Stránka 2 z 4

Napsal: 16 leden 2009 12:31
od Tomas Vyslouzil
Tak už máme na světě i McLaren http://www.f1sports.cz/index.php?CenterContentExec=CenterFotoGalleryDetail&param1=25188 . Každopádně letos to bude po mnoha letech sezona, kdy budeme moci rozpoznat jednotlivé vozy nejen podle zbarvení. Přemýšleli jste někdy v posledních letech, jak bychom rozpoznávali vozy, kdybychom stále měli černobílé televize? Nedokážu si to představit :shock:

Napsal: 16 leden 2009 13:21
od hepyno
Ja viem, ja som pol sezóny 2008 a celú sezónu 2007 pozeral na čiernobielej TV :lol:
Nemám pocit, že by sa v minulosti podobali, ja som tam rozdiely videl vždy, skôr teraz mi pripadajú unifikovanejšie.

Napsal: 16 leden 2009 13:39
od Tomas Vyslouzil
O tom právě mluvím. Copak si šlo splést v 80th nebo 70th letech dva vozy? Bylo úplně jedno, že jsme měli ČB telky. Dnes pokud mají dva vozy podobné zbarvení, tak se člověk musí soustředit, aby je od sebe odišil....Zdá se ale, že té unifikaci bude od letoška konec. Alespoň do doby, než zase všichni zkopírují nejúspěšnější vůz.

Napsal: 16 leden 2009 14:26
od René
No popravde Ferrari sa mi zdalo krajšie - aj keď nie vždy ide iba o krásu :( . Nepáči sa mi tvar toho komína.

Napsal: 16 leden 2009 14:29
od 11111
Škoda, nenašel jsem ideální foto McLarenu shora pro srovnání Ferrari-Mclaren, docela mne zajímalo.

Napsal: 16 leden 2009 15:00
od hepyno
Tomas Vyslouzil píše:O tom právě mluvím. Copak si šlo splést v 80th nebo 70th letech dva vozy? Bylo úplně jedno, že jsme měli ČB telky. Dnes pokud mají dva vozy podobné zbarvení, tak se člověk musí soustředit, aby je od sebe odišil....Zdá se ale, že té unifikaci bude od letoška konec. Alespoň do doby, než zase všichni zkopírují nejúspěšnější vůz.

Tomáši, asi sa zopakujem, ale nehovoríš práve o tom. Ja som s rozlišovaním áut doteraz nemal najmenší problém aj keď som to pozeral čiernobielo a keď hovorím o unifikovanejšom vzhľade narážam tým práve na sezónu 2009. Veď sa len pozri ako majú všetky týmy riešenú časť auta za jazdcom....

Napsal: 16 leden 2009 15:10
od Tomas Vyslouzil
:lol: Hepyno, největší část záběrů je zepředu a v tom je kámen úrazu. Vím že ta auta nejsou identická, ale ty rozdíly jsou minimální!
Jen pro srovnání přidávám fota z let 1986 a 2006. Ať si každý udělá obrázek o tvarové odlišnosti sám.
1986
Obrázek

2006

Obrázek

Napsal: 16 leden 2009 15:21
od 11111
Kupodivu Mclaren udělal minimální změny ve tvaru vozu, zřetelné je pouze posunutí pilota dozadu a zkrácení rozvoru. Spojlerů si opět příliš nevšímám, ty ještě doznají změn. Nejsem autorem fotomontáže, tak nevím zda je proporčně vše v pořádku. Osobně pochybuji.

Obrázek

Napsal: 16 leden 2009 19:15
od Jencek
Ten McLaren je kupodivu moc pěkný,jan se obávám toho,že i když na startu první GP budou spoilery jiné,rozměry už se nezmění,což je fakt škoda.


Uznejte sami.......

Obrázek

Napsal: 17 leden 2009 19:37
od Vlcacka
Tomas Vyslouzil píše::lol: Hepyno, největší část záběrů je zepředu a v tom je kámen úrazu. Vím že ta auta nejsou identická, ale ty rozdíly jsou minimální!


Loni jsem také na některé závody koukala na černobílé televizi a asi to není žádný zázrak se mnou, protože jsem se nejvíc orientovala podle reklam na vozech. :lol:

Napsal: 18 leden 2009 10:47
od Lukáš Votický
Nevíte někdo, jestli se KERS bude moct používat jen v závodě nebo i v kvalifikacích? Podle mě to má sloužit k předjíždění, o což v kvalifikaci přece nejde. Jsem zmatený a to toho letos bude víc :shock:

Napsal: 19 leden 2009 08:01
od Cashpick
O KERS se toho zatím ví hodně málo. Třeba ještě není vůbec jasné za jakou dobu (samozřejmě závisející na brždění) se KERS "nabije" tak, aby jeho využití bylo smysluplné.
Stejně tak by mne zajímalo jak to bude s uchováváním energie KERS při zastavení vozu. Bude moc auto stát na startu závodu s neprázdným KERS? Logicky spíš ně maximálně bude mít něco málo co si vybrzdí při zahřívacím kole...
Těch otázek je nyní moc, ale během sezóny se to osvětlí.

Napsal: 19 leden 2009 08:54
od kvr
Zastavení vozu by obecně nemělo mít vliv, akumulátoru je jedno, jestli stojí nebo jede.
Před startem buď jak říkáš nebo jej třeba budou nabíjet...? Tak jako tak v tom zahřívacím kole dokážou IMHO nastřádat víc než v běžném závodním kole, kde jej na výjezdu z každé zatáčky hned vyplýtvají. Už jsem někde četl informace, že kvůli váze zvažují osekaný KERS, který právě zabere pouze na startu.

Napsal: 19 leden 2009 11:05
od Standa
Tak již je známa i podoba monopostu stáje Williams

http://f1.gpupdate.net/en/gallery.php?catID=3844

Napsal: 19 leden 2009 11:12
od Gerry
No a tady http://f1.gpupdate.net/en/gallery.php?catID=3836 máme Renault R29. Zatím se mi ze všech líbí asi nejvíc.