Ferrari 158 Bob Bondurant, US GP 1965

Úpravy a doplňky k jednotlivým modelům. Ctěte zásadu, co nový model to nové téma.
Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 23 říjen 2011 10:10

Trochu závidím Milanovo a Petrovo závodní tempo, já se jen šourám pomalu k cíli (dochází mi asi palivo) a ten je ještě hodně daleko :roll:
Zatím jsem spojil trup s motorem a nasadil kola, nicméně spousta drobností a povrchových úprav je stále předemnou.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
milan paulus
Příspěvky: 1266
Registrován: 15 červen 2010 10:18
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod milan paulus » 23 říjen 2011 10:20

Jardo, ty jsi snad čaroděj - říká moje panímáma.... je to, jako koukat na plastový, nebo kovový model......

Ivan.Šimeček
Příspěvky: 1022
Registrován: 23 srpen 2008 19:35
Bydliště: Buzulucká 322 , 41603 Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Ivan.Šimeček » 23 říjen 2011 10:38

Ty modely jsou koupený.Cnvilku tady hraje machra s papírem a pak tam nenápadně podstrčí hotový ,koupený model.Jarku měl by jsi se nad sebou trochu zamyslet :evil:
Všichni,kdo jsme podlehli lepení papíráků,jsme GOGO

Uživatelský avatar
Robert Blaschke
Příspěvky: 2327
Registrován: 28 červenec 2008 20:25
Bydliště: teraz Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Robert Blaschke » 23 říjen 2011 11:42

Tento červený je obzvlášť pôsobivý. :)

Inak, občas mi napadne technická stránka veci - keď sa dívam na ten posledný obrázok - koľkí z nás si uvedomujú, kde má to auto nádrž na benzín? No áno, povedľa pilota, vpravo i vľavo a azda aj pod skrčenými kolenami. Celý chlapík obložený benzínom :) pekná predstava...

Uživatelský avatar
milan paulus
Příspěvky: 1266
Registrován: 15 červen 2010 10:18
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod milan paulus » 23 říjen 2011 11:59

...skoro.... Po stranách sedačky a za zády,součást motorového lože...

Uživatelský avatar
milan paulus
Příspěvky: 1266
Registrován: 15 červen 2010 10:18
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod milan paulus » 23 říjen 2011 12:03

A navíc je ještě jedna, rozdělená nádrž, spojená přepadovou trubkou, nad nohama pilota,před palubní deskou. Na vodu

Uživatelský avatar
Robert Blaschke
Příspěvky: 2327
Registrován: 28 červenec 2008 20:25
Bydliště: teraz Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Robert Blaschke » 23 říjen 2011 13:28

Ma to sfarbenie zaujalo tak, že som si kukol nejaké fotky k tomu autu - a našiel som aj jednu zozadu - na kryte motora zozadu má č. 24 nejaký nápis:

http://imageshack.us/f/831/1965usateamferrari.jpg/

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod 11111 » 23 říjen 2011 13:49

PROVA MO-36 tuším... Toto foto dříve chybělo, máme tam malý nedostatek. V případné reedici prostor pro napravení :) Já už to nechám takto...
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re:

Příspěvekod 11111 » 14 leden 2012 13:08

Ufff. To nejhorší mám konečně za sebou. Moc se mi nedařilo a podle toho to bohužel vypadá. I když ve skutečnosti to tak hrozné není, tak fotoaparát je neúprosný.

Skla jsem lepil gelovým sekundovým lepidlem...

Obrázek
Obrázek

Tvar jsem ladil pomocí fénu od přítelkyně, která mi i pomáhala...

Obrázek

Nastavený na třetí stupeň teploty a první stupeň toku vzduchu...

Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
frydek665
Příspěvky: 4738
Registrován: 06 červenec 2009 13:59
Bydliště: Moravská Nová Ves

Re: Ferrari 158 Bob Bondurant, US GP 1965

Příspěvekod frydek665 » 14 leden 2012 14:05

Paráda!!! Super kousky, všechny 4. Škoda jen, že jsou tak maličké :lol: .

Uživatelský avatar
milan paulus
Příspěvky: 1266
Registrován: 15 červen 2010 10:18
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 158 Bob Bondurant, US GP 1965

Příspěvekod milan paulus » 14 leden 2012 14:16

Už jsem jednou psal, že jsi čaroděj... a trvám na tom. Moc tvoji práci ubdivuju!!!!

Uživatelský avatar
11111
Příspěvky: 1697
Registrován: 30 září 2003 11:40
Bydliště: Vikýřovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 158 Bob Bondurant, US GP 1965

Příspěvekod 11111 » 16 leden 2012 23:06

Síta hrdel sání jsem vysekal pomocí děrovače na kůži o průměru 4mm. Jako podložka mi posloužil starý koženkový obal posuvného měřítka a staré dřevěné prkénko.

Obrázek

Síto jsem vysekl včetně koženky...

Obrázek

díky tomu dostalo síto okamžitě náznak bombírovaného tvaru.

Obrázek
Obrázek

Otřepy jsem odstřihl nůžkami pod lupou s kruhovou zářivkou...

Obrázek

v případě 1.5l motoru jsem musel hrdlo sestříhat na průměr 3mm...

Obrázek

do staré gumy jsem vpíchl krejčovský špendlík...

Obrázek

na který jsem umístil síto...

Obrázek

a pomocí silikonové podložky jsem síto dotvaroval.

Obrázek

Okraj hrdla sání jsem potřel gelovým sekundovým lepidlem...

Obrázek

a síto přilepil na hrdlo.

Obrázek

Zvětšený detail v závislosti na velikosti monitoru může vypadat hrozně :lol:
Obrázek
retuš a kompletace:
F158 1965, F1512 1964, L49 1967, L49 1969
tmelení-broušení:
L72E 1975, B190 1990, Lola T97/30 1997, BAR002 2000
hrubá stavba:
F60 2009, F312B 1970, FW30 2008, MS80 1969

Uživatelský avatar
René
Příspěvky: 803
Registrován: 30 listopad 2003 23:20
Bydliště: Bratislava

Re: Ferrari 158 Bob Bondurant, US GP 1965

Příspěvekod René » 17 leden 2012 06:56

Práve ten zväčšný detail ukazuje aké je to presné a dokonalé 8) .
Aj to tvarovanie je dobrý nápad a vo výsledku je to vidieť - nádhera.

marec
Příspěvky: 2388
Registrován: 12 říjen 2006 06:47

Re: Ferrari 158 Bob Bondurant, US GP 1965

Příspěvekod marec » 18 leden 2012 09:18

Tieto Jarkove nadupane modely maju na mna taky ucinok, za ak sa rozhodnem lepit doutnik budem tuho rozmyslat do akej miery ho vytunim. Toto su kusky podla ktorych sa urcite budem orientovat.
M.

Uživatelský avatar
kvr
Příspěvky: 464
Registrován: 06 březen 2006 10:32
Bydliště: Vancouver
Kontaktovat uživatele:

Re: Ferrari 158 Bob Bondurant, US GP 1965

Příspěvekod kvr » 18 leden 2012 09:36

Hm, před pár lety jsem si říkal, kam až jde výsledek posunout a zjevně hranice neexistujou. Na pohled naprosto super. Jen koukám, že se Ti trochu ztrácí kraj vzorku na pneumatikách - moc barvy, moc lepidla/tmelu nebo laku? Možná s tím budu taky trochu bojovat...

marec: No když si uvědomím, jak jsem splácal poslední Lotus 49 MkII, tak mi stačí asi základ, spíš je i tak přes míru. Ale samozřejmě, když se zadaří, tak je na co koukat.


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 8 hostů