Stránka 4 z 5

Re: FERRARI 446 Bardahl Experimental GP Indianopolis 1956

Napsal: 25 červen 2012 18:41
od milan paulus
Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek

Re: FERRARI 446 Bardahl Experimental GP Indianopolis 1956

Napsal: 25 červen 2012 22:05
od marec
K. O. N. E. C.

Re: FERRARI 446 Bardahl Experimental GP Indianopolis 1956

Napsal: 26 červen 2012 09:26
od frydek665
Teď už určitě vidíš sám, jestli je přední náprava tam, kde by měla být :P .

Re: FERRARI 446 Bardahl Experimental GP Indianopolis 1956

Napsal: 26 červen 2012 13:05
od milan paulus
Přední náprava je přesně tam, kde má být. Je krátká příď. Jen o čtyři milimetry a doufám, že to spraví vyztužení příďového otvoru, jak jsem dřív psal. Ono je to tím, že není monografie . Vycházel jsem z Kurtisu kraft 500G2 a tam je příď uzavřená vypouklou mřížkou.A tak jsem musel dost improvizovat...trochu se to tou výztuží spraví...Ale ať je to jak chce, stejně jsem spokojenej, vždyť tenhle model je světová rarita. Neexistuje model plastový a o papíráku nemluvě.V tomhle měřítku určitě ne... To je fajn...

Re: FERRARI 446 Bardahl Experimental GP Indianopolis 1956

Napsal: 29 červen 2012 19:34
od milan paulus
Konečně se zase vracím k tomuhle modelu... Práce na kolech probíhá dobře, dokončení kol závisí na tom, kdy mi Zdenda udělá dezény....

Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek

Re: FERRARI 446 Bardahl Experimental GP Indianopolis 1956

Napsal: 02 červenec 2012 11:10
od Marek
Velmi povedené autíčko.

Re: FERRARI 446 Bardahl Experimental GP Indianopolis 1956

Napsal: 02 červenec 2012 18:44
od Zdeněk-TEO
Neboj Milane, při nejbližší možné příležitosti půjdou dezénky do výroby. Snad budou ty pravé ořechové....

Re: FERRARI 446 Bardahl Experimental GP Indianopolis 1956

Napsal: 02 červenec 2012 18:55
od milan paulus
Zdenečku, je to jen na tobě.... už se těším...

No tak zatím, než budou dezény, prohlašuju model za HOTOVÝ.... Abych předešel dalším diskuzím, je kratší přesně o šest milimetrů (teď znovu pořádně změřeno).... Vzhledem ki obtížnosti prodloužení přídě s ohledem na dokončený model, a ze strachu, že bych to mohl pokazit ještě víc, rozhodl jsem se nechat jeho délku, jak je.... Všem, které to zklamalo, se omlouvám, ale je lepší o maličko kratší model, než žádný. Koneckonců, jak jsem už psal, je to světová rarita a tak i přes tenhle nedostatek jsem spokojenej..... Jo mimochodem, je to můj jubilejní, dvacátý model v tomhle měřítku...

Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek

....díky za zájem a spoluúčast....

Re: FERRARI 446 Bardahl Experimental GP Indianopolis 1956

Napsal: 02 červenec 2012 19:12
od mires
Pěkně nadupaná kára!!! SUPER

Re: FERRARI 446 Bardahl Experimental GP Indianopolis 1956

Napsal: 02 červenec 2012 19:24
od bernie
Žádné zklamání neprožívám, prostě i po nějakém tom vypitém "plasťáku" vidím rozdíl mezi podkladovkou a modelem.

Kdybys nás tolik nerozežíral podklady, tak bez výhrad.

Je to parádní kus a gratuluji k jeho dokončení.
Do další dvacítky mnoho sil 8)

Re: FERRARI 446 Bardahl Experimental GP Indianopolis 1956

Napsal: 03 červenec 2012 12:52
od Marek
Přesně nesahat a obdivovat. Dvacítka je už pěkná sbírka, ale mít 40 modelů, to taky není špatný. Takže hurá do další dvacítky. :lol:

Re: FERRARI 446 Bardahl Experimental GP Indianopolis 1956

Napsal: 03 červenec 2012 17:02
od SeTom
No prostě krááááááááása, takže pánové , jak znám Milanovo tempo tak cca za 40 dnů oslavíme 40. model:-))), vyšlo mi to co dva dny model, není to moc?:-)))))))
Zdraec a jen tak dál:-)))

Re: FERRARI 446 Bardahl Experimental GP Indianopolis 1956

Napsal: 04 červenec 2012 19:34
od Slimm
Milane, nádherně postavený kousek. Gratuluji, jen mě trošku praštily přes oči ty startovní čísla na zádi vozu. V ohybu k hrbu za pilotem ti nedoléhají k povrchu karoserie a tvoří tam sice mírnou , ale škodlivě působící mezeru, hlavně při pohledu zezadu. Možná zkusit použít obtisk místo papíru. Ale jinak jak říkám - parádní kusek a opravdu raritka .

Re: FERRARI 446 Bardahl Experimental GP Indianopolis 1956

Napsal: 15 červenec 2012 18:55
od khaRel
Je to teda nádherný pokoukání. Akorát by mě zajímalo, z průběhu stavby usuzuji, že motor je véčko, že? A pokud teda je, tak kudy vedou svody z pravých válců? Určitě se na ně nikde nezapomnělo, ale není mi to jasný z průběhu stavby... Literaturu máš určitě dobře nastudovanou, takže kam nám utekly výfuky?

Re: FERRARI 446 Bardahl Experimental GP Indianopolis 1956

Napsal: 16 červenec 2012 08:19
od marec
Milane experimentalna bomba.