Renault RE 30

Úpravy a doplňky k jednotlivým modelům. Ctěte zásadu, co nový model to nové téma.
Pavel Kaderka
Příspěvky: 33
Registrován: 24 srpen 2005 10:55
Bydliště: Sedlčany

Renault RE 30

Příspěvekod Pavel Kaderka » 21 červen 2006 16:31

Na starých stránkách byla popisována úprava na Renault RE 30.Prosím,nemohl by autor úprav toto téma znovu hodit na dizkusko?Děkuji.

LuPa

Příspěvekod LuPa » 29 červen 2006 18:35

Predbehol si ma,aj ja by som ten popis s fotkami privital,dakujem

Uživatelský avatar
Ed
Příspěvky: 111
Registrován: 30 duben 2004 16:01
Bydliště: Bratislava

Renault RE 30

Příspěvekod Ed » 30 červen 2006 12:21

Vzhladom na chybne starovacie cislo a kvalitu povodnej vystrihovacky je vhodne model pred prestavbou prekreslit, alebo upravit v grafickom editore.

Do trupu vozidla treba zabudovat novu motorovu prepazku po celej sirke modelu vo vzdialenosti 58 mm od predneho okraja bocnic.
Po stranach moze byt na nej nakreslena struktura chladicov stalceneho vzduchu.
Stredna cast podlahy v zadnej casti je na sirku hnacieho agregatu az po tuto priecku odstrihnuta, ako vidno na druhom obr.
Postranne casti sa mozu trochu zdvihnut do tvaru wingcaru. (Pri dokladnejsej prestavbe by to chcelo prerobit aj tesniace listy, ktore su len nakreslene na bocnici, na skutocne listy)
Z krytov motoru, casti 30 a 32, povodnej vystrivanky sa odstrihnu nakreslene casti motora.
Zo zadnej casti 31 sa pouziju len krajne casti pri stranach bocnic.
Nový hnaci mechanizmus t.j. motor, rozvodovka, prevodovka a zadna naprava z Radoveho modelu RE 20 sa nalepi na spominanu priecku.
Vynecha sa tlakova nadoba 32 nad napravou a umiestni sa tam chladic.( Aj ked povodny Vyskovskeho 61 by chcelo prerobit)
Turba RE30 voci RE20 boli umiestnene po stranach motora v jeho prednej casti co si vyzaduje premiestnenie vyfukov.
Drziaky vyfukov 4 a 5 preto nenalepime v zadnej casti motora ale asi v jednej stvrtine od predu.
Vyfukove rury nie su lomene a zjednodušene je ich možne urobit priame so šikmým vyustenim v miestach ako je to zobrazene na casti 32 povodneho modelu.
Hrubsie rury z turba po stranach zvonku, tensie z obtokov viac pri strede.
V prednej casti motoroveho priestoru mozno po stranach umiestnit valceky, predstavujuce ventily turba, tiez v mieste ako to zobrazuje povodny diel 32.

Pri prestavbe okrem motora je mozne pouzit aj realistickejsie kolesa, tiez napr. z RE20, pripadne aj celu prednu napravu.
Namiesto dielov 4, 5, 6 a 7 je tiez vhodnejse pozit nove dva diely, ktoré prekryju zo spodu závesy prednej nápravy po celej dlzke kopirujuc tvar dielu 47 s urcitým vydutim.

Zamenit tiez mozno kompletny cocpit so sedadlom, ktory bez problemov pasuje z RE20, pripadne mozno ponechat povodnou pristrojovou doskou.
Vhodne je tiez nahradit ploche spatne zrkadla zrkadlami priestorovymi, ako aj spodnu cast drziaka zadneho kridla priestorovou castou ako je na RE20.

