Vozy 2012

Vše, co se týká skutečné F1 - vozů i pilotů
11111
Příspěvky: 1673
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozy 2012

Příspěvekod 11111 » 07 únor 2012 15:23

Sleduji tento live timing http://www.williamsf1.com/test-timings . Pravda Tomáši, ale soudit budu až v pátek a to jen s rezervou.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Tomas Vyslouzil
Příspěvky: 515
Registrován: 08 duben 2004 12:15
Bydliště: Vsetin

Re: Vozy 2012

Příspěvekod Tomas Vyslouzil » 07 únor 2012 15:53

11111 píše:Pravda Tomáši, ale soudit budu až v pátek a to jen s rezervou.

Jasně, jsou to jen testy, ale vzhledem k počtu kol, které odjezdili, se mi ta ztráta zdá propastná. I když teď Massa trochu zrychlil, ale pořád je tam 3 sekundy ztráta. To jsem zvědav, co přinesou poslední kola testu. Tam se zpravidla zajíždějí nejrychlejší časy.

Uživatelský avatar
milan paulus
Příspěvky: 1266
Registrován: 15 červen 2010 10:18
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozy 2012

Příspěvekod milan paulus » 07 únor 2012 16:55

Testy jsou jen začátek a ty první ještě v podstatěm nic nenaznačí. Ale na tu tažnou tyč přední nápravy Ferrdy jsem taky moc zvědavý...

11111
Příspěvky: 1673
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozy 2012

Příspěvekod 11111 » 07 únor 2012 18:07

Je třeba pamatovat na to, že loni byl první den nejrychlejší Williams a fandové tohoto týmu na výkonost vozu v sezóně neradi vzpomínají... Naopak špatně na tom byl McLaren a nakonec v sezóně 6x zvítězil. Každý tým má svůj program a plánované testování dílů, nebo plánované zviditelnění před sponzory, což loni platilo také... V pátek můžeme soudit, na druhou část testů přijedou změněná auta a začneme odznova. Nakonec skutečnou výkonost poznáme až v Austrálii. Tím nechci nic říci, jen konstatuji to co většina z nás stejně ví...
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
Marek
Příspěvky: 1005
Registrován: 21 listopad 2010 17:49
Bydliště: Jihlava

Re: Vozy 2012

Příspěvekod Marek » 07 únor 2012 21:21

...přesně tak Jarku. Testy jsou pěkné pro oko sponzorů, ale jak jsou na tom týmy opravdu, řekne až cílová páska prvního závodu. Nebral bych je tedy moc vážně.
Pokud máte možnost sledovat přesné časy na kolo, pak některé týmy jedou třeba první dva úseky kola naplno a třetí vypustí nebo naopak, aby nenapověděly konkurenci jak moc jsou rychlý.
Většina monopostů už spatřilo světlo světa, uvidíme co předvede zbytek pole.
Galerie Marek (aktualizace k 5. 1. 2012)

Počet slepených modelů F1 ve sbírce - 38

Tomas Vyslouzil
Příspěvky: 515
Registrován: 08 duben 2004 12:15
Bydliště: Vsetin

Re: Vozy 2012

Příspěvekod Tomas Vyslouzil » 08 únor 2012 08:11

11111 píše:Je třeba pamatovat na to, že loni byl první den nejrychlejší Williams a fandové tohoto týmu na výkonost vozu v sezóně neradi vzpomínají... Naopak špatně na tom byl McLaren a nakonec v sezóně 6x zvítězil. Každý tým má svůj program a plánované testování dílů, nebo plánované zviditelnění před sponzory, což loni platilo také...

Jarku - ta paměť :lol: Loni vypadal 1.test následovně:
1. Sebastian Vettel Red Bull RB7 / Renault RS27 1:13,769 93 -
2. Nico Hülkenberg Force India VJM03 / Mercedes FO108X 1:13,938 71 0,169
3. Gary Paffett McLaren MP4-25 / Mercedes FO108X 1:14,292 91 0,523
4. Paul Di Resta Force India VJM03 / Mercedes FO108X 1:14,461 28 0,692
5. Fernando Alonso Ferrari 150o Italia / Ferrari 056 1:14,553 98 0,784
6. Kamui Kobayashi Sauber C30 / Ferrari 056 1:15,621 68 1,852
7. Jérôme D'Ambrosio Virgin VR-01 / Cosworth CA2010 1:16,003 71 2,234
8. Vitaly Petrov Renault R31 / Renault RS27 1:16,351 28 2,582
9. Michael Schumacher Mercedes MGP W02 / Mercedes FO108Y 1:16,450 15 2,681
10. Jaime Alguersuari Toro Rosso STR6 / Ferrari 056 1:17,214 20 3,445
11. Rubens Barrichello Williams FW33 / Cosworth CA2010 1:17,335 78 3,566
12. Narain Karthikeyan HRT F110 / Cosworth CA2010 1:18,020 45 4,251
13. Nico Rosberg Mercedes MGP W02 / Mercedes FO108Y 1:19,930 9 6,161

Myslím si, že doba, kdy při testech probíhaly nějaké velké taktické harakiri je dávno pryč. Dnes je testování značně omezené, sezona je delší a delší, takže na nějaké falešné hrátky není příliš času. Loňské 1. testy naznačily formu poměrně výstižně - Force India a Virgin se snad svezli s prázdnými nádržemi, Renault a Mercedes toho moc neodjeli. Ostatní dopadli takřka stejně jako celý šampionát....
Mně ale zaráží hlavně ta včerejší Massova ztráta přes 3 sekundy a taky to, že Raikkonen údajně zajel ten čas na střední směsi. Navíc co jsem se sem tam díval, tak stále jezdil časy okolo těch 1:21, takže to asi nebyl jen nějaký jednokolový úlet. Uvidíme co bude časomíra říkat dnes :P

11111
Příspěvky: 1673
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozy 2012

Příspěvekod 11111 » 08 únor 2012 08:35

Tomas Vyslouzil píše:Jarku - ta paměť :lol: Loni vypadal 1.test následovně:

Tome, není to problém paměti, ale čerpal jsem z informací autora článku http://f1news.autoroad.cz/novinky/40098 ... konen-foto . Informace je z 9:55 a pokud nebyla vztažená k prvnímu dni, omlouvám se. Podle dosaženého času ale myslím že ano.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Tomas Vyslouzil
Příspěvky: 515
Registrován: 08 duben 2004 12:15
Bydliště: Vsetin

Re: Vozy 2012

Příspěvekod Tomas Vyslouzil » 08 únor 2012 08:47

Loni začínaly testy ve Valencii, potom se teprve přestěhovaly do Jerezu. Co se Williamsu týká, tak loni v Jerezu 1.den 12. místo ze 12 vozů, 2.den 10./11vozů, 3.den 9./11 vozů, 4.den 1./11 vozů (náskok 0,8s na druhého - tady to smrdělo nějakým fialovým kouzlem :P )

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4374
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Vozy 2012

Příspěvekod frydek665 » 08 únor 2012 08:51


11111
Příspěvky: 1673
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozy 2012

Příspěvekod 11111 » 08 únor 2012 08:55

Takže tomu teď rozumím tak, že autor článku uvedl nejlepší výsledek z celého prvního testovacího týdene v Jerezu. Fialové kouzlo :lol: Stačí jen sundat dovažovací závaži a hned máme fialové kouzlo a lákavý čas pro sponzory :lol:
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Tomas Vyslouzil
Příspěvky: 515
Registrován: 08 duben 2004 12:15
Bydliště: Vsetin

Re: Vozy 2012

Příspěvekod Tomas Vyslouzil » 08 únor 2012 09:13

11111 píše:Takže tomu teď rozumím tak, že autor článku uvedl nejlepší výsledek z celého prvního testovacího týdene v Jerezu. Fialové kouzlo :lol: Stačí jen sundat dovažovací závaži a hned máme fialové kouzlo a lákavý čas pro sponzory :lol:

Asi tak nějak :lol: Bylo to divné na první pohled - z konce startovního pole přes noc skok na čelo a ještě k tomu s náskokem jako hrom :mrgreen:
Může to být i případ Lotusu, ale proč je Ferrari tak daleko vzadu? Že by si nějaké to závaží přidali? :twisted: Nějak se mi nechce věřit, že by ani v jednom z 69 kol nedokázal Massa zajet slušnější čas. Alespoň na úrovni McLarenu, který ač jen o místo výše, byl o 1,3 s rychlejší.

11111
Příspěvky: 1673
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozy 2012

Příspěvekod 11111 » 08 únor 2012 09:28

Nechci dělat žádné závěry po prvním dni, ale o několik příspěvků výše jsem napsal, že Ferrari zvolilo velmi odvážné řešní s pullrod a že bych se nedivil kdyby se po získaných datech z testování vrátili k pushrod. Z mého pohledu mne počáteční problémy s odladěním pullrod ve vysokém nosu vozu ani nepřekvapuje. Je otázkou kam se posunou, zda dokážou tlačnou vzpěru, s takto malým úhlem, odladit s tlumičem velmi malého zdvihu (pokud nepoužívají převod). A nebo se po neúspěšné aplikaci vráti k pushrod.
Vysvětlení rozdílů: http://x-o.blog.cz/1002/v-nos-pullrod a důvod proč na zadních nápravách došlo k přechodu na pullrod. Snížení převodovky díky odstranění stínového difusoru k tomu přímo nabádalo, ale u tak vysokého nosu... nevím, nevím...
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Tomas Vyslouzil
Příspěvky: 515
Registrován: 08 duben 2004 12:15
Bydliště: Vsetin

Re: Vozy 2012

Příspěvekod Tomas Vyslouzil » 08 únor 2012 09:31

frydek665 píše:Tomášu a co toto?: http://www.f1.sk/clanok44123-Raikkonen_ ... source=rss

Nerozumím - nevidím v tom rozhovoru s Kimim nic nového. Já jen řeším, proč je Ferrari tak vzadu, ne proč je Lotus tak rychlý. Všechny řeči o taktizování, předvádění, zkoušení atd mají svou váhu, pokud se časy pohybují cca do 2 sekund, ale více než 3 sekundy? Něco mi tu zkrátka nehraje a jestli Ferrari dnes nepředvede něco pozitivnějšího, tak mám silný dojem, že je zaděláno na pořádný průšvih.

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4374
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Vozy 2012

Příspěvekod frydek665 » 08 únor 2012 09:45

Ten odkaz jsem dal proto, že se tam píše, že loni testy v Jerezu vyhrál Williams. Špatně jsem si totiž všiml, že jsi v tom výčtu uvedl, že čtvrtý den vyhráli. Já tam prva viděl , že ten 4. den byli čtvrtí, tedy že ani jeden den nevyhráli, což by bylo v rozporu s tím článkem. Takže je to OK, jenom blbě vidím. S tím Ferrari jen doufám, že maluješ čerta na zeď :lol: .

Tomas Vyslouzil
Příspěvky: 515
Registrován: 08 duben 2004 12:15
Bydliště: Vsetin

Re: Vozy 2012

Příspěvekod Tomas Vyslouzil » 08 únor 2012 09:58

frydek665 píše:Ten odkaz jsem dal proto, že se tam píše, že loni testy v Jerezu vyhrál Williams. Špatně jsem si totiž všiml, že jsi v tom výčtu uvedl, že čtvrtý den vyhráli. Já tam prva viděl , že ten 4. den byli čtvrtí, tedy že ani jeden den nevyhráli, což by bylo v rozporu s tím článkem. Takže je to OK, jenom blbě vidím. S tím Ferrari jen doufám, že maluješ čerta na zeď :lol: .

Čeče, takové skvosty lepíš s tak špatnýma očima? :lol: Já nejsem fanda Ferrari (aspoň dokud tam bude Alonso), ale mrzelo by mě, kdyby se vrátili někam do sezony 1992 nebo ještě hůř 1980. Ono se na to vždycky lépe dívá, když je to čelo trochu barevnější. Tak pokud někdo nevytvoří nový Benetton B186 nebo B187...... :P


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host