Brabham BT26 Repco - GP Monaka - sání vzduchu do motoru

Úpravy a doplňky k jednotlivým modelům. Ctěte zásadu, co nový model to nové téma.
Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3160
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Brabham BT26 Repco - GP Monaka - sání vzduchu do motoru

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 25 leden 2007 18:07

Nazdárek kolegové.Opět jsem se pokusil o malinké vylepšeníčko na dalším doutníčku.Tak jsem si s tím trošinku hrál a vyšlo mi z toho toto:
sací hrdlo jako kus:

Obrázek

a nato přilepená na motoru BT-éčka:

Obrázek

Přeji hezký den.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!
Nová Galerie

fefee

Příspěvekod fefee » 25 leden 2007 19:34

Nazdárek TEO, si ma predbehol, presne toto som riešil na mojom BT-čku :)
Snáď zajtra možno neskôr doložím aj foto keď stihnem...mám to už spravené!
PS: z čoho si robil sieťku? popíš to... :wink:

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3160
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 25 leden 2007 19:49

Čauky fefee i ostatní :wink: jak jsem dřív popisoval výrobu chladičů,tak ten olejový filtr ze kterého jsem použil sítko na chladiče a posléze i na ochranné sítko vstupu vzduchu do motoru se skládá z hrubeho a jemného sítka.Hrůbé jsem použil na chladič a to jemné na krycí sítko sacího hrdla do motoru.Děrovačem jsem vyseknul kolečko a to jsem poté pomocí obou konců 2mm pletací lehlice v dlani hladil,válcoval a vytvaroval do takové polokoule požadovaného tvaru.Myslím,že se mi to jakž takž podařilo.A trošku jiný pohled:

Obrázek

Když jsem jako dítě lepil vše možné s ABC,tak mi mezi F1 chyběly tzv.doutníky.V dnešní době vděčíme machrům od Forum Teamu za velice kvalitní monoposty z 50-60 let.Patří jim za to výrazný dík!!! :wink:
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie

Uživatelský avatar
Kašpi
Příspěvky: 305
Registrován: 04 prosinec 2005 21:58

Příspěvekod Kašpi » 26 leden 2007 00:56

Velmi pěkné. Teď už jen sehnat podobný materiál dostupný i pro ostatní modeláře, bo vrtulníky kvůli tomu sestřelovat jaksi nebudem :D
tvorba: Mclaren M7
v přípravě: Lotus 18
dokončeno: Lotus 49

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 12:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 26 leden 2007 09:37

Chystám, se na to také, první krok jsem udělal, že jsem si koupil děrovač pro brašnáře Narex za 110Kč průměru 4mm. Co jsem ještě nesehnal jsou nýtovače o průměru 3mm. Nechce se mi to tvarovat dlouho a nakolik jsem lenivý, tak raději vymýšlím postup rychlejší.
TEO je má ale suprový. Klobouk dolů před ruční prací.
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti

cron