Obrázek
Obrázek

Slimm
Příspěvky: 188
Registrován: 02 srpen 2006 07:35
Bydliště: Horšovský Týn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Slimm » 08 prosinec 2006 16:58

To Ed: díky tvému návodu je úprava hotová, docela to modelu RE 30-ky pomohlo. :D

Mám ho na www.slimm.webgarden.cz v galerii

Takže ještě jednou díky.
F1 je závislost, modely F1 ještě větší :-))
Navštivte http://gp-team.ezin.cz/

Slimm
Příspěvky: 188
Registrován: 02 srpen 2006 07:35
Bydliště: Horšovský Týn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Slimm » 08 prosinec 2006 16:59

To Ed Doufám, že Ti nebude vadit, že je tam tvůj návod včetně fota ke stažení. Samozřejmě s odkazem na zveřejnění v tomto fóru.
F1 je závislost, modely F1 ještě větší :-))
Navštivte http://gp-team.ezin.cz/

Uživatelský avatar
Ed
Příspěvky: 111
Registrován: 30 duben 2004 16:01
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Ed » 11 prosinec 2006 15:22

Samozrejme, ze nevadi. Som rad ak to niekomu pomoze.

marec
Příspěvky: 2388
Registrován: 12 říjen 2006 06:47

do

Příspěvekod marec » 12 prosinec 2006 16:22

ja si myslim ze re30 treba zmastit do takejto podoby.
marecObrázek

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: do

Příspěvekod 11111 » 12 prosinec 2006 16:41

Třeba jej RR někdy za pomocí mnohých shodných komponentů s R20 udělá. :D
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

marec
Příspěvky: 2388
Registrován: 12 říjen 2006 06:47

d

Příspěvekod marec » 12 prosinec 2006 22:42

ja by som to zmastil ale potrebujem skeny priatelia. aj ked sa to nema. tak kto ma re30.
marec

marec
Příspěvky: 2388
Registrován: 12 říjen 2006 06:47

r

Příspěvekod marec » 13 prosinec 2006 08:16

re20 mam riadne kupene takze tak.

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: r

Příspěvekod 11111 » 13 prosinec 2006 08:38

To marec: Pokud si model uděláš pomocí vystřihovánek R30, R20, a skeny přítele je vše v nejlepším pořádku. Já jsem reagoval na tebou zveřejněnou fotografii modelů RE30 s dovětkem "RE30 je třeba zmastit do této podoby". A jelikož se myslím jedná o model zajímavý pro širokou veřejnost, bylo by dobře pokud by jej Radevicz vytvořil, když může vyjít z RE20. Ona verze zpracovaná autorem Vyškovským má hodně nepřesností.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

fefee

Příspěvekod fefee » 13 prosinec 2006 08:51

Áno, Renault RE 30 treba spraviť úplne nanovo, myslím si že to je lepšie riešenie! a Radek R k tomu má asi najbližšie... :wink:
(škoda len že sem neprispieva :cry: )

Slimm
Příspěvky: 188
Registrován: 02 srpen 2006 07:35
Bydliště: Horšovský Týn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Slimm » 13 prosinec 2006 16:54

To marec : Vzhledem k tomu, že jsem si výše uvedenou úpravu zkoušel dělat, mohu RE 30 ve scenu poskytnout.

To all : marec dodal foto modelu Renaultu RE 30 ve verzích obou pilotů, jen mě trošku překvapil tvar přídě. Může někdo (fefee příp. achard :D :wink: ) upřesnit, co je to za verzi, pokud to není jen úprava modelu pro lepší prodejnost, příp. kdy a kde jela? Díky
F1 je závislost, modely F1 ještě větší :-))
Navštivte http://gp-team.ezin.cz/

marec
Příspěvky: 2388
Registrován: 12 říjen 2006 06:47

r

Příspěvekod marec » 13 prosinec 2006 17:09

to 11111 - je moznost oslovit radevicza ? pokial by sa do toho nedal, pri vsetkej skromnosti by som sa do toho pustil ja. momentalne mam ine priority ale planujem to. ak to pripravi RR nema vyznam pre mna sa s tym zaoberat

ro feffe - je to normalna legalna verzia, krajsia ako natiahnuty predokObrázek
Obrázek

marec
Příspěvky: 2388
Registrován: 12 říjen 2006 06:47

t

Příspěvekod marec » 13 prosinec 2006 17:21

to slimm
ak je to teda tak, mozes mi to poslat ? Nebudem to robit doslova ako williams 14b na tychto strankach ale samozrejme ze by som to prekopal proporcne nanovo. budes vediet na mna adresu ?
marec


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů