Predna naprava boloa odpruzena pruziacimi jednotkami vo vnutri trupu, ktore sa ovladali tlacnymi vzperami od koncov spodnych ramien prostrednictvom vahadiel.
Detail je vidiet na obrazku prednej napravy z archivu Igora Zervana.
http://www.mujweb.cz/www/igor.zervan/007.htm

Vahadla su na modeli znazornene kresbou na "kapote" "1" a krytoch zavesov "25" a "26".
Ovladacie vzpery vsak chybaju a je ptreto vhodne ich doplnit.
Zavesenie zadnej napravy bolo realizovane v tej dobe beznym patprvkovym zavesenim s dvomi spodnimi a jednym hornym priecnym ramenom a dvomi pozdlznymi ramenami.
Zadna naprava Tyrrell 007.

Na modeli (nielen tomto) vask sopodne pozdlzne rameno chyba. Preto je vhodne ho doplnit.
Rameno vedie od konca spodneho predneho priecneho ramena poza vyfukove kolena subezne s vrchnym ramenom.
Naprave bola doplnena skrutnym stabilizatoraom za napravou, ktory je na modeli dobre znazorneny.
Trochu netypicke bolo vsak na prvych modeloch 007 odpruzenie zadnej napravy skrutnou tycou.
Pozdlzne umiestnena skrutna tyc bola ovladana tiahlom ako je tiez vidiet na predchadzajucom obrazku.
Tlmic odpruzenia sa potom na modeli vyrobi len zo spajdly "D" bez pouzitia dratu.
Neskor bolo odpruzenie prerobene s klsickou vinutou pruzinou suosou s tlmicom.
Taku napravu snad uvidime na modeli Tyrrell 007 z r. 75, ktory ma Peter Spinler urobeny a snad tiez bude vydany.