Vzhladom na chybne starovacie cislo a kvalitu povodnej vystrihovacky je vhodne model pred prestavbou prekreslit, alebo upravit v grafickom editore.
Do trupu vozidla treba zabudovat novu motorovu prepazku po celej sirke modelu vo vzdialenosti 58 mm od predneho okraja bocnic.
Po stranach moze byt na nej nakreslena struktura chladicov stalceneho vzduchu.
Stredna cast podlahy v zadnej casti je na sirku hnacieho agregatu az po tuto priecku odstrihnuta, ako vidno na druhom obr.
Postranne casti sa mozu trochu zdvihnut do tvaru wingcaru. (Pri dokladnejsej prestavbe by to chcelo prerobit aj tesniace listy, ktore su len nakreslene na bocnici, na skutocne listy)
Z krytov motoru, casti 30 a 32, povodnej vystrivanky sa odstrihnu nakreslene casti motora.
Zo zadnej casti 31 sa pouziju len krajne casti pri stranach bocnic.
Nový hnaci mechanizmus t.j. motor, rozvodovka, prevodovka a zadna naprava z Radoveho modelu RE 20 sa nalepi na spominanu priecku.
Vynecha sa tlakova nadoba 32 nad napravou a umiestni sa tam chladic.( Aj ked povodny Vyskovskeho 61 by chcelo prerobit)
Turba RE30 voci RE20 boli umiestnene po stranach motora v jeho prednej casti co si vyzaduje premiestnenie vyfukov.
Drziaky vyfukov 4 a 5 preto nenalepime v zadnej casti motora ale asi v jednej stvrtine od predu.
Vyfukove rury nie su lomene a zjednodušene je ich možne urobit priame so šikmým vyustenim v miestach ako je to zobrazene na casti 32 povodneho modelu.
Hrubsie rury z turba po stranach zvonku, tensie z obtokov viac pri strede.
V prednej casti motoroveho priestoru mozno po stranach umiestnit valceky, predstavujuce ventily turba, tiez v mieste ako to zobrazuje povodny diel 32.
Pri prestavbe okrem motora je mozne pouzit aj realistickejsie kolesa, tiez napr. z RE20, pripadne aj celu prednu napravu.
Namiesto dielov 4, 5, 6 a 7 je tiez vhodnejse pozit nove dva diely, ktoré prekryju zo spodu závesy prednej nápravy po celej dlzke kopirujuc tvar dielu 47 s urcitým vydutim.
Zamenit tiez mozno kompletny cocpit so sedadlom, ktory bez problemov pasuje z RE20, pripadne mozno ponechat povodnou pristrojovou doskou.
Vhodne je tiez nahradit ploche spatne zrkadla zrkadlami priestorovymi, ako aj spodnu cast drziaka zadneho kridla priestorovou castou ako je na RE20.
![Obrázek](http://www.norsonic.sk/img/RE30_222.jpg)