Přiznám se, že jsem se už ztratil v pravidlech ohledně vývoje a nasazení motorů.
Nejdříve to bylo tak, že výrobci musí homologovat motor do 28.2.2015 (přestože toto datum nebylo v pravidlech). Poté FIA ustoupila s tím, že výrobci mohou do prvních závodů nasadit loňskou homologaci motoru a motor pro sezónu 2015 homologovat později. S tím nesouhlasila Honda, pro kterou podle FIA mělo stále platit datum 28.2.2015 a dál už nesměla vyvýjet. Jenže zdá se, že nakonec dosáhla i ona, jak to vypadá, rozmrazení vývoje svého motoru. Motor musí homologovat do 28.2.2015 ale i potom může dále vyvíjet. Jde ale o počet žetonů, které na vývoj dostane. Logicky by měla dostat pro rok 2015 32 žetonů,tak jako všichni ostatní
Podle tohoto:
http://f1sport.autorevue.cz/clanek/hond ... ko-ostatni je v tom totální bordel. Jestli to tak opravdu, tak budou výrobci nasazovat jednotlivé úpravy postupně. Kam ale zapadlo pravidlo, že výrobce může v sezóně homologovat jen jednu verzi motoru? Už posunutím homologace verze 2015 na pozdější datum toto pravidlo silně ohnulo, ale postupné nasazování úprav ho totálně likviduje.
Vyzná se v tom někdo z vás??? Já tedy ne a díky tomuhle bordelu v pravidlech mne skoro přestává mrzet, že letos a další roky nebudu mít možnost dívat se v televizi na GP (nemám ani Sport 1 ani Sport 2).