Nedávno som dostal darček od Maryho v podobe tejto úpravy stavenice, o ktorej som sníval od chvíle ,keď som si kúpil model od Jána Poláka.. Pôvodne som sa chcel pustiť do novej série,ale nemám to ešte kompletné a tak som sa rozhodol,že si toho Amona zlepím.Originálna stavebnica predstavuje stroj z kvalifikácie na GP Monaka ,kde sa do preteku kvalifikoval,ale pre poruchu nakoniec neštartoval. Úprava je z GP Španielska,čo bola v podstate jediná GP v ktorej Amon s týmto strojom štartoval. Nakoniec to po štyroch neúspešných pokusoch zabalil. Z pôvodneho modelu pri stavbe použijem motorovú časť, zadné zavesenie a kolesá. Dnes som spáchal po drobných úpravách základ trupu.
Karosárske práce mám hotové .Prerábal som aj predné závesy. Najviditeľnejšou zmenou sú brzdové kotúče na hriadeli ako má Lotus 72. V Monaku ich mal už v kolesách bez hriadele.
Pustil som sa do výfukov. Modelovacie hmoty,ktoré som chcel pôvodne použiť na Lotusy sa tentoraz osvedčili. Využil som obidve. Bielu Knorr, ktorá schne na vzduchu a čiernu FIMO, ktorá sa vypaľuje v rúre. Pomocou extrudera vytlačím špagety . Biela sa už pri ohnutí tak 45 stupňov láme a tak to vyhrala čierna s ktorou sa robilo celkom v pohode. Vyrobil som si "takový udelátko " do ktorého som to postupne formoval. Nechal som to trocha dlhšie aby som mal priestor na úpravu. Po naformovaní som to celé dal do rúry na 130 stupňov a 25 min. Po vytvrdnutí je to asi ako mäkší plast. Dá sa to rezať žiletkou, ale už sa to nedá nejako opracovávať. Biela mi vytvrdla a tak som sa rozhodol, že ju použijem na redukcie.Narezal som válčeky a postupne upravoval do požedovaného tvaru. Výfuky som skrátil a prilepil redukcie. Celé spolu s výfukom je to pripravené na strieknutie. Na dnes stačilo .