BT26 a nová technologie výroby přední nápravy.

Úpravy a doplňky k jednotlivým modelům. Ctěte zásadu, co nový model to nové téma.
Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3160
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

BT26 a nová technologie výroby přední nápravy.

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 28 září 2007 20:49

Udělal jsem si zase trošinku času na doutníček od FT. Tentokrát jsem si pod nůžky a řezací potřeby vybral BT 26 z tréninku na GP Mexiky.

Než ale ukážu inzerovanou novou technologii výroby předních ramen nápravy, rád bych se pochlubil z již známýma úpravami, které zde byly již představovány jinými machry a inspiroval jsem se jejich prací.
Jedná se o plastický tvar sedadla, zasklení budíků na palubní desce a papírově ztvárněný kožený potah volantu.
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
A nyní k úpravám předních ramen které mě tak lehce ťukly, že by to mohlo vyjít.
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázek
Doufám, že je to z fotek k pochopení co se mi tou hlavou honilo a jak jsem se s tím potom popasoval. Hezký zbytek večera. 8) :wink: 8)
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!
Nová Galerie

Uživatelský avatar
kvr
Příspěvky: 464
Registrován: 06 březen 2006 10:32
Bydliště: Vancouver
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod kvr » 01 říjen 2007 09:50

Vypadá to zajímavě, v případě, že to model dovolí, je to určitě stabilnější řešení (a taky estetičtější :) ), než dvě špendlíkové hlavičky.

Kdysi jsem řešil podobný problém u B 190 (tam ale nesmí jít skrz osu, bo ta se točí) a skončilo to špendlíkem prostrčeným skrz unašeč a přilepený z vnějších stran závěsů.

Jen pár detailů k tomuto - ta osa je klasická 3mm špejle a 1mm drátek? Přijde mi to docela velké, ale ještě jsem modelem Forum Teamu neprošel :oops:, tak nevím, jak to bude vypadat po nasazení kola...?
Tak držím palce a těším se na pokračování :)

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3160
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 01 říjen 2007 09:59

Ahojky. Špejle to není - je to kulaté párátko a ten drátek je průměru 0,6 mm. Ta osička by se i u toho modelu měla točit, ale stejně model bude jen stát tak jsem zvolil variantu pevné osy a tak mi to ani moc nevadí že jsem musel drátek zkrz ní protáhnout. A určitě takto zhotovená náprava je fakt stabilnější. A při montáži na vůz je lehce tvarovatelná do požadované podoby a tvaru.
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie

Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Site Admin
Příspěvky: 3160
Registrován: 20 srpen 2006 14:48
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Zdeněk-TEO » 06 říjen 2007 16:21

Ahojky. Stavbu jsem dokončil a žádné jiné fotky při tvorbě náprav jsem již nepořizoval. A tak následuje pouze jedna fotka celého fára.
Obrázek
PATLU ZDAR a výměnným čepelkám do Olfy ZMAR!!!

Nová Galerie


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti

cron