Vozy 2012

Vše, co se týká skutečné F1 - vozů i pilotů
Uživatelský avatar
Rado Radevicz
Příspěvky: 570
Registrován: 16 září 2008 21:06
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozy 2012

Příspěvekod Rado Radevicz » 04 únor 2012 22:20

Nový nos mi nijak zvlášť nevadí, naopak přijde mi zajímavý. Pokud však takové nosy budou mít všichni, to už bude horší, budu doufat v trochu větší tvarové odlišnosti mezi vozy..stačil by jeden dva odlišné koncepty a hned by bylo na co koukat..
Vydavatelství Modely F1 - - Formule 1 a sportovní vozy

ozak
Příspěvky: 160
Registrován: 29 říjen 2011 16:13

Re: Vozy 2012

Příspěvekod ozak » 04 únor 2012 23:36

Uvidíme však dost týmu má ještě co ukázat.

ozak
Příspěvky: 160
Registrován: 29 říjen 2011 16:13

Re: Vozy 2012

Příspěvekod ozak » 04 únor 2012 23:46

http://f1sport.autorevue.cz/jeden-maly- ... orsi-30602

Tento článek se mi líbi k tomuto tématu a je pravdivý i ty srovnání mezi monoposty z minulosti.

Uživatelský avatar
Jirka
Site Admin
Příspěvky: 687
Registrován: 07 říjen 2003 16:59
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozy 2012

Příspěvekod Jirka » 05 únor 2012 09:32

Pravdivý až na to, že ten March 721 už není žádný March ale po přestavbě od Luigi Colaniho to je Eifelland-Ford 21. To je od autora tak velká bota, kterou bych na specializovaném webu o F1 neočekával ...

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozy 2012

Příspěvekod 11111 » 05 únor 2012 10:48

Ona i fotografie BT26A není od autora košér... Zadní zlomené křídlo může evokuovat u neznalého čtenáře představu o takto tvarovaných křídlech v roce 1968...
Pro mne je zajimavější tento članek, ve kterém se vyjadruje bývalý konstruktér Anderson. http://f1news.autoroad.cz/novinky/40078 ... ch-vozech/
Na krásu se v F1 nikdy nejezdilo a to co se nám v minulosti zdálo škaredé, dnes opěvujeme jako krásné.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Jirka
Site Admin
Příspěvky: 687
Registrován: 07 říjen 2003 16:59
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozy 2012

Příspěvekod Jirka » 05 únor 2012 11:01

U té BT26A mne také napadlo, proč vybrali zrovnu tu nejhorší fotku ze Španěska 1969 ...

Uživatelský avatar
Marek
Příspěvky: 1007
Registrován: 21 listopad 2010 17:49
Bydliště: Jihlava

Re: Vozy 2012

Příspěvekod Marek » 05 únor 2012 11:51

Ještě něco pro ty kdo sledují prezentace vozů F1.

Prezentace 2012

25. 01. 2012 Caterham CT-01
01. 02. 2012 McLaren MP4-27
03. 02. 2012 Ferrari
03. 02. 2012 Force India
05. 02. 2012 Lotus
06. 02. 2012 Red Bull
06. 02. 2012 Sauber
06. 02. 2012 Toro Rosso
07. 02. 2012 Williams

Případné změny či doplnění datumu jsou možné.
Galerie Marek (aktualizace k 5. 1. 2012)

Počet slepených modelů F1 ve sbírce - 38

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4741
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Vozy 2012

Příspěvekod frydek665 » 05 únor 2012 17:30

Lotus E20.....Co k tomu dodat?

Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
funwest
Příspěvky: 305
Registrován: 30 květen 2010 08:48
Bydliště: Horná Kráľová

Re: Vozy 2012

Příspěvekod funwest » 05 únor 2012 18:20

ešte pár záberov nového Lotusu...

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
funwest

Uživatelský avatar
Marek
Příspěvky: 1007
Registrován: 21 listopad 2010 17:49
Bydliště: Jihlava

Re: Vozy 2012

Příspěvekod Marek » 05 únor 2012 19:14

Z představených vozů se mi zatím vedle McLarenu líbí právě Lotus. Vypadá tak nějak přirozeně, možná je to jenom klam. Uvidíme jak to bude s dalšími kousky, tak se nechme překvapit.
Galerie Marek (aktualizace k 5. 1. 2012)

Počet slepených modelů F1 ve sbírce - 38

Uživatelský avatar
Jirka
Site Admin
Příspěvky: 687
Registrován: 07 říjen 2003 16:59
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozy 2012

Příspěvekod Jirka » 05 únor 2012 19:24

Zdá se, že snaha FIA o zamezení "vzlétnutí" monopostu po nárazu zezadu do jiného se asi minula účinkem. Spodek nosu zůstal stejně vysoko a jen vrch byl snížen na požadovanou hodnotu, tím ale zůstal nos nad osou kol. To je způsobeno ústupkem FIA týmům, které požadovaly, aby rozměr 550 mm nebyl aplikován až ke kokpitu. Takže podle mne jde zase o pravidlo k ničemu - vlk se nažral a koza zůstala celá ....

Uživatelský avatar
Aleš
Příspěvky: 381
Registrován: 12 červenec 2011 19:11
Bydliště: Nivnice

Re: Vozy 2012

Příspěvekod Aleš » 05 únor 2012 21:47

v tomto případě nelze jinak než souhlasit s Jirkou.. někdy mi ty pravidla, nařízení a zákazy FIA připomínají náš parlament :roll:

Woodstock
Příspěvky: 7
Registrován: 18 červen 2008 13:17

Re: Vozy 2012

Příspěvekod Woodstock » 06 únor 2012 08:33

http://f1news.autoroad.cz/novinky/40086 ... ohou-tymy/

Opravdu ty nosy byly kvůli nárazu zezadu? Všude čtu, že kvůli nárazu z boku...

Uživatelský avatar
Milanos
Příspěvky: 152
Registrován: 05 únor 2007 15:42
Bydliště: Vlašim

Re: Vozy 2012

Příspěvekod Milanos » 06 únor 2012 09:35

Kluci hezké to není ani trochu, ikdyž při jistém úhlu pohledu se na to dá dívat.

Ani jeden z nás jsme nestáli u větrnného tunelu, když to konstruktéři testovali, takže nemůžeme soudit, ale už dávno je jasné, že pro úspěch v F1 je podstatné to, co se děje pod podlahou vozu, nikoliv na čumáku samotném. Je totiž jedno, jestli se leticí vzduch zvedne o hrb u přední nápravy nebo o půl metru dál o jezdcovu přilbu.

Můj favorit co se vzhledu týče je zatím Caterham, kéž by letos našli recept do první 10-ky.
Rozpracováno:

BRM P 201
McLaren MP 4/4
Williams FW 30
Zakspeed 841 i s motorem

Uživatelský avatar
Jirka
Site Admin
Příspěvky: 687
Registrován: 07 říjen 2003 16:59
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozy 2012

Příspěvekod Jirka » 06 únor 2012 11:06

V každém článku píší něco jiného, ale ať je to tak nebo tak, tak si myslím, že to pravidlo díky ústupku FIA stejně nesplnilo účel.


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti