není i v případě M23, který jezdil několik sezón. Zvaž sám zda nebude lepší postavit dostupné vozy Nelsona Piqueta ( a že jich je dost které ještě nemáš a máš je jako originály) a mezi tím se pokus apelovat na autory zda by nechtěli připravit verzi vozu o kterou tolik stojíš. Získáš věrnější model a já věřím, že mnozí autoři Tvou prosbu rádi vyslyší.
Ber to jen jako mé zamyšlení nad smyslem rekolorů od pirátů, kteří detailům nevěnují čas a jen změní reklamy, a smyslplností Tvé práce. Zda Tvá práce a čas při stavbě modelu za to opravdu stál. "velký otazník s doutnající hlavou která přemýšlí"
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